MuscleMeat

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
en als je al ergens aan denkt dan is het "oh god ik hoop dat me rug het houd" :P

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.942
Ik denk maar aan een ding. p*ssy mode off!!!!! En lopen met die shit. Ieder stapje is er weer een en focus op een vast punt waarbij je een stabiele houding aanneemt.

Achteraf denk je wel eens wat een gekkenwerk om met die gewichten op je schouders te gaan lopen. Zeker als mijn collega's mij weer eens door de gang zien strompelen. :D
Dan moet ik uitleggen hoe het komt. Je ziet ze gewoon denken die gast is helemaal gestoord!

dat vind ik vaak ook het mooie van de sport
hee wat heb jij gedaan in het weekend - ik ben lekker doorgezakt
nou ik heb 2m met de yoke van 280 kg gelopen - een klein contrast
maar wel leuk

• #4.944
2m? :mad:
7+3+2=12m :cheer::lifter::cheer: :D

je hebt gelijk
12 meter damn : this boy is strong

Super nice die yoke man! Is voor mij nog maar afwachten of ik dat ding uberhaupt van ze plaats krijg:P

• #4.948
Vrijdag
Deadlift
deadstop
5x120kg
3x150kg
3x170kg
3x170kg
3x170kg
3x170kg
3x170kg

Floor press 2 sec pause / pinky / straight legs
5x70kg
5x80kg
5x90kg PR

Goodmorning
5x60kg
5x70kg
5x80kg PR

Pull down
5x80kg
5x90kg

Bb curl

5x45kg
5x50kg
5x55kg PR

Cardio uphill run HIIT
14min

Lekkere training. Hoewel de deadlift toch nog best zwaar was ging het beter dan ik had verwacht i.v.m. herstel. Floor press ging easy deze keer. Triceps worden sterker. :D

Na afloop toch maar wat cardio, die moet gewoon beter voor de wedstrijden.

Chick is on a PR spree! Goed bezig! Keep it up

lekker DL volume chick. en wat zie ik nou, ook aan de conditie aan het werken :D

• #4.951
Super nice die yoke man! Is voor mij nog maar afwachten of ik dat ding uberhaupt van ze plaats krijg:P
Voor mij is dat ook de vraag. Als de yoke erg laag staat dan krijg ik deze niet van de plaats.

Wat is jou max yoke die je hebt gelopen?
Chick is on a PR spree! Goed bezig! Keep it up
Ja ging lekker, dus waarom niet. ;)

lekker DL volume chick. en wat zie ik nou, ook aan de conditie aan het werken :D
Ik zal wel moeten. Conditie is flink terug gelopen. En nu ik zwaarder word heb ik het idee dat deze nog slechter is.

deadlift met deadstop...of te wel je doet de deadlift zoals het hoort? :P

3 PRs, lekker:).

Ik heb tot nu toe max met 250kg gelopen. Het uit tillen is voor mij geen probleem, de yoke glijd alleen heel snel van me traps af, waardoor ik hem weer moet droppen.

als je conditie straks top/ of beter is
dan loop je ook verder met die yoke
maar dan kan jezelf ook terecht afvragen
waarom ben ik er niet eerder mee begonnen , toch ?

voor de rest een lekkere training mc
die floorpress gaat goed zie ik

• #4.959
:D

Ik heb tot nu toe max met 250kg gelopen. Het uit tillen is voor mij geen probleem, de yoke glijd alleen heel snel van me traps af, waardoor ik hem weer moet droppen.
Probeer je ellebogen hoog te houden. Zoals je weet had ik ook dat probleem maar dat is hierdoor opgelost. Je drukt je traps dan omhoog.
als je conditie straks top/ of beter is
dan loop je ook verder met die yoke
maar dan kan jezelf ook terecht afvragen
waarom ben ik er niet eerder mee begonnen , toch ?

voor de rest een lekkere training mc
die floorpress gaat goed zie ik
Ik doe het niet voor de yoke want daar heb je geen uitmuntende conditie voor nodig. Het is voor de wheelflip en medleys.

Dit was niet de eerste cardio training, ik ben nu hier al een kleine maand mee bezig. Ik doe 2 event trainingen, een op kracht en de ander op conditie. Die laatste deed ik altijd op vrijdag.

Floor presses gaan goed ja. Vorige keer had ik na 2 reps al een spot nodig. Het is een stuk lastiger dan bench presses.
Log staat nog steeds in de BB sectie he ;):D
Inderdaad helemaal vergeten. Dan krijg je te maken met halve en quarter rom squats, deads en benches. Zielig gewoon :(
Is maar goed dat MC dan het goede voorbeeld geeft :D
Deze sociale jongen probeert hiermee heel de bb-sectie wat bij te brengen. De pl-sectie is misschien toch wel een beetje eng voor ze. :D

:D
Deze sociale jongen probeert hiermee heel de bb-sectie wat bij te brengen. De pl-sectie is misschien toch wel een beetje eng voor ze. :D

lol dan zouden ze eens echt moeten trainen met hele ROMs...dat is best eng en zwaar. Beter om lekker het ego te strelen met gebrekkige uitvoeringen en veel gewichten :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven