MuscleMeat

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Volgens mij ligt er niet zo veel meer in Ridderkerk.

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.463
Haha kan er ook weinig aan doen, zal het topic nog even zoeken.

• #5.467
Maar dat is nog best veel. Mis alleen de yoke.

Die staat bij Jan.
Ik weet trouwens niet precies hoe het bij mijn gym zit, in Vlaardingen.
Maar er ligt eigenlijk alles behalve stones: carcircle, yoke, 3 logs, timbers van 90kg en lichtere timbers, rolling thunder, tire van 350kg en een ontilbare tire.

Ik heb zelf alleen de tire, log en farmers gebruikt omdat ik geen zin had in me eentje met de yoke te gaan lopen.
Alleen zit je dan weer dat je een abbo moet hebben...

Heb je zeker ook niks aan? :o

Het scheelt natuurlijk dat ik niet steeds mijn log verhuis. :D[/QUOTE]

klopt , die peoples zijn er idd ook :D
ridderkerkers/vlaardingers - trainen onder de rook van de kuip - wat een weelde mannen - dat kan alleen maar progressie veroorzaken

grow or die wekt natuurlijk wel verwachtingen in dit log
wij gaan dit log nu ook zeer kritisch volgen:)

Haha als je onder de rook van de Kuip wilt trainen moet je naar Lifeline naast de Pathé :D
Kan je alleen niet garanderen dat je daar lekker traint.

• #5.472
Helaas ben ik niet meer instaat de komende tijd events te trainen dus moet ik het huidige schema eerder afbreken. Heb oefeningen aan het schema toegevoegd om meer balans in het schema aan te brengen.

UB/ME
MP 3/2/4x1
Rackpull 2x3/2/4x1
Floor press 2x3/3x2
Bb curl 5/2x3/2x1

LB/ME
Hang clean 3x2/4x1
Squat 5x3 of 2x2/6x1
Deadlift 4x2 of 3x5
Fat db holds

UB/RE
Push press 3x3/3x2
BOR 3x8
Bench press 4x10
Hammer curl 4x12

LB/RE
1 arm jerk 2x3/2/3x1
Squat 5x10
Zercher squat 3x8
GM 3x6

Laatst bewerkt:
Watskebeurt..?

Tijd om ook wat onderdelen aanteschaffen mate!

je kan toch ook ergens anders onderdelen gaan trainen ???

• #5.477
Tijd om ook wat onderdelen aanteschaffen mate!
Je leest mijn gedachten, ben er al mee bezig. Ik ga kijken wat ik hiermee ga doen want dit gaat niet nog eens gebeuren. Sta voor 2 zware wedstrijden over 1 en 2 maanden en dan kan ik nauwelijks events doen. Geen ideale situatie. Wil binnenkort eens met wat mannen in de buurt bij elkaar zitten en kijken of we niet een andere extra strongman locatie kunnen maken. Misschien wel een kleine hardcore gym.

---------- Toegevoegd om 21:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:22 ----------

je kan toch ook ergens anders onderdelen gaan trainen ???
Had ik al aangegeven dat dit de komende maand heel moeilijk voor mij is. Heb iedere week tentamens en dus kan ik veel reistijden in het weekend niet gebruiken. 5min naar de gym en terug was goed te doen.

oja, sorry! succes met je tentamens :thumbs:

Da's wel een beetje lullig voor je Mc.
Een "eigen" hardcore Gym, da's een idee! :thumb:
Succes met alles kerel.

Je leest mijn gedachten, ben er al mee bezig. Ik ga kijken wat ik hiermee ga doen want dit gaat niet nog eens gebeuren. Sta voor 2 zware wedstrijden over 1 en 2 maanden en dan kan ik nauwelijks events doen. Geen ideale situatie. Wil binnenkort eens met wat mannen in de buurt bij elkaar zitten en kijken of we niet een andere extra strongman locatie kunnen maken. Misschien wel een kleine hardcore gym.

Dat is wel een bruut idee!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven