Falstyr
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 82
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 126kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

hoezo OF?dat vind ik vaak ook het mooie van de sport
hee wat heb jij gedaan in het weekend - ik ben lekker doorgezakt
nou ik heb 2m met de yoke van 280 kg gelopen - een klein contrast
maar wel leuk

Voor mij is dat ook de vraag. Als de yoke erg laag staat dan krijg ik deze niet van de plaats.Super nice die yoke man! Is voor mij nog maar afwachten of ik dat ding uberhaupt van ze plaats krijg![]()
Ja ging lekker, dus waarom niet.

Ik zal wel moeten. Conditie is flink terug gelopen. En nu ik zwaarder word heb ik het idee dat deze nog slechter is.lekker DL volume chick. en wat zie ik nou, ook aan de conditie aan het werken![]()
Ik dacht ik zet het er even bij. Dan zien mensen hoe je ze moet doen mochten ze het vergeten zijn.deadlift met deadstop...of te wel je doet de deadlift zoals het hoort?![]()

deadlift met deadstop...of te wel je doet de deadlift zoals het hoort?![]()

Probeer je ellebogen hoog te houden. Zoals je weet had ik ook dat probleem maar dat is hierdoor opgelost. Je drukt je traps dan omhoog.Ik heb tot nu toe max met 250kg gelopen. Het uit tillen is voor mij geen probleem, de yoke glijd alleen heel snel van me traps af, waardoor ik hem weer moet droppen.
Ik doe het niet voor de yoke want daar heb je geen uitmuntende conditie voor nodig. Het is voor de wheelflip en medleys.als je conditie straks top/ of beter is
dan loop je ook verder met die yoke
maar dan kan jezelf ook terecht afvragen
waarom ben ik er niet eerder mee begonnen , toch ?
voor de rest een lekkere training mc
die floorpress gaat goed zie ik
Deze sociale jongen probeert hiermee heel de bb-sectie wat bij te brengen. De pl-sectie is misschien toch wel een beetje eng voor ze.Inderdaad helemaal vergeten. Dan krijg je te maken met halve en quarter rom squats, deads en benches. Zielig gewoon
Is maar goed dat MC dan het goede voorbeeld geeft![]()

Deze sociale jongen probeert hiermee heel de bb-sectie wat bij te brengen. De pl-sectie is misschien toch wel een beetje eng voor ze.![]()