Fitness Seller

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
HAHA! Ga niet doen of ik er verstand van heb, maar heb begrepen van ervaringsdeskundigen, dat daar bepaalde onderdelen van krimpen in die regio, maar niet dit onderdeel.

deca d*ck :D

Nice volume op de squat Mark! Na een paar trainingen ben je wel aan het volume gewend en gaat het een stuk easier.

:roflol: goed topic!

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.366
He homo's tis nu genoeg geweest. Al dat gelul over derde beens en bepaalde gasten zitten in dit log als vliegen op stront.

Nice volume op de squat Mark! Na een paar trainingen ben je wel aan het volume gewend en gaat het een stuk easier.
Thnx, heb nu nog mega spierpijn. Het echte volume moet nog komen.

Laatst bewerkt:
Ik dacht dat het om het woord bier ging, dat rijmt immers mooi met je tags ;-)

Trainze!

• #5.369
8x10 squats
:roflol:
daar ga je chick

• #5.371
8x10 squats
:roflol:
daar ga je chick
Hoezo daar ga ik?

Donderdag: UB/RE
DB shoulder press

warming-up
12x24kg
12x24kg
12x24kg
12x24kg 2 spot :(

Floor press 2 sec pause / narrow grip / straight legs
12x65kg
12x65kg
12x65kg
11x65kg :(

Hammer curl
12x17kg
12x17kg
12x17kg
12x17kg :D

Cardio

13min

Helemaal tonnetje rond gepompt. Hammer curls waren weer easy, moet weer zwaarder. Jammer dat ik de overige oefeningen net niet af heb kunnen maken. Floor press was so close.

Leuk schema.. maarre.. geen hams? Geen rug? Geen deadlift? Geen abs?

• #5.373
Leuk schema.. maarre.. geen hams? Geen rug? Geen deadlift? Geen abs?
Ooit aan events gedacht? Dit schema is ook verre van ideaal maar ik doe het om mijn zwakheden weg te werken: Schouders/armen/benen.

En trouwens mijn hams killen me momenteel heb spierpijn door de low bar squats gekregen, billen ook trouwens. :eyebrow:
Dit schema hanteer ik een kleine maand en dan ga ik de deadlift er weer aan toevoegen.

Ooooh oké.. ja events-dag stond er niet tussen..

was dat weer up hill die brutale cardio ? :D

• #5.377
Ga je nu dus 5x per week trainen als ik het zo begrijp? Pittig, zeker omdat je vaak tot het uiterste gaat.

aardig schema mc
zelf zou ik voor de powercleans kiezen ( eplosieviteit )

gelukkig pakte je bij de hammercurls wel je gekozen gewicht;) , want stel je voor

je gaat trouwens een aardig squat volume volgen - netjes

heb je trouwens ingeleverd op de db shoulder press ?

• #5.380
Ga je nu dus 5x per week trainen als ik het zo begrijp? Pittig, zeker omdat je vaak tot het uiterste gaat.
Nee geen 5x ik zal 3 tot 4 keer per week gaan, afhankelijk hoe ik me voel of hoe het uitkomt.
aardig schema mc
zelf zou ik voor de powercleans kiezen ( eplosieviteit )

gelukkig pakte je bij de hammercurls wel je gekozen gewicht;) , want stel je voor

je gaat trouwens een aardig squat volume volgen - netjes

heb je trouwens ingeleverd op de db shoulder press ?
Het is dan ook een hang power clean, ik zak namelijk niet voorbij parallel om de bar op te vangen dus ik moet explosief zijn. Een power clean zonder hang is technisch een stuk complexer, ik wil eerst de hang power clean een tijd goed onder controle hebben.

Het is altijd moeilijk inschatten welk gewicht te hanteren als je lang niet meer op volume traint.

De shoulder press juist iets beter dan de vorige keer. Toen maakte ik de eerste 2 setjes af en de 3e set haalde ik maar 8 reps. Heb nu toch 14 reps meer kunnen doen met dit gewicht. Merk dat wanneer ik veel de schouders train ze ook echt vooruit gaan, gelukkig.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven