MuscleMeat

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
hey chick, ga jij voor het NCC nog een keer strongman trainen bij DJs? en zo ja, mag ik dan meedoen? :) wil graag een keertje tireflip oefenen

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.043
Ja... sttttt. Niet doorvertellen.
zie
Hehehe, gemeen he.

Door mijn zwakke OH zit ik nog wel even aan het c-niveau vast.
hey chick, ga jij voor het NCC nog een keer strongman trainen bij DJs? en zo ja, mag ik dan meedoen? :) wil graag een keertje tireflip oefenen
Tuurlijk, komende maandag doe ik een laatste event training op licht niveau om spanning op te bouwen.

Tussen de fungames en NCC zal ik alleen nog maar op snelheid trainen. Heb de afgelopen maanden genoeg op kracht getraind. Sterker hoef ik niet te worden voor de NCC. Ok de OH press graag nog wat en eventueel de 125kg steen.

Ik citeer:

Bij mij gaat m'n schouderkracht eigenlijk alleen goed omhoog als ik mijn overhead training hetzelfde benader als de andere hoofdoefeningen. Max effort, specifieke assistance en sinds kort ook dynamic effort training. Oefeningen als close grip incline bench, military press met bands, seated presses, behind neck presses etc hebben er allemaal een aandeel in.

Simpelweg wat roteren tussen mp's en push presses/jerks vind ik k*t. Die oefeningen hebben weinig gemeen, op het feit dat er een bar boven je hoofd gaat na dan. Over het algemeen vind ik dat mensen te eenzijdig deze oefeningen blijven hammeren, en dat maakt het ook moeilijk om progressie te boeken. Met dumbbells trainen doe ik eigenlijk niet zoveel, afgezien van de raises dan. Overigens benader ik zelfs m'n side delt training met een dergelijke insteek. 3x per week belasting, één training met zware laterals van 6-8 reps, één training met slow eccentrics en 12 reps, en een training face pulls. Werkt geweldig.

Bron: The times they are a-changing. Adema.

durf het bijna niet meer te vragen, maar zijn er nog weekend trainingen in de planning? Anders ga ik proberen een vrijdag te komen volgende week.

• #5.047
Ik citeer:
Bron: The times they are a-changing. Adema.
:thumbs:

OK, train ik maandag graag mee! Ik PM je wel ff over de precieze info :)
Tot maandag. ;)

durf het bijna niet meer te vragen, maar zijn er nog weekend trainingen in de planning? Anders ga ik proberen een vrijdag te komen volgende week.
Misschien na de NCC weer. Nu alleen komende maandag en woensdag zou je met Sarko mee kunnen trainen. Maar dat is een hele grote groep die komt. Dan sta je meer stil dan dat je wat doet. :D

Haha Nice! Zal het niet verder vertellen maar ik zal er zijn om je kunsten te bewonderen.

• #5.049
Haha Nice! Zal het niet verder vertellen maar ik zal er zijn om je kunsten te bewonderen.
Sgoed, zal je zien! :D

Woensdag: FB deload
MP
5x30kg
5x40kg

Hang clean
5x40kg
3x50kg
3x50kg

Squat
5x70kg
5x70kg
5x70kg

Floor press
5x60kg
5x60kg

BOR
5x60kg
5x60kg
5x60kg

Shrugs
8x75kg
8x75kg
8x75kg

Cardio uphill run HIIT
15 min

Relaxed. ;)

lekker deloadje dus

lekker he na al dat vermoeide strongman gedoe;)

Met wie doe je biest-houtakker? Dan kan ik de concurrentie een beetje inschatten:p.

Ga je nu weer 40 jaar deloaden?

:jk:

ik zet hem maandag wel aan het werk

Kan zelf deloads nooit zo waarderen. Inhouden is echt vervelend vaak. Maar goed voor de motivatie en de progressie een goede tool!

• #5.059
yup

yeah

lekker he na al dat vermoeide strongman gedoe;)
Heerlijk, ik was eraan toe.

Met wie doe je biest-houtakker? Dan kan ik de concurrentie een beetje inschatten:p.
Met wie denk je?

Ga je nu weer 40 jaar deloaden?

:jk:
:cool:

rofl. Mijn gedachte was ook iets in die trant: "Dus de komende 8 weken weer de-load trainingen lezen" :D
Ik ben de deload master JWT

ik zet hem maandag wel aan het werk
Maandag = deload voorbij! :D
Kan zelf deloads nooit zo waarderen. Inhouden is echt vervelend vaak. Maar goed voor de motivatie en de progressie een goede tool!
Met die strongman shit snak ik er gewoon naar. Mijn lichaam heeft echt rust nodig.

een deload is ook goed mc voor je lichaam
jij gaat ook elke keer tot het gaatje
misschien die anderen wel niet - dan heb je ook niet nodig

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven