chopperbob
Huge Freak
- Waardering
- 247
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat bedoel je?
Zo zie ik het ook. Deadlift heeft minder prioriteit en zo kan ik meer energie steken in de OH presses en squats.Als je een tijdje geen deadlift doet, maar wel elke week zware squats, frontsquats en goodmornings blijft doen blijft je deadlift nagenoeg even sterk. Zo erg is het dus niet om een tijdje niet te deadliften. Je zal alleen de techniek en groove na een tijdje weer terug moeten vinden.

Ik zou focussen om je bench omhoog te brengen met pinky op de ringen. Dan incline bench om de schouders te versterken en close grip er bij voor meer tricep en nog wat schouders. Dan work-out eindigen met wat overhead presses om de vorm er in te houden. Echt na een paar maanden gaat niet alleen je bench omhoog, maar je OH presses knallen dan net zo hard mee![]()
Zou ik ook doen idd. Gewoon allemaal random oefeningen en dan de overhead oefeningen, die je wil verbeteren, als een vergeten stiefkindje, helemaal aan het einde.

Events blijf ik gewoon doen hoor.leuk schemaatje weer mc
ik weet dat jij niks zonder reden doet
dus qua gedachte kan ik je wel volgen
probeer met je belangrijkste oef
gelijk in de 70% reprange te beginnen
succes weer
p.s ik denk dat ik wel de wheelflip/famerwalking etc...... ga missen
Ik zou focussen om je bench omhoog te brengen met pinky op de ringen. Dan incline bench om de schouders te versterken en close grip er bij voor meer tricep en nog wat schouders. Dan work-out eindigen met wat overhead presses om de vorm er in te houden. Echt na een paar maanden gaat niet alleen je bench omhoog, maar je OH presses knallen dan net zo hard mee![]()

Zou ik ook doen idd. Gewoon allemaal random oefeningen en dan de overhead oefeningen, die je wil verbeteren, als een vergeten stiefkindje, helemaal aan het einde.
idd, dat is net zoiets als gaan dippen om je deadlift te verbeteren.
OH verbeteren = OH doen!
Ik lach gewoon mee.

Ik heb al bewezen dat het werkt door het zelf te doen. En Alex Moonen zijn OH's zijn ook verbeterd sinds hij meer aandacht is gaan leggen op de bench. Bij de OH's gebruik je schouders en triceps. Dus de oefening die ik noem zijn alles behalve random dwaasje. Door met pink op de ringen vlakke bench te doen pak je enorm veel triceps en ook op de CGBP. De Incline barbell (niet DB) voel je ook enorm in de schouders zodat die sterker worden. Enige reden om de OH's te doen van tijd tot tijd is dat je techniek niet verslechterd op die oefening.
Overdracht is gewoon huge bij de meeste mensen naar de OH's. Dus dan kun je wel dom gaan lopen doen, maar helaas spreken de feiten en ervaringen van mensen je tegen.