AndroidHealthClinic

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Maandag: Benen (woensdag weer fullbody)

Buik
hanging leg raises
15reps
15reps

Benen
below parallel squat
10x90kg
8x100kg
6x110kg
6x110kg

leg extension
12x65kg
10x75kg
8x80kg

leg curl
12x55kg PR
8x60kg PR
5x65kg PR

calf raises
12x90kg
9x100kg PR
8x110g PR

Eindelijk weer een training na een klein weekje rust. Hoewel ik geen last meer heb van de arm toch maar voor de zekerheid alleen de benen gedaan vandaag. Woensdag ga ik weer verder met mijn fullbody schema. :D

WB Gappie! Leuke training zo! Je bent ook weinigactief geweest op DBB?

Buik
hanging leg raises
15reps
15reps

Benen
below parallel squat
10x90kg
8x100kg
6x110kg
6x110kg

leg extension
12x65kg
10x75kg
8x80kg

leg curl
12x55kg PR
8x60kg PR
5x65kg PR

calf raises
12x90kg
9x100kg PR
8x110g PR

Eindelijk weer een training na een klein weekje rust. Hoewel ik geen last meer heb van de arm toch maar voor de zekerheid alleen de benen gedaan vandaag. Woensdag ga ik weer verder met mijn fullbody schema. :D

Vergeet niet le abs! ;)
Lekkere training Mc! Wat een PR's wederom! Jij knalt ze hard. :)
Volgende keer weer armen hé! :)

Buik
hanging leg raises
15reps
15reps

Benen
below parallel squat
10x90kg
8x100kg
6x110kg
6x110kg

leg extension
12x65kg
10x75kg
8x80kg

leg curl
12x55kg PR
8x60kg PR
5x65kg PR

calf raises
12x90kg
9x100kg PR
8x110g PR

Ik zie een goed volume na een paar lekkere rustdagen.
Lekker maat. Zou zelf voor kuiten iets meer herhalingen pakken en dan iets lichter, zodat ze meer gaan branden.
Greetzzz:D

ben je aan het bloeden? Oh nee het zijn je PR's die rood zijn :p
lekkere training man

Pittig gewicht op de LC man. Lekker begin zo weer, succes met je fullbody W/O.

Buik
hanging leg raises
15reps
15reps

Benen
below parallel squat
10x90kg
8x100kg
6x110kg
6x110kg

leg extension
12x65kg
10x75kg
8x80kg

leg curl
12x55kg PR
8x60kg PR
5x65kg PR

calf raises
12x90kg
9x100kg PR
8x110g PR

lekker benen-training , beviel na een week niks doen

je bent idd weining op dbb geweest:D

nette been training sterke leg extensions bro.

Buik
hanging leg raises
15reps
15reps

Benen
below parallel squat
10x90kg
8x100kg
6x110kg
6x110kg

leg extension
12x65kg
10x75kg
8x80kg

leg curl
12x55kg PR
8x60kg PR
5x65kg PR

calf raises
12x90kg
9x100kg PR
8x110g PR

goede training

below parallel is ass to the grass neem ik aan? Als dat zo is...thumbs bro! Zeker na een week rust extra knap. Ga zo door...

below parallel is bijna atg, maar als je lange benen hebt is het verschil bijna niet te zien :D

Knappe training mc, hopelijk heb je woensdag geen last meer. Ik ga mee in wat Dumba zegt over de kuiten, beter reps van 15-20/25.

indeed, dit ga je nog even voelen imo :p

Thnx spank. Nou dat wil ik niet zeggen. Ben helaas wat meer achter de schermen actief moeten zijn dus idd wat minder gepost. Ook was het erg rustig de laatste tijd op het werk, dat is gelukkig nu anders.
Vergeet niet le abs! ;)
Lekkere training Mc! Wat een PR's wederom! Jij knalt ze hard. :)
Volgende keer weer armen hé! :)
le abs heb ik toch gedaan ;), iedere training begin ik ermee. Na een weekje rust wil je weer eens wat doen. Squat viel me eerlijk gezegd wat tegen, maar ja wat doe je er tegen.
Ik zie een goed volume na een paar lekkere rustdagen.
Lekker maat. Zou zelf voor kuiten iets meer herhalingen pakken en dan iets lichter, zodat ze meer gaan branden.
Greetzzz:D
Ik heb erg moeten stoeien bij de kuiten om groei te realiseren. De eerste maanden groeide ze bijna niks bij hoge reps en lage gewichten. De laatste maanden heb ik 2 cm groei geboekt waarbij ik juist zwaarder ben gegaan. Ik let wel echt goed op een full repmotion. Laat mijn hiel zo diep mogelijk zakken en ga dan omhoog waarbij ik me inbeeld een ballerina te zijn :p;). Je weet wel echt op je tenen gaan staan en even vasthouden.
ben je aan het bloeden? Oh nee het zijn je PR's die rood zijn :p
lekkere training man
Thnx gerre :D
Pittig gewicht op de LC man. Lekker begin zo weer, succes met je fullbody W/O.
Probleem is nu dat ik in de laatste set op het maximum gewicht zit (extension en curl). Ga binnenkort dus steeds met een been de oefeningen doen. Dan ben ik helaas wat langer met de training bezig.
lekker benen-training , beviel na een week niks doen
Werd gek van dat stilzitten.
je bent idd weining op dbb geweest:D
;):D
nette been training sterke leg extensions bro.
Dat vind ik zo'n heerlijke oefening. Zeker als je strekt en dan nog even vasthouden... branden!
goede training

below parallel is ass to the grass neem ik aan? Als dat zo is...thumbs bro! Zeker na een week rust extra knap. Ga zo door...
below parallel is bijna atg, maar als je lange benen hebt is het verschil bijna niet te zien :D
Heb het eens opgezocht hoe je moet squatten bij powerlift wedstrijden, dacht dat 3xl ooit eens een linkje had gestuurd waarin je les kon nemen voor powerlift oefeningen en stond daar uitgelegd. Je heupen moeten lager dan je knieen zakken voordat je weer omhoog mag.

Het is dus geen fullsquat waarbij mijn kuiten mijn hams raken. Maar ik vind het diep genoeg. Kan op die manier mij rug ook beter rechthouden.
Knappe training mc, hopelijk heb je woensdag geen last meer. Ik ga mee in wat Dumba zegt over de kuiten, beter reps van 15-20/25.
Thnx :D. Ik ga binnenkort anders eens iets lichter met hogere reps. Kijken wat dat gaat opleveren.
indeed, dit ga je nog even voelen imo :p
Hoop het ;)

Netjes netjes , goede squat. Ben benieuwd naar je FB workout morgen

Ik ben benieuwd hoe je fullbody het morgen gaat doen ;)

hoe ga je je fb invullen ? 3 * per week , of om de dag

Nou heb die fb al ruim 2 weken gedaan, zie paar pagina's terug. Die doe ik 3x per week waarbij ik een dag speling heb om ergens in te plannen mocht ik meer rust nodig hebben. Merk dat dat wel nodig is bij een fullbody.

Nou heb die fb al ruim 2 weken gedaan, zie paar pagina's terug. Die doe ik 3x per week waarbij ik een dag speling heb om ergens in te plannen mocht ik meer rust nodig hebben. Merk dat dat wel nodig is bij een fullbody.

ja dat zag ik , klopt je wel je rust nodig - die oef hakken er goed in

Hoe bevalt het tot nu toe mc.chick?
Kan je svp een uitgebreide update geven in je log hierover.....

FB2
Buik
Hanging leg raises
15reps
15reps

Bb bench press
10x70kg
9x80kg PR
5x90kg PR
Kreeg de tip dat ik de 80kg set iets te snel liet zakken, dus de 90kg extra langzaam en clean uitgevoerd, heerlijk gevoel.

Quads parallel front squat
10x60kg
8x70kg
6x75kg PR
4x75kg

BOR
12x65kg PR
8x70kg
5x75kg

Leg curl
10x55kg
7x60kg
5x60kg
Was erg zwaar, waarschijnlijk omdat ik eergisteren een flinke benen training heb gehad.

side cable raises
6x15kg (voorlangs) 6x15kg (achterlangs) PR
6x15kg (voorlangs) 5x15kg (achterlangs)
5x15kg (voorlangs) 5x15kg (achterlangs)

Upright row
10x40kg
8x45kg
8x45kg

Moet ik eerlijk bekennen dat ik een kick krijg van die fullbody trainingen. Blij dat de week rust erop zit.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven