TheMistery
Huge Freak
- Waardering
- 356
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 15%
Kijk eens goed naar het begin van mijn topic. Been there done that. Dat heb ik ook maar pas 8 jaar gedaan of zo.![]()
Niet gezien

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kijk eens goed naar het begin van mijn topic. Been there done that. Dat heb ik ook maar pas 8 jaar gedaan of zo.![]()

mss, maar echt veel triceps is PP nietGeloof me...kan hij niet zo makkelijk. Zwakke triceps. Zie je ook terug in zijn DB Presses en Log Presses.

Omdat ik de 75kg nog nooit had gedaan. De 70kg was al zwaar, terwijl ik de vorige keer daar eenvoudig setjes van 3 reps deed. Met alle oefeningen ben ik nog iets zwakker.
Helaas. Zwakke delts en triceps. Goeie combinatie. Maar hier ga ik de komende tijd hard aan werken. Toch heb ik wel de laatste tijd hier al wat progressie op geboekt.
Log gaat bij mij beter. Kleinere rom. Ik wil een IFSA boom!Geloof me...kan hij niet zo makkelijk. Zwakke triceps. Zie je ook terug in zijn DB Presses en Log Presses.
Volgende week ben ik weer op oude krachten.
Dat is aan jou om te overwinnen man.op de NCC ga ik ook geen potten breken qua boom, zit nog een beetje in mijne kop van in november![]()

Gewoon doen dan!