MuscleMeat

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #5.381
Zondag: LB/RE
Push press

warming-up
3x60kg
2x70kg
2x70kg
1x75kg
0x77,5kg

Squat no more wraps
10x90kg
10x90kg
10x90kg
10x90kg
10x90kg
10x90kg
10x90kg
10x90kg

Push press gaat me toch een stuk slechter af dan de log press.
Bij de squats heb ik een aantal keren de kots weg moeten slikken bij de laatste sets.

lekker volume chick :D

7200kg VSQ netjes!:)

Zondag: LB/RE
Push press
warming-up
3x60kg
2x70kg
2x70kg
1x75kg
0x77,5kg

Squat no more wraps
10x90kg
10x90kg
10x90kg
10x90kg
10x90kg
10x90kg
10x90kg
10x90kg

Push press gaat me toch een stuk slechter af dan de log press.
Bij de squats heb ik een aantal keren de kots weg moeten slikken bij de laatste sets.

moment supreme van voetbalminnend nederland en jij gaat trainen ? - oh ja jij bent niet iemand die niet van voetbal houdt :)

hoe lang ben je nou bezig met zo'n training mc

Mooie volume Mark!

helemaal geen isolatieshit meer mark?

8 x 10 lekker kapot gaan:p

• #5.390
moment supreme van voetbalminnend nederland en jij gaat trainen ? - oh ja jij bent niet iemand die niet van voetbal houdt :)

hoe lang ben je nou bezig met zo'n training mc
Was hier een klein uurtje mee bezig. Laatste setjes moest ik langer pauze nemen anders had ik alles onder gespouwt.
Bedankt.

Thnx.

helemaal geen isolatieshit meer mark?
Alleen de armen bij UB. Voor je benen heb je niets meer nodig dan squats. Dit had ik eerder moeten doen, terug naar de basis.
Lekker he. :D

Voeding sinds lange tijd weer eens omhoog gehaald, werd weer wat droger dus dan kan het weer. De 110kg BW komt nu wel heel dichtbij. :D

Laatst bewerkt:
  • #5.392
Maandag: UB/ME
MP

warming-up
3x55kg
2x60kg
1x62,5kg
1x65kg
0x67,5kg

Floor press 2 sec pause / narrow grip / straight legs
3x90kg
3x90kg
3x90kg
3x100kg
3x100kg PR

Bb curl
5x50kg
3x55kg
3x55kg
3x60kg PR
0x60kg

Schouders toch wat vermoeid na de pp, de 60kg voelde al heel zwaar. Net niet de 67,5kg was heel close. Ik haal dus maar 10kg uit mijn push.

Floor press gaat super. Begin steeds sterker en stabieler te worden. Had niet verwacht 3x100kg te pressen en dan lukt het daarna nog eens. Mooi explosief ook.

Laatste curls waren zwaar. Wel mooi een pr maar daarna was de koek op.

idd netjes die floorpresses
maar , je begingewicht bij het curlen is ook al niet verkeerd - poe poe

nice FP mark. doen die biceps curls op low reps wat voor je?

lekker mark de pr's stromen weer binnen he! Gaan wij binnenkort weer een beetje spelen met strongman spulletjes?

• #5.396
idd netjes die floorpresses
maar , je begingewicht bij het curlen is ook al niet verkeerd - poe poe
Curlen moet veel zwaarder. Op naar een BW curl. :D
nice FP mark. doen die biceps curls op low reps wat voor je?
Yep doet veel. Power in die armen en ze groeien er beter op dan het volume werk. Doe dit met name voor de stones. Je moet hele sterke biceps hebben om de steen los te krijgen. Wil de 140kg steen dit jaar nog ownen.

Oh ja en 45cm armen. :D
lekker mark de pr's stromen weer binnen he! Gaan wij binnenkort weer een beetje spelen met strongman spulletjes?
Thnx, die floor presses gaan hard. Over een tijdje nog een de bench press proberen.

Kijken of we volgende week woensdag naar Sander kunnen gaan. Anders wil ik ook komend weekend wel wat yoke/farmers/wheelflip/stones doen.

nice, ga het ook eens proberen dan. heb namelijk niet de indruk dat bb curls iets voor me doen op dit moment :)

Goeie training Mark!

• #5.399
nice, ga het ook eens proberen dan. heb namelijk niet de indruk dat bb curls iets voor me doen op dit moment :)
Zeker doen. Waarom zou je alleen compounds echt zwaar doen als je curls ook zwaar kan doen? Als de rest van je lichaam daar sterker en groter van wordt dan moet dit ook voor je armen werken.

Zoals ik al eerder aangaf ben ik dinosaur training aan het lezen, mooi motiverend boek met een interessante kijk op de krachtsport. De auteur (powerlifter) gaat terug in de tijd. Hoe trainde de mannen van vroeger voordat roids bestonden? Toen waren er geen shortcuts (raw en no juice), ****ing keihard trainen was de enige mogelijkheid om groot een sterk te worden. En wat is nou mooier dan functionele kracht? Een fysiek die indrukwekkend oogt maar ook nog eens t*ring sterk is. Je had strongmannen aan het einde van de 19e eeuw die zo sterk waren dat ze huidige strongmannen nog het nakijken geven.

Verplichte kost voor iedere krachtsporter imo. Van deze helden van vroeger kun je tegenwoordig nog veel leren. Downloaden en lezen dus, echt doen! [Link niet meer beschikbaar]

Thnx kerul.

ik ben bezig in een boek van jimm stopani - dacht alleen dat het boek wat kleiner was en minder blz had - nu ben ik wel bezig tot in de eeuwigheid

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven