AndroidHealthClinic

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Sorry maar een Bodybuilder hoort naar mijn mening niet te moeten benchen, tenminste niet flat. Decline en incline voor de pecs. Is tevens minder risicovol en isoleert de pecs waardoor ze optimaal groeien wat toch wel de bedoeling is met het benchen.

de grootste bodybuilders te wereld hebben altijd gebenched , en nu ga jij zeggen , dat ze dat nooit hebben moeten doen
sorry hoor ??? ik geloof dat je mis zit

netjes die yoke mc
hoe ziet je warming up eruit tijdens zo'n training
en hoe lang doe je hier nou over

Laatst bewerkt:
Sorry maar een Bodybuilder hoort naar mijn mening niet te moeten benchen, tenminste niet flat. Decline en incline voor de pecs. Is tevens minder risicovol en isoleert de pecs waardoor ze optimaal groeien wat toch wel de bedoeling is met het benchen.
whuuut???

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.884
netjes die yoke mc
hoe ziet je warming up eruit tijdens zo'n training
en hoe lang doe je hier nou over
Warm-up via een lichte yoke. Het is niet ideaal en zeker niet in de kou, was gisteren weer aan het vriezen.

Ik wil wel weer eens lekker met 20 graden buiten trainen.

Met onderdelen klaar zetten etc etc. Ben je hier wel een ruim uur mee bezig.
Overdag zijn we meestal 3 uur bezig en dan kun je meerdere events doen.

Gisteren waren we iets van anderhalf uur bezig geweest.

echte strongmans zeuren toch niet
die tillen/trekken en duwen hun gewichten door weer en wind:D

en dat allemaal achter op onze post-fietsen...oh wacht dat zijn anderen mensen.

succes met je pecs isoleren in een compound movement, als et je lukt krijg je van mij een tientje!

@ chickert: nice dat je al 270 gelopen hebt animal

Warm-up via een lichte yoke. Het is niet ideaal en zeker niet in de kou, was gisteren weer aan het vriezen.

Ik wil wel weer eens lekker met 20 graden buiten trainen.

Met onderdelen klaar zetten etc etc. Ben je hier wel een ruim uur mee bezig.
Overdag zijn we meestal 3 uur bezig en dan kun je meerdere events doen.

Bij mij scheen daarjuist de hele tijd de zon in mn ogen, hihihihi

• #4.893
  • #4.894
Woensdag: FB1
Hang cleans

5x40kg
5x50kg
3x60kg
3x65kg
3x65kg
3x65kg
3x65kg
3x65kg

Squat low bar
5x80kg
5x100kg
3x120kg
3x120kg
3x120kg

Floor press 2 sec pause (pinky)
8x40kg
8x60kg
6x80kg
5x90kg 3 spot

BOR
5x80kg
5x80kg
5x80kg

Shrugs
8x150kg
8x150kg
8x150kg
8x150kg

Hang cleans gaan weer wat beter. Ik blijf bewust laag in gewicht om de juiste techniek erin te houden.
Squats groove is weer zoek. Voel veel spanning bij de aanhechting van de quads vanwege de yoke eerder deze week.
Floor press bevalt goed. Heb deze met gestrekte benen gedaan. Flinke spanning in de triceps @ lockout.

vind je hangcleans een lastige techniek mc?
ik kan er zelf minder snelheid meemaken dan met de powerclean - logisch ook
bevalt de floorpress een beetje

• #4.896
De clean is een hele technische oefening. Er zitten zoveel bewegingen in die vloeiend in elkaar over moeten gaan. Ik heb de techniek vandaag nog laten controleren. Deze was goed, geen reverse curls en een goede shrug die ik inzet. Ik moest alleen onderin iets dieper zakken zodat ik de explosieve beweging eerder kon inzetten. Tevens de kuiten meer bij de oefening betrekken. De oefening voelt zo heel goed moet ik zeggen. Zal binnenkort weer eens een filmpje maken.

Floor press is lekker moet ik zeggen. Heb anderen de positie van mijn onderarmen goed laten controleren. Oefening is zwaar voor de triceps.

Was een lekkere training vandaag!

• #4.898
Ja ging wel lekker op de squat na dan. Niet al te zwaar, heb nog 2 event trainingen deze week te gaan namelijk.

Ga je vrijdag en zaterdag dan?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven