Fitness Seller

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
@ falstyr - de benchbeweging die jij bedoeld , doet heus wel wat met je biceps , maar om te nou te zeggen dat je hierdoor sterkere biceps krijgt , dat lijkt me niet , maar als dit voor jou werkt vooral doorgaan

ik ben het wel met je eens dat optrekken/pull smal of breed de biceps een enorme knal geeft - ik ben er zelfs van overtuigd dat optrekken i.c.m. een curl de biceps genoeg aanpakt - maar dat is mijn bescheiden mening maar

@ markoz dat curls de massapakker of de oefening is voor je biceps daar ben ik niet zo zeker meer van na pulls

Eerst compounds, daarna curls. Klopt.

Kreeg je al de dinosaur feeling:D?

squats vliegen weer omhoog Mc.

grow or die mother****er

Ga je je nu meer focussen op bodybuilding ?

I like it allready ! :D

Doe je mee aan het NK namechanging?

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.448
squats vliegen weer omhoog Mc.

grow or die mother****er
Inderdaad Mike! :cool:

Ga je je nu meer focussen op bodybuilding ?
Ben daar nooit mee gestopt. Bodybuilding kan ook met compound oefeningen. Ik blijf het fysiek in de gaten houden.

Yeahh

Doe je mee aan het NK namechanging?
Laat mij! :mad:

Je neemtjeenzd wat af jij! ;)
Who cares what Ye call it Mc. als je maar een grote sterke powerbuilder wordt éh?! :D

• #5.450
Vrijdag: UB/RE
DB shoulder press

warming-up
Fat db
12x20kg
12x20kg
12x20kg
Olympic db
10x24kg

Floor press 2 sec pause / narrow grip / straight legs
Fat bar
12x60kg
12x60kg
12x60kg
Olympic bar
12x65kg
12x65kg

Hammer curl
Fat db
12x15kg
12x15kg
12x15kg
Olympic db
12x20kg PR

Hoewel de gewichten met de fat gripz lichter zijn voelt het niet zo. Niet alleen mijn handen, polsen en onderarmen hebben het zwaarder maar ook de schouders, biceps, triceps worden zwaar belast.

Laatst bewerkt:
toffe dingen die fat gripz.
ik zat er vandaag nog aan te denken.. bij de albert heijn hebben wij boven aan de rolcontainers ook van die blauwe dingen om de stangen heen zitten.. misschien kan ik die er ook wel afrippen en gebruiken als fat gripz.

en flink aan het reppen in de RE zie ik, lekker he die pomp

ik zat er vandaag nog aan te denken.. bij de albert heijn hebben wij boven aan de rolcontainers ook van die blauwe dingen om de stangen heen zitten.. misschien kan ik die er ook wel afrippen en gebruiken als fat gripz.

en flink aan het bb'en zie ik?

Hij was compleet in tenue met zn :sd: hempje :D:D

chick, oppassen dat je niet alleen maar fat bar werk doet. daar gaan je onderarmen niet blij van worden.

• #5.455

en flink aan het reppen in de RE zie ik, lekker he die pomp
Ze moeten wel strak aansluiten anders schuiven ze alle kanten op. Curls zijn wel killing met die dingen.

Merk dat mijn lichaam weer goed reageert op het hoge volume, heerlijk.
Hij was compleet in tenue met zn :sd: hempje :D:D
En zeg nou zelf, het zag er ook rete geil uit. Zag wel je ogen vol bewondering mijn vol gepompte lichaam waarnemen. :knipoog:

---------- Toegevoegd om 21:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:26 ----------

chick, oppassen dat je niet alleen maar fat bar werk doet. daar gaan je onderarmen niet blij van worden.
Is de 2e keer dat ik ze gebruik. Mr. Dino raad bijna al het bar werk met fatbars aan. Ik ga eens kijken hoe ver ik kom.

Rete geil jwtz, als ik een k*tje had zou ik wegglibberen.

Ga jij eens heel gauw naar de kroeg, dit zijn geen tijden om achter de pc te zitten :mad:
je moet je mond houden hippie :mad:

Is de 2e keer dat ik ze gebruik. Mr. Dino raad bijna al het bar werk met fatbars aan. Ik ga eens kijken hoe ver ik kom.

klopt maar als je van het ene op het andere moment alleen maar met fatbars gaat werken krijg je er spijt van. (behandel je onderarmen als elke andere spier; dus hou ook rekening met overbelasting e.d.)

Grow or Die - dat is nogal een titel mc
was je de ouwe zat aan het worden?

Hey man, wat doen we nou met de strongmantrainingen? zullen we anders Sander is gaan verblijden met ons bezoek?

• #5.460
klopt maar als je van het ene op het andere moment alleen maar met fatbars gaat werken krijg je er spijt van. (behandel je onderarmen als elke andere spier; dus hou ook rekening met overbelasting e.d.)
Wel lief dat je je zorgen om mij maakt, daarom hou ik zoveel van je. :aai:

Heb er nu kort mee geëxperimenteerd en merk dat het bij de presses bij de onderarmen meevalt. De polsen worden wel zwaarder belast maar merk het voornamelijk aan de betrokken spieren die harder moeten werken. Mijn schouders en triceps hebben het vandaag zwaarder dan wanneer ik met een oly bar train.

Bij de pulls ga ik het inderdaad beperken. Deads, rows en pull ups worden anders flink beperkt qua overload. Maar voor de curls vind ik ze toch super.
Grow or Die - dat is nogal een titel mc
was je de ouwe zat aan het worden?
Yep deze staat me veel beter. :lol:

Hey man, wat doen we nou met de strongmantrainingen? zullen we anders Sander is gaan verblijden met ons bezoek?
Ben daar erg zuur van, heb de komende maand dan ook nauwelijks meer de mogelijkheid events te doen. Heb veel tentamens en nauwelijks vervoer tot mijn beschikking. Moet eens kijken wanneer ik in r'kerk kan trainen.

Ik moet mijn schema maar snel weer aan gaan passen want zonder events is deze te eenzijdig.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven