Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ff kijken. Ben net terug van vakantie. Vliegtuig vertrok om 00:45 en daarna 11uur als een sardientje in blik stil zitten.even een aanvulling, wanneer ga je weer strongmannen? ik houd me aanbevolen.

Helemaal gelijk Loo. Ik ga nu meer power benchen. Met een k*t techniek bench ik bijna 120kg dus daar moet progressie mogelijk zijn.Mooie filmpjes MC, goed bezig. Nice PR op deads!
Ik ga mee met de opmerkingen over die bench; je moet er meer een powerlift bench van maken. Aan de hand van het filmpje lijkt het alsof je veel te weinig power uit "de rest van je lichaam" haalt, je ligt te relaxed op die bank dus je laat je borst teveel van het werk doen. Meer archen en meer spanning op de rest van je lichaam zetten.
Maargoed dat is altijd moeilijk te beoordelen aan de hand van zo'n filmpje.

Het eerste deel, waarbij je de steen los moet krijgen is meer een stiff deadlift positie. Daarna leg je de steen op je benen, dan zit ik heel diep.ga je vrij diep zitten mc om die steen op te pakken
Yep ik zat in Zuid-Afrika. Was die klote sneeuw en ijs helemaal zat. Was heerlijk daar, lekker 35 graden (tis daar zomer nu). Mooi land en vriendelijke mensen zeker een aanrader. Ohh ja en ik heb de big 5 gezien (Neushoorn-Olifant-Buffel-Leeuw-Luipaard). Sommige van 5 meter afstand.
Morgen ga ik weer aan de slag.

Was het zeker.

Bah voetbal. Nee in de grote steden heb je niks te zoeken. Ja problemen als je de verkeerde wijk binnen gaat. Ik kijk het wel lekker op de tv.ZA...wel paar maanden te vroeg. Het WK was er nog niet...![]()
Dat denk ik ook. Maak me een beetje zorgen om de biceps maar ik ga de komende weken zeker veel aan de techniek werken.Met een 210 deadlift heb je genoeg kracht om een 110 stone te pakken. Het zal een kwestie van techniek bijschaven zijn voordat het je ook daadwerkelijk lukt.
Thnx
Thnx bro en de goede muziek.goed dat je weer terug bent mc
effe een weekie south-africa lijkt me ook wel
het graceland-gevoel opsnuiven
http://www.youtube.com/watch?v=D2wUq-aTjpA

Jij mag gewoon niet meer meedoen 18 april. Ga maar meteen A-wedstrijden draaien.mcchick ik pakte ook 3x de 120kg op 1m30, dus dat moet jij ook zeker kunnen volgens mij.

mwah dan moet ik nog ffJij mag gewoon niet meer meedoen 18 april. Ga maar meteen A-wedstrijden draaien.![]()

)Eerste trainingen is even doorbijten.mwah dan moet ik nog ff
training mag idd wel weer ff opgeschroefd worden! (al zal dat wel goedkomen, vakantie is altijd extreem katabool)
Ja he.

Thnx maat.Nette meet kerel! Zonde van die 170, mooi van die 210. Commentaar op die 120 is alles al gezegd. Komt goed.
Kusje,
Mark