Fitness Seller

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
2x per week is opzich het probleem niet maar 2 dagen na elkaar wel :D

Eerste run was echt rennen maar de 2e was het al op. En dat bij een baby gewicht van 180kg. Ik moet meer tijd nemen om te herstellen, dit was echt bedroevend slecht.

*Aait zijn stopwatch*
Tja meer tijd kan geen kwaad. Zo'n 5-6mins op events training werkt lekker :)

Maandag is wel kort dag om een 280kg Yoke te gaan proberen. Is het niet handiger om een Dynamic Effort Squat/Deadlift dag te houden en dan volgende week vrijdag ipv conditie de 280kg te doen? Dat je na de 280 dan eventueel nog wat conditie onderdelen doet.

Laatst bewerkt:
denk dat het niet zo handig is om 2x per week events te trainen chick! haha voor die conan moet je laag he! ik merkte het vorige keer ook al. netjes dat je die stones zonder hars pakt, ik had al heel veel moeite met de 70kg zonder hars.

Het is zelfs 3x per week als ik me niet vergis:p.

Waren je tricepsen ook niet op door het banken en floorpressen van woensdag, voor de single arm presses? En zoveel events lijkt me idd een beetje killing.

:D zegt de man die naar het NK bankdrukken gaat en zich druk maakt over of er wel wat te eten is :roflol:
Hé zeg, ik moet mijn lichaam wel op peil houden. ;)
Nee maar serieus, stel je voor dat er helemaal niets te krijgen is, en je hebt niks bij... :eek:

Ja was een minder dagje en vandaag ook. :(
Da's klote.
Jij en Hummer onverbeterlijk. :roflol:
We zijn een goed team. ;)

Die conditie event training van gisteren hakte er toch wel in, zeker in combinatie met deze van vandaag. Vraag me af of ik maandag wel hersteld ben voor de yoke van 280kg.
Ik heb het idee da je wat onrustig of ongeduldig bent aan het worden. ;)
Misschien wil je wat veel op een korte tijd?
Aan karakter ontbreekt het je iig niet. :thumb:

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.925
denk dat het niet zo handig is om 2x per week events te trainen chick! haha voor die conan moet je laag he! ik merkte het vorige keer ook al. netjes dat je die stones zonder hars pakt, ik had al heel veel moeite met de 70kg zonder hars.
3x deze week CP :o.
Die conan was veel te laag, was een sumo stance die ik moest hanteren. Bij jou zal dat nog wat erger zijn.

Zonder hars moet je wat meer knijpen om de steen los te krijgen.
2x per week is opzich het probleem niet maar 2 dagen na elkaar wel :D
Klopt en gisteren was ik al niet optimaal. Had niet verwacht dat die training achteraf nog zo zwaar voelde.

*Aait zijn stopwatch*
Tja meer tijd kan geen kwaad. Zo'n 5-6mins op events training werkt lekker :)

Maandag is wel kort dag om een 280kg Yoke te gaan proberen. Is het niet handiger om een Dynamic Effort Squat/Deadlift dag te houden en dan volgende week vrijdag ipv conditie de 280kg te doen? Dat je na de 280 dan eventueel nog wat conditie onderdelen doet.
Denk dat ik nu even 2 dagen rust neem en extreem veel ga vreten om te herstellen.
Het is zelfs 3x per week als ik me niet vergis:p.

Waren je tricepsen ook niet op door het banken en floorpressen van woensdag, voor de single arm presses? En zoveel events lijkt me idd een beetje killing.
Dat zou best eens kunnen maar het zijn echt mijn benen die niets meer kunnen. :(
Ik heb het idee da je wat onrustig of ongeduldig bent aan het worden. ;)
Misschien wil je wat veel op een korte tijd?
Aan karakter ontbreekt het je iig niet. :thumb:
Nee dat is het niet. Probleem is dat als ik een afspraak maak dat ik deze dan gewoon nakom. Ik had eerder deze week afgesproken naar Jan te gaan. Die afspraak stond al wat maanden maar stelde ik steeds uit. Nu kon Roy helaas niet en dus moesten we vrijdag samen trainen anders hadden we die gewoon overgeslagen. Ik heb bewust bij beide trainingen niet gemaxed.

Ik voel gewoon dat ik rust nodig heb, less is more. ;)
Thnx Hummer.

3x deze week CP :o.
Die conan was veel te laag, was een sumo stance die ik moest hanteren. Bij jou zal dat nog wat erger zijn.

Zonder hars moet je wat meer knijpen om de steen los te krijgen.
oja, 3x is helemaal wel wat veel idd :D lage conan uitpakken vind ik niet zo erg, is goed voor de glutes ;)

Vrijdag: Events
1 arm db press
8x24kg (L+R)
4x30kg (L+R)
0x44kg :(
0x40kg :(

Medley: Wheelflip / keg race (op 1.35m platform) / farmer walk
7 flips-250kg / 65kg-15m / 75kg-15m

Wheelflip: back 2 back
23 flips-250kg

Yoke
25m-150kg
25m-150kg
25m-150kg

Yoke lockout
20x150kg
30x150kg

Bah zwaar gaytraining. 0 explosiviteit dus db press was zwaar fail.

Ja was een minder dagje en vandaag ook. :(
Wat CP zegt, rennen met een biervat van 65kg. Back 2 back is inderdaad om de beurt, maar zonder rust te nemen.

Jij en Hummer onverbeterlijk. :roflol:

Zaterdag: Events @RDP
Log
3x55kg
0x70kg
3x65kg
2x70kg
De 70kg was een mentale fail, 2x geprobeerd maar ging echt niet. Daarna lukte het wel.

Yoke
2x20m-100kg
2x20m-180kg
Eerste run was echt rennen maar de 2e was het al op. En dat bij een baby gewicht van 180kg. Ik moet meer tijd nemen om te herstellen, dit was echt bedroevend slecht.

Conanwheel
360graden-100kg
360graden-150kg
5graden-200kg
Niet normaal hoe diep ik moest zakken om deze uit te tillen. Ik was al gesloopt maar de 200kg kreeg ik er nauwelijks uitgetild. Faalde duidelijk op mijn gesloopte benen.

Stone 1.35m zonder hars
3x70kg
3x70kg 2 reps zonder stop
2x100kg
Stones ging dan nog best redelijk. Helemaal geen hars gepakt waardoor ik meer moest knijpen met handen en armen. 2 maal de steen in een beweging omhoog gehaald. Zat nog te twijfelen om de 120kg met hars te proberen maar het was beter dat ik stopte.

Die conditie event training van gisteren hakte er toch wel in, zeker in combinatie met deze van vandaag. Vraag me af of ik maandag wel hersteld ben voor de yoke van 280kg.

dit is vragen om blessures mc
je herstel is er gewoon niet

Heey, Mc.chick.

Was leuk om je ontmoet te hebben.
Ben je er weer over 2 weken?

En kan ik een keertje bij DJ's komen trainen:P

Groetjes,

Sabri

• #4.929
dit is vragen om blessures mc
je herstel is er gewoon niet
Klopt, ik neem mijn rust.

Ga woensdag weer.
Heey, Mc.chick.

Was leuk om je ontmoet te hebben.
Ben je er weer over 2 weken?

En kan ik een keertje bij DJ's komen trainen:P

Groetjes,

Sabri
Heee Sabri, was zeker een leerzame training bij Jan.

Over een paar weken heb ik mijn wedstrijd dus dan kan ik niet.
Je bent verder altijd welkom bij ons.

• #4.930
Woensdag: Events
Stones

90kg-1.5m
90kg-1.5m
90kg-1.5m
100kg-1.5m
100kg-1.5m
110kg-1.5m
110kg-1.5m PR
120kg-1.3m fail
Die 10cm extra hoogte is toch wel wat lastiger. Heb gewoon blauwe plekken op mijn borst van die grindstenen die ik zo hoog moest tillen. :D
De 120kg kreeg ik ditmaal helemaal niet los helaas.

Yoke
150kg-30m
200kg-20m
280kg-7m PR
280kg-3m
280kg-2m
Eindelijk eens de 280kg gedaan. Ik had de eerste keren een vrij brede stand om de yoke eenvoudiger uit te tillen. Maar dan ga ik erg schommelen en ben ik dus niet meer stabiel. Met een smallere stand gaat het lopen beter.

Pfff wat was het vandaag druk. Sarko had gasten van Ringer uitgenodigd te trainen en ze begonnen met de yoke. Dat duurde Roy en mij wat te lang dus zijn we maar met stones begonnen.

Toen de rest klaar was zijn we de yoke gaan doen. Moet eerlijk bekennen dat ik me nog niet optimaal voelde. Begin nu toch wel de 30 te voelen helaas, meer herstel nodig. Toch ging de yoke aardig. Eindelijk eens wedstrijd gewicht aangevoeld.

Laatst bewerkt:
Kijk je bent op de goede weg voor de wedstrijd. Ik denk dat je die 2780 yoke wel uit kan lopen rond die tijd als je zo vooruit blijft gaan.
Die stone van 110 was btw 105:p (volgens Sarko dan). Desalniettemin wel mooi op die hoogte.

• #4.932
Sarko zegt wel wat meer. Tot op heden had hij het steeds fout. Die stone is gewoon 110kg. :D

gaat goed mc. die stenen worden idd ****ing lastig als je een klein stukje hoger moet.

twee nette PR's Chick! Keep it up!

nette PR Mc!
gaat helemaal goed komen

mooi die 280, maar voortaan dus weer op maandag, vrijdag trainen ;-)

• #4.938
gaat goed mc. die stenen worden idd ****ing lastig als je een klein stukje hoger moet.
Ik vond die ballen bij Jan een stuk fijner. Gelukkig zijn stones op wedstrijden over het algemeen beter dan die wij hebben.

Een aantal jongen vonden het niet normaal dat ze zo hoog moesten. Maar met 90 of 100kg is een hoogte van 1.5m niet zo ongewoon.
twee nette PR's Chick! Keep it up!
Thnx bro. Het was flink wat grindwerk. Hoop dat het snel wat soepeler zal gaan.
nette PR Mc!
gaat helemaal goed komen
Denk je? :p:D

mooi die 280, maar voortaan dus weer op maandag, vrijdag trainen ;-)
Eindelijk mag ik ook eens met jullie grote mannen meedoen.

Ik ga nog 1x events doen, komende maandag. Daarna ga ik de deload in. 4 april is al dichtbij.

goed geyoked
ik zie het al voor me
280 kg op je schouders
voetje voor voetje , en af en toe denken waar ben ik aan begonnen

Laatst bewerkt:
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven