Falstyr
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 82
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 126kg
Het is bij bijna iedereen het geval dat ze 30-40kg minder OH doen dan ze op de bench kunnen verplaatsen. OH's gaan langzamer omhoog dan een bench als je er specifiek op gaat trainen. Bij een bench pak je meerdere spiergroepen tegelijk aan. Het is niet alleen schouders, triceps en borst. Je pakt er ook nog een flink stuk rug mee. Deze oefening heeft gewoon mega veel overdracht naar een OH...mits je het goed en gericht traint.
Een box squat is totaal niet te vergelijken daar mee. Ik raad aan meer naar de basics toe te gaan om beter te worden. Box Squat is geen basics.
Ik vind het prima als mensen mijn advies niet willen gebruiken. Maar ga dan geen onzin lopen lullen zoals de meesten van jullie doen.
Een box squat is totaal niet te vergelijken daar mee. Ik raad aan meer naar de basics toe te gaan om beter te worden. Box Squat is geen basics.
Je hebt wel vaker laten zien zo dom als het achtereind van een varken te zijn. Denk je soms dat ik die 110 OH heb bereikt door niks te doen of door speciek OH's te trainen? Toen ik specifiek OHs trainde ging hij echt niet snel vooruit. Dat gebeurde pas nadat ik me een half jaar op de bench heb toegelegd met af en toe wat OH's er als assist bij. En dat is niet alleen bij mijzelf het geval geweest.Je bencht 150 met een 110 overhead.. je hebt helemaal niks bewezen.
Ik vind het prima als mensen mijn advies niet willen gebruiken. Maar ga dan geen onzin lopen lullen zoals de meesten van jullie doen.
Laatst bewerkt:

)