AndroidHealthClinic

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #4.961
Niet haten! Ook bodybuilding is een mooie kant van de krachtsport. Ik vind het allemaal mooi.

hatuh is ook een hobby naast krachtsport :D

Jeremy Hoornstra doet heel veel halve repjes op de bank, dus die zou wel in de BB sectie thuishoren ipv de PL dan..? :roflol:

kleine gewichten - grote gewichten - halve/driekwart/hele roms
het gaat om het plezier imo

mooie pr's weer MC
zelfs een pr op de bb curls

• #4.966
Maandag nog een training en dan deloaden.

Ik ga toch maar eens drastische maatregelen nemen want mijn stats zijn helemaal uit verhouding. Mijn OH presses zijn te vergelijken met gasten die net een paar maanden aan het trainen zijn. Ook mijn squats lopen de laatste tijd niet goed.

Ik ga dus de komende periode op deze oefeningen richten. Wel de armen flink aanpakken. Triceps mag wel duidelijk zijn en biceps om sterker op de stones te worden.

Ik ga tevens bij de squats stoppen met het gebruik van kniebanden. Ik wil progressie boeken op kracht en massa zonder hulpmiddelen.
Over een tijdje ga ik misschien wel smolov doen ik ben hier nog niet over uit.

De hoofdoefeningen de ene training op kracht ME (max effort) en de andere training op volume RE (repetition effort).

UB/ME
MP 5x3
Floor press 5x5
Bb curl 5x5
Cardio HIIT

LB/ME
Hang clean 5x3
Squats 7x5
Bulgarian squats 3x8
Cardio HIIT

UB/RE
DB press 4x12
Floor press 4x12
Hammer curl 4x12
Cardio HIIT

LB/RE
Push press 1x3/2x2/2x1
Squats 8x10
Cardio HIIT

Daarnaast zal ik 1x per week events doen waardoor de rest van het lichaam alsnog getraind wordt. Ik ga dan 3/4 keer per week trainen.

Laatst bewerkt:
veel succes Mc.
maar ga je met dit nog starten voor NCC?

vind je schema er wel goed uitzien chick.
Zou wel een dl variant erin doen. Rom dl ofzo in plaats van bulgarian squat op dag 4.

Maar is mijn persoonlijke mening. succes

imo niet zo zeer om Dl niet te verwaarlozen, maar om goed de hams aan te pakken. Ook belangrijk voor squats.

een deadlift moet gewoon gedaan blijven worden imo.
de oefening waar je het sterkst van wordt. icm met andere compounds natuurlijk.

maar als Mc iedere week ook nog eens zware tire flips gaat doen, zal dit vast ook wel goed zijn

maar als Mc iedere week ook nog eens zware tire flips gaat doen, zal dit vast ook wel goed zijn

heb me post iets aangepast.
Maar ben het uiteraard ook met je eens dat het wel zo goed is om dl niet te verwaarlozen.

Tire flips will do the trick.

Ik doe persoonlijk 1 dag sq als main, andere dag dl als main en dan als assistence sq.

• #4.973
veel succes Mc.
maar ga je met dit nog starten voor NCC?
Ja. Ik heb eerst nog de fungames en daarna start ik met dit schema.
vind je schema er wel goed uitzien chick.
Zou wel een dl variant erin doen. Rom dl ofzo in plaats van bulgarian squat op dag 4.

Maar is mijn persoonlijke mening. succes
Ik heb over die bulgarian squat nog zitten twijfelen. Ik wil de focus op de squat leggen maar ook flink mijn quads blijven doen. Als ik op een dag de bulgarian verwijder dan is het om wat meer setjes op de squat te doen.
Mijn deadlift en rug gaan wel goed, erg goed. En mijn squats niet. Ik moet meer squatten en dus stop ik tijdelijk met de deadlift.
imo niet zo zeer om Dl niet te verwaarlozen, maar om zo posterior chain niet te verwaarlozen.
Eens

Juist ja, events blijf ik doen en stones en flips zullen samen met de yoke de basis blijven.

heb me post iets aangepast.
Maar ben het uiteraard ook met je eens dat het wel zo goed is om dl niet te verwaarlozen.

Tire flips will do the trick.

Ik doe persoonlijk 1 dag sq als main, andere dag dl als main en dan als assistence sq.
Als ik een smolov ga doen dan doe je alleen maar squats. Als mijn benen hierdoor sterker worden ben ik niet bang dat mijn deadlift veel zwakker zal worden.

(lowbar?) Squats hebben geloof ik flink wat carryover voor DL.

Gewoon squatten.

Als je een tijdje geen deadlift doet, maar wel elke week zware squats, frontsquats en goodmornings blijft doen blijft je deadlift nagenoeg even sterk. Zo erg is het dus niet om een tijdje niet te deadliften. Je zal alleen de techniek en groove na een tijdje weer terug moeten vinden.

Als je een tijdje geen deadlift doet, maar wel elke week zware squats, frontsquats en goodmornings blijft doen blijft je deadlift nagenoeg even sterk. Zo erg is het dus niet om een tijdje niet te deadliften. Je zal alleen de techniek en groove na een tijdje weer terug moeten vinden.

Klopt, vandaag voor het eerst na vijf weken DL gedaan en de 240 kwam niet eens los :D

Klopt, vandaag voor het eerst na vijf weken DL gedaan en de 240 kwam niet eens los :D
:roflol:
Jij verzet 'smorgens 6500000ton ijzer met kniebuigen, en verwacht 'smiddags nog even een nieuwe pr te zetten op de deadlift! :thumb:
Je bent een groot talent volgens mij Bob, maar zolang je een hartslag hebt, ben je gewoon een mens, en geen machine! ;)

Jij bent dan ook een apart geval:D. Daarnaast heb jij in de ochtend eerst ''eventjes'' een smolov sessie afgewerkt om daarna smiddags nog even te gaan deadliften.

Ik heb het in ieder geval wel zo ervaren. ;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven