Hyped
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 30
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nooit van gehoord, ken wel het begrip bierderde been, maar dat is weer een heel ander verhaal

Thnx, heb nu nog mega spierpijn. Het echte volume moet nog komen.Nice volume op de squat Mark! Na een paar trainingen ben je wel aan het volume gewend en gaat het een stuk easier.
Thnx, heb nu nog mega spierpijn. Het echte volume moet nog komen.
Deze gaat killing worden. Maar nu eerst UB/RE.UB/ME
MP 5x3
Floor press 5x5
Bb curl 5x5
Cardio HIIT
LB/ME
Hang clean 5x3
Squats 7x5
Bulgarian squats 3x8
Cardio HIIT
UB/RE
DB press 4x12
Floor press 4x12
Hammer curl 4x12
Cardio HIIT
LB/RE
Push press 1x3/2x2/2x1
Squats 8x10
Cardio HIIT
Hoezo daar ga ik?

Ooit aan events gedacht? Dit schema is ook verre van ideaal maar ik doe het om mijn zwakheden weg te werken: Schouders/armen/benen.Leuk schema.. maarre.. geen hams? Geen rug? Geen deadlift? Geen abs?

80 reps op de squat

Dat leek me niet nodig.

Je bent een vent of je bent het niet. Ik kijk er nu al naar uit.
Was wel up hill maar geen run, was een stevige walk op 10graden helling. 155bpm.
Nee geen 5x ik zal 3 tot 4 keer per week gaan, afhankelijk hoe ik me voel of hoe het uitkomt.Ga je nu dus 5x per week trainen als ik het zo begrijp? Pittig, zeker omdat je vaak tot het uiterste gaat.
Het is dan ook een hang power clean, ik zak namelijk niet voorbij parallel om de bar op te vangen dus ik moet explosief zijn. Een power clean zonder hang is technisch een stuk complexer, ik wil eerst de hang power clean een tijd goed onder controle hebben.aardig schema mc
zelf zou ik voor de powercleans kiezen ( eplosieviteit )
gelukkig pakte je bij de hammercurls wel je gekozen gewicht, want stel je voor
je gaat trouwens een aardig squat volume volgen - netjes
heb je trouwens ingeleverd op de db shoulder press ?