- Waardering
- 1.151
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 88kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thnx beest.

Klopt maar ik liep de laatste keer met 250kg en ik heb nog wat te gaan voor de 280kg die ik moet lopen.Ik deed zondag ook voor het eerst yoke en ik denk dat ik weet wat je bedoeld met die 230. Als je maar even de spanning verliest door het ademen klap je dicht echt iri
Oh wat was het toen koud. Biceps hadden het toen heel zwaar.
Thnx Corpaul.nice events chick! (en mooie warming up met een biceps curl)

Roy kan helaas weinig in het weekend en wij moeten toch de komende tijd veel samen trainen omdat we samen een wedstrijd doen. We willen kijken of we 2 keer per week events kunnen doen.nette training Mc.
is het voortaan stm training @ maandag?
Ja lach maar, maar bij de stones had ik de vorige keer steken in mijn biceps (pezen). Als die goed warm zijn dan voorkom je veel problemen. Had nu ook nergens last van.![]()
Yup en nee geen last van de biceps.Lekkere training, mooi dat die stones nu goed gingen! Geen last meer van de biceps na de warming up dit keer?

Hehehe in de bouw heb ik al jaren ervaring... met een pen in mijn handen als ontwerper.begonnen als bodybuildert en nu met stenen lopen te sjouwen als een gek
in de bouw hebben ze nog mensen nodig mc
ik vind die yoke wel netjes - hoe bereken je de meters - heb je een lint bij je
of is dat uit de losse pols?

Het spul is niet van DJ's maar Sarko beheerd de boel. Zoals ik al eens eerder aangaf vind Sarko het niet erg als we ermee trainen (netjes en verantwoord met de spullen omgaan). Maar er moet dan wel iemand bij zijn die hij kent. Iemand die verantwoordelijk is als iets mis gaat en we niet met kapotte shit achter blijven. Sarko komt best vaak in het weekend en als hij niemand kent die daar bezig zijn zal hij wel even vreemd staan kijken.Het is toch niet zo moeilijk dat er anderen op zaterdag Stm trainen? De spullen liggen niet achter slot en grendel en als je de mensen die er gebruik van maken kunt vertrouwen is dat geen probleem of wel? Desnoods train ik dan in me eentje op zaterdagen bij wijze van.