- Waardering
- 3.522
Hmmm dan moet ik ook maar gaan stoppen.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hmmm dan moet ik ook maar gaan stoppen.

Sorry maar een Bodybuilder hoort naar mijn mening niet te moeten benchen, tenminste niet flat. Decline en incline voor de pecs. Is tevens minder risicovol en isoleert de pecs waardoor ze optimaal groeien wat toch wel de bedoeling is met het benchen.
ik geloof dat je mis zitwhuuutSorry maar een Bodybuilder hoort naar mijn mening niet te moeten benchen, tenminste niet flat. Decline en incline voor de pecs. Is tevens minder risicovol en isoleert de pecs waardoor ze optimaal groeien wat toch wel de bedoeling is met het benchen.

Warm-up via een lichte yoke. Het is niet ideaal en zeker niet in de kou, was gisteren weer aan het vriezen.netjes die yoke mc
hoe ziet je warming up eruit tijdens zo'n training
en hoe lang doe je hier nou over
daar heb ik ook erg zin in iddIk wil wel weer eens lekker met 20 graden buiten trainen.
(al zullen we in de zomer wel weer zeuren dat het te fokking heet is om events te doen
)echte strongmans zeuren toch niet
die tillen/trekken en duwen hun gewichten door weer en wind![]()

Sorry maar een Bodybuilder hoort naar mijn mening niet te moeten benchen, tenminste niet flat. Decline en incline voor de pecs. Is tevens minder risicovol en isoleert de pecs waardoor ze optimaal groeien wat toch wel de bedoeling is met het benchen.
Warm-up via een lichte yoke. Het is niet ideaal en zeker niet in de kou, was gisteren weer aan het vriezen.
Ik wil wel weer eens lekker met 20 graden buiten trainen.
Met onderdelen klaar zetten etc etc. Ben je hier wel een ruim uur mee bezig.
Overdag zijn we meestal 3 uur bezig en dan kun je meerdere events doen.
Thnx, heb mijn ballen terug gevonden.succes met je pecs isoleren in een compound movement, als et je lukt krijg je van mij een tientje!
@ chickert: nice dat je al 270 gelopen hebt animal
Hehehe, als je lekker bruin bent geworden mag je mij een foto pm-en.Bij mij scheen daarjuist de hele tijd de zon in mn ogen, hihihihi