- Waardering
- 2.024
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 120kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik had bij de eerste e-mail notificatie ook zoiets van:Grow or Die - dat is nogal een titel mc
was je de ouwe zat aan het worden?
? 
Jij weet me altijd weer vrolijk te krijgen. Thnx.Volgens mij ligt er niet zo veel meer in Ridderkerk.

Het scheelt natuurlijk dat ik niet steeds mijn log verhuis.Ik had bij de eerste e-mail notificatie ook zoiets van:?
![]()

Het zei me helemaal niks.Het scheelt natuurlijk dat ik niet steeds mijn log verhuis.![]()

Dat klopt, hier hebben we nu de axle,boom, stones en 120kg timbers nog.

[/QUOTE]

ridderkerkers/vlaardingers - trainen onder de rook van de kuip

Je leest mijn gedachten, ben er al mee bezig. Ik ga kijken wat ik hiermee ga doen want dit gaat niet nog eens gebeuren. Sta voor 2 zware wedstrijden over 1 en 2 maanden en dan kan ik nauwelijks events doen. Geen ideale situatie. Wil binnenkort eens met wat mannen in de buurt bij elkaar zitten en kijken of we niet een andere extra strongman locatie kunnen maken. Misschien wel een kleine hardcore gym.
Had ik al aangegeven dat dit de komende maand heel moeilijk voor mij is. Heb iedere week tentamens en dus kan ik veel reistijden in het weekend niet gebruiken. 5min naar de gym en terug was goed te doen.je kan toch ook ergens anders onderdelen gaan trainen![]()
Je leest mijn gedachten, ben er al mee bezig. Ik ga kijken wat ik hiermee ga doen want dit gaat niet nog eens gebeuren. Sta voor 2 zware wedstrijden over 1 en 2 maanden en dan kan ik nauwelijks events doen. Geen ideale situatie. Wil binnenkort eens met wat mannen in de buurt bij elkaar zitten en kijken of we niet een andere extra strongman locatie kunnen maken. Misschien wel een kleine hardcore gym.