XXL Nutrition

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
De clean is een hele technische oefening. Er zitten zoveel bewegingen in die vloeiend in elkaar over moeten gaan. Ik heb de techniek vandaag nog laten controleren. Deze was goed, geen reverse curls en een goede shrug die ik inzet. Ik moest alleen onderin iets dieper zakken zodat ik de explosieve beweging eerder kon inzetten. Tevens de kuiten meer bij de oefening betrekken. De oefening voelt zo heel goed moet ik zeggen. Zal binnenkort weer eens een filmpje maken.

je moet idd even een voorbeweging maken om wat snelheid te maken

Floor press is lekker moet ik zeggen. Heb anderen de positie van mijn onderarmen goed laten controleren. Oefening is zwaar voor de triceps.

ga je daar nou gewoon ergens op de grond liggen of.....?:D

Nee, waarschijnlijk gewoon on the floor. :D

De clean is een hele technische oefening. Er zitten zoveel bewegingen in die vloeiend in elkaar over moeten gaan. Ik heb de techniek vandaag nog laten controleren. Deze was goed, geen reverse curls en een goede shrug die ik inzet. Ik moest alleen onderin iets dieper zakken zodat ik de explosieve beweging eerder kon inzetten. Tevens de kuiten meer bij de oefening betrekken. De oefening voelt zo heel goed moet ik zeggen. Zal binnenkort weer eens een filmpje maken.

Floor press is lekker moet ik zeggen. Heb anderen de positie van mijn onderarmen goed laten controleren. Oefening is zwaar voor de triceps.

Nee, waarschijnlijk gewoon on the floor. :D

duidelijk - hehehe;)

Alweer druk bezig met strongmannen zie ik:thumbs:? Wanneer komen de trucks weer:D

Hey man, vanavond kan ik niet. Baal er wel van maar er kwam iets tussen.

jammer dat ze niet met je willen buiten spelen Mc.
Ti's wel lekker weer vandaag, hopelijk morgen nog beter!

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.911
Vrijdag: Events
1 arm db press

8x24kg (L+R)
4x30kg (L+R)
0x44kg :(
0x40kg :(

Medley: Wheelflip / keg race (op 1.35m platform) / farmer walk

7 flips-250kg / 65kg-15m / 75kg-15m

Wheelflip: back 2 back
23 flips-250kg

Yoke
25m-150kg
25m-150kg
25m-150kg

Yoke lockout
20x150kg
30x150kg

Bah zwaar gaytraining. 0 explosiviteit dus db press was zwaar fail.

jammer van die db press. misschien een te grote stap in gewicht?
veel plezier morgen bij RDP

• #4.913
Nee dat was het niet, vorige keer heb ik ook de 40kg gedrukt en we zijn toen gestopt omdat we buiten verder wilden, zat dus nog niet volledig tegen een grens aan.

Ik merkte het daarna bij de events dat het niet mijn bovenlichaam was maar dat de benen niet voldoende explosiviteit konden genereren. Gelukkig had ook Roy een mindere dag.

Morgen hopen dat het beter gaat.

Dumbbell press met 40 en 44 is ook niet niks natuurlijk.
Als je dan ook nog de explosiviteit ontbeert (die dag) dan is het niet zo gek dat je faalt.
Er zit bij iedereen wel eens een wat mindere training tussen. ;)
(ik ben blij met af en toe een wat betere training inmiddels...)

lekker trainingkie mc
wat is een keg race ? - het lijkt met een zware aanslag op de conditie
maar daar doe je het voor
en die wheelflip doe je om en om met een maat dacht ik zo
pff zware kost hoor

rennen met een fust
(ik snap het ook niet zo, je kan em beter neezetten en leegdrinken ???)
Het is weer allemaal zuipen éh, wat de klok slaat bij jou?! :D
Mijn vader leeft niet meer, dus ik ka niet aan 'm vragen waar hij was negen maanden voor jij geboren werd, want het is wel verdacht... :D

Het is weer allemaal zuipen éh, wat de klok slaat bij jou?! :D
Mijn vader leeft niet meer, dus ik ka niet aan 'm vragen waar hij was negen maanden voor jij geboren werd, want het is wel verdacht... :D

:D zegt de man die naar het NK bankdrukken gaat en zich druk maakt over of er wel wat te eten is :roflol:

• #4.919
Dumbbell press met 40 en 44 is ook niet niks natuurlijk.
Als je dan ook nog de explosiviteit ontbeert (die dag) dan is het niet zo gek dat je faalt.
Er zit bij iedereen wel eens een wat mindere training tussen. ;)
(ik ben blij met af en toe een wat betere training inmiddels...)
Ja was een minder dagje en vandaag ook. :(
lekker trainingkie mc
wat is een keg race ? - het lijkt met een zware aanslag op de conditie
maar daar doe je het voor
en die wheelflip doe je om en om met een maat dacht ik zo
pff zware kost hoor
Wat CP zegt, rennen met een biervat van 65kg. Back 2 back is inderdaad om de beurt, maar zonder rust te nemen.

rennen met een fust
(ik snap het ook niet zo, je kan em beter neezetten en leegdrinken ???)

:D zegt de man die naar het NK bankdrukken gaat en zich druk maakt over of er wel wat te eten is :roflol:
Jij en Hummer onverbeterlijk. :roflol:

Zaterdag: Events @RDP

Log
3x55kg
0x70kg
3x65kg
2x70kg
De 70kg was een mentale fail, 2x geprobeerd maar ging echt niet. Daarna lukte het wel.

Yoke
2x20m-100kg
2x20m-180kg
Eerste run was echt rennen maar de 2e was het al op. En dat bij een baby gewicht van 180kg. Ik moet meer tijd nemen om te herstellen, dit was echt bedroevend slecht.

Conanwheel
360graden-100kg
360graden-150kg
5graden-200kg
Niet normaal hoe diep ik moest zakken om deze uit te tillen. Ik was al gesloopt maar de 200kg kreeg ik er nauwelijks uitgetild. Faalde duidelijk op mijn gesloopte benen.

Stone 1.35m zonder hars
3x70kg
3x70kg 2 reps zonder stop
2x100kg
Stones ging dan nog best redelijk. Helemaal geen hars gepakt waardoor ik meer moest knijpen met handen en armen. 2 maal de steen in een beweging omhoog gehaald. Zat nog te twijfelen om de 120kg met hars te proberen maar het was beter dat ik stopte.

Die conditie event training van gisteren hakte er toch wel in, zeker in combinatie met deze van vandaag. Vraag me af of ik maandag wel hersteld ben voor de yoke van 280kg.

Laatst bewerkt:
denk dat het niet zo handig is om 2x per week events te trainen chick! haha voor die conan moet je laag he! ik merkte het vorige keer ook al. netjes dat je die stones zonder hars pakt, ik had al heel veel moeite met de 70kg zonder hars.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven