- Waardering
- 3.522
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
vind je schema er wel goed uitzien chick.
Zou wel een dl variant erin doen. Rom dl ofzo in plaats van bulgarian squat op dag 4.
Maar is mijn persoonlijke mening. succes
imo niet zo zeer om Dl niet te verwaarlozen, maar om goed de hams aan te pakken. Ook belangrijk voor squats.
een deadlift moet gewoon gedaan blijven worden imo.
de oefening waar je het sterkst van wordt. icm met andere compounds natuurlijk.
maar als Mc iedere week ook nog eens zware tire flips gaat doen, zal dit vast ook wel goed zijn
Ja. Ik heb eerst nog de fungames en daarna start ik met dit schema.veel succes Mc.
maar ga je met dit nog starten voor NCC?
Ik heb over die bulgarian squat nog zitten twijfelen. Ik wil de focus op de squat leggen maar ook flink mijn quads blijven doen. Als ik op een dag de bulgarian verwijder dan is het om wat meer setjes op de squat te doen.vind je schema er wel goed uitzien chick.
Zou wel een dl variant erin doen. Rom dl ofzo in plaats van bulgarian squat op dag 4.
Maar is mijn persoonlijke mening. succes
Mijn deadlift en rug gaan wel goed, erg goed. En mijn squats niet. Ik moet meer squatten en dus stop ik tijdelijk met de deadlift.
Eensimo niet zo zeer om Dl niet te verwaarlozen, maar om zo posterior chain niet te verwaarlozen.
Juist ja, events blijf ik doen en stones en flips zullen samen met de yoke de basis blijven.een deadlift moet gewoon gedaan blijven worden imo.
de oefening waar je het sterkst van wordt. icm met andere compounds natuurlijk.
maar als Mc iedere week ook nog eens zware tire flips gaat doen, zal dit vast ook wel goed zijn
Als ik een smolov ga doen dan doe je alleen maar squats. Als mijn benen hierdoor sterker worden ben ik niet bang dat mijn deadlift veel zwakker zal worden.heb me post iets aangepast.
Maar ben het uiteraard ook met je eens dat het wel zo goed is om dl niet te verwaarlozen.
Tire flips will do the trick.
Ik doe persoonlijk 1 dag sq als main, andere dag dl als main en dan als assistence sq.
merk ik persoonlik weinig van. Merk wel veel overdracht van deads naar squats. maar andersom is het echt miniscuul qua overdracht.(lowbar?) Squats hebben geloof ik flink wat carryover voor DL.
Als je een tijdje geen deadlift doet, maar wel elke week zware squats, frontsquats en goodmornings blijft doen blijft je deadlift nagenoeg even sterk. Zo erg is het dus niet om een tijdje niet te deadliften. Je zal alleen de techniek en groove na een tijdje weer terug moeten vinden.

Klopt, vandaag voor het eerst na vijf weken DL gedaan en de 240 kwam niet eens los![]()

Klopt, vandaag voor het eerst na vijf weken DL gedaan en de 240 kwam niet eens los![]()
. Daarnaast heb jij in de ochtend eerst ''eventjes'' een smolov sessie afgewerkt om daarna smiddags nog even te gaan deadliften.