AndroidHealthClinic

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Dat ding van Niels vondik onmogelijk:p.

110, netjes.

Staat het plan voor morgen events nog steeds, mc.?

zeg niet dat het me gaat lukken. wil hem alleen doen :P

na de 90kg vond ik dat ding erg lastig aanvoelen. maar als hij groter is dan de IFSA...dan zullen we hopelijk op het NCC een iets kleinere boom hebben. Dan wil ik toch wel de 110kg doen :D
Hopen kan je, maar het zal niet helpen want die is ook IFSA :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.829
Vrijdag: Events
1 arm db press

8x20kg (per arm)
4x30kg (per arm)
2x36kg (per arm)
4x40kg PR 1x40kg (rechts) en 2 fails / 3x40kg (links)
Erg vreemd dat ik links sterker ben dan rechts. Doel was minimaal 1 rep 40kg en deze gehaald. :D

Medley: in de regen
Wheelflip / keg race (op 1.30m platform) / farmer walk
7 flips 250kg / 65kgx15m / 75kgx30m
7 flips 250kg / 65kgx15m
Ik was helemaal dood van die eerste run. Wat is dit zwaar zeg. Het was hard aan het regenen dus de band gleed uit je handen en ook de farmers was niet ideaal. De tweede run de farmers achterwegen gelaten.
Dit moeten we vaker gaan doen.

Yoke race back 2 back
4x15mx130kg
40mx130kg uphill run :D
3x30mx130kg
We waren met 4 man en dus moest ieder 15 meter rennen met de yoke en dan de volgende meteen overnemen. Roy kreeg daarna het geniale idee om een heuvel op te gaan rennen. Dat is toch best pittig. Daarna terug rennen en bij dj's nog een paar runs gedaan.

Dit blijven we de komende tijd doen. Maandag kracht events en vrijdag op snelheid en conditie. Conditie is nog lang niet goed genoeg, maar dit gaat goed komen. :D

Laatst bewerkt:
Jullie hebben zware trainingen, petje af!!
MC Chick kwam je toevallig op you tube tegen( of ben je dat niet).
Was sterk staaltje POWER.

lekker bezig geweest chick :) ik heb exact hetzelfde met de 1 arm db press (je merkt het zelfs bij de log ook al), snap het ook niet echt.

• #4.832
Jullie hebben zware trainingen, petje af!!
MC Chick kwam je toevallig op you tube tegen( of ben je dat niet).
Was sterk staaltje POWER.
Thnx. Klopt heb 2 kanalen. Een van onze sportschool en een van mezelf.
http://www.youtube.com/user/DJsStrong
http://www.youtube.com/user/mc0chick

Power valt nog tegen hoor, ik train nog niet zo lang voor kracht.
lekker bezig geweest chick :) ik heb exact hetzelfde met de 1 arm db press (je merkt het zelfs bij de log ook al), snap het ook niet echt.
Bedankt Cor-Paul. Bij de log of push press merk ik dat zelf nog niet dat ik bijvoorbeeld scheef druk. Erg apart als je rechtshandig bent.

Bedankt Cor-Paul. Bij de log of push press merk ik dat zelf nog niet dat ik bijvoorbeeld scheef druk. Erg apart als je rechtshandig bent.
ik merk het bij m'n log boven 93kg, dan blijft m'n rechterarm altijd wat achter. waarsch krijgt de rechterhand te weinig rust verder :roflol:

• #4.834
Meer links dan, dat is dan lekker de komende periode. Net alsof een onervaren vrouwtje bezig is. :roflol:

• #4.836
Ik vond deze niks te dik chopper, puur perfectie! ;)

Vrijdag: Events
1 arm db press
8x20kg (per arm)
4x30kg (per arm)
2x36kg (per arm)
4x40kg PR 1x40kg (rechts) en 2 fails / 3x40kg (links)
Erg vreemd dat ik links sterker ben dan rechts. Doel was minimaal 1 rep 40kg en deze gehaald. :D

jij zegt dat je niet sterk ben in je schouders ? dit bewijst het tegendeel - maar doe je ze weer met twee handen , dan zak je waarschijnlijk weer in gewicht denk ik zo

Medley: in de regen
Wheelflip / keg race (op 1.30m platform) / farmer walk
7 flips 250kg / 65kgx15m / 75kgx30m
7 flips 250kg / 65kgx15m
Ik was helemaal dood van die eerste run. Wat is dit zwaar zeg. Het was hard aan het regenen dus de band gleed uit je handen en ook de farmers was niet ideaal. De tweede run de farmers achterwegen gelaten.
Dit moeten we vaker gaan doen.

Yoke race back 2 back
4x15mx130kg
40mx130kg uphill run :D
3x30mx130kg
We waren met 4 man en dus moest ieder 15 meter rennen met de yoke en dan de volgende meteen overnemen. Roy kreeg daarna het geniale idee om een heuvel op te gaan rennen. Dat is toch best pittig. Daarna terug rennen en bij dj's nog een paar runs gedaan.

Dit blijven we de komende tijd doen. Maandag kracht events en vrijdag op snelheid en conditie. Conditie is nog lang niet goed genoeg, maar dit gaat goed komen. :D

hiit word voornamelijk uitgevoerd op fiets/loopband etc.....
niet met een wheelflip hoor
heb je wel je hartslagmeter om dan:D
goed gewerkt mc

• #4.839
Nee geen hartslagmeter, die had ik niet nodig. Herstel duurde wel 5 minuten dus dat zegt genoeg. ;)

wow Mc. die db press is een heel stuk sterker als je bb oh press!
doe je goed.

lukt de technike een beetje?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven