XXL Nutrition

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Balen man! maar ja, wat doe je aan het weer....

Mooie filmpjes MC, goed bezig. Nice PR op deads!

Ik ga mee met de opmerkingen over die bench; je moet er meer een powerlift bench van maken. Aan de hand van het filmpje lijkt het alsof je veel te weinig power uit "de rest van je lichaam" haalt, je ligt te relaxed op die bank dus je laat je borst teveel van het werk doen. Meer archen en meer spanning op de rest van je lichaam zetten.
Maargoed dat is altijd moeilijk te beoordelen aan de hand van zo'n filmpje.

ga je vrij diep zitten mc om die steen op te pakken

Nog updates??

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.727
even een aanvulling, wanneer ga je weer strongmannen? ik houd me aanbevolen.
Ff kijken. Ben net terug van vakantie. Vliegtuig vertrok om 00:45 en daarna 11uur als een sardientje in blik stil zitten. :(

Ben totaal gaar nu. Ik hou je op de hoogte. ;)
Mooie filmpjes MC, goed bezig. Nice PR op deads!

Ik ga mee met de opmerkingen over die bench; je moet er meer een powerlift bench van maken. Aan de hand van het filmpje lijkt het alsof je veel te weinig power uit "de rest van je lichaam" haalt, je ligt te relaxed op die bank dus je laat je borst teveel van het werk doen. Meer archen en meer spanning op de rest van je lichaam zetten.
Maargoed dat is altijd moeilijk te beoordelen aan de hand van zo'n filmpje.
Helemaal gelijk Loo. Ik ga nu meer power benchen. Met een k*t techniek bench ik bijna 120kg dus daar moet progressie mogelijk zijn.

Ik heb wegens vakantie jou log niet meer gezien. Ik neem aan dat jou filmpje ondertussen ook in je log staat. :p;)

ga je vrij diep zitten mc om die steen op te pakken
Het eerste deel, waarbij je de steen los moet krijgen is meer een stiff deadlift positie. Daarna leg je de steen op je benen, dan zit ik heel diep.
Yep ik zat in Zuid-Afrika. Was die klote sneeuw en ijs helemaal zat. Was heerlijk daar, lekker 35 graden (tis daar zomer nu). Mooi land en vriendelijke mensen zeker een aanrader. Ohh ja en ik heb de big 5 gezien (Neushoorn-Olifant-Buffel-Leeuw-Luipaard). Sommige van 5 meter afstand.

Ben blij dat het hier weer wat warmer is geworden.
Morgen ga ik weer aan de slag. :cool:

Laatst bewerkt:
Welkom terug!
ZA klinkt verdomde relaxed.

Laatst bewerkt:
ZA...wel paar maanden te vroeg. Het WK was er nog niet... :D

Met een 210 deadlift heb je genoeg kracht om een 110 stone te pakken. Het zal een kwestie van techniek bijschaven zijn voordat het je ook daadwerkelijk lukt.

• #4.731
Welkom terug!
ZA klinkt verdomde relaxed.
Was het zeker.:D

ZA...wel paar maanden te vroeg. Het WK was er nog niet... :D
Bah voetbal. Nee in de grote steden heb je niks te zoeken. Ja problemen als je de verkeerde wijk binnen gaat. Ik kijk het wel lekker op de tv.
Met een 210 deadlift heb je genoeg kracht om een 110 stone te pakken. Het zal een kwestie van techniek bijschaven zijn voordat het je ook daadwerkelijk lukt.
Dat denk ik ook. Maak me een beetje zorgen om de biceps maar ik ga de komende weken zeker veel aan de techniek werken.

De hars is ook binnen dus dat moet helpen.

welcome back mc!

Hahaha, onze Ove laat steeds opnieuw een goede smaak van muziek blijken. :thumb:

mcchick ik pakte ook 3x de 120kg op 1m30, dus dat moet jij ook zeker kunnen volgens mij.

• #4.736
Thnx

goed dat je weer terug bent mc
effe een weekie south-africa lijkt me ook wel
het graceland-gevoel opsnuiven

http://www.youtube.com/watch?v=D2wUq-aTjpA
Thnx bro en de goede muziek. ;)

mcchick ik pakte ook 3x de 120kg op 1m30, dus dat moet jij ook zeker kunnen volgens mij.
Jij mag gewoon niet meer meedoen 18 april. Ga maar meteen A-wedstrijden draaien. :D

Vrijdag: FB1
Hang cleans

5x40kg
5x50kg
3x60kg
3x60kg
3x60kg

Squat
5x70kg
5x90kg
5x100kg
5x100kg

Bench press
5x60kg
5x70kg
5x80kg
5x80kg

BOR
5x60kg
5x70kg
5x80kg
5x80kg

Bb rollout
5reps
5reps
5reps

Bb curl
8x40kg
8x40kg
8x40kg

Wat een zware gay training. 11 dagen niet trainen en slecht eten (wel lekker, maar niet zo vaak) is niet optimaal. Maandag moet het beter zijn.

Toch sterke curlzzzz hoor! ;)

Nette meet kerel! Zonde van die 170, mooi van die 210. Commentaar op die 120 is alles al gezegd. Komt goed.

Kusje,

Mark

• #4.740
mwah dan moet ik nog ff :D

training mag idd wel weer ff opgeschroefd worden! (al zal dat wel goedkomen, vakantie is altijd extreem katabool :))
Eerste trainingen is even doorbijten.
Ja he. :D
Was er erg blij mee.
Nette meet kerel! Zonde van die 170, mooi van die 210. Commentaar op die 120 is alles al gezegd. Komt goed.

Kusje,

Mark
Thnx maat.

Ja die squat was een ramp, alles ging daarin fout.
Vandaag goed aan de powerlift bench press gewerkt. Ook dankzij een filmpje van hummer van vandaag hoe je de bench set. Rom is een stuk korter geworden.

Die 210 was wel lekker, gelukkig ging er nog iets goed bij mij.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven