XXL Nutrition

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Je leest mijn gedachten, ben er al mee bezig. Ik ga kijken wat ik hiermee ga doen want dit gaat niet nog eens gebeuren. Sta voor 2 zware wedstrijden over 1 en 2 maanden en dan kan ik nauwelijks events doen. Geen ideale situatie. Wil binnenkort eens met wat mannen in de buurt bij elkaar zitten en kijken of we niet een andere extra strongman locatie kunnen maken. Misschien wel een kleine hardcore gym.

Concreet?

Die hardcore gym is een geweldig idee Mark!
Heb van me ouders gehoord dat we ook zo over 2 jaar gaan verhuizen richting omgeving Dordrecht. Ik ben sowieso van plan wat dingetjes voor mezelf aan te schaffen, dus als ik uiteindelijk verhuisd ben kan ik ook een toevoeging hebben. :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.484
Rustig aan gasten, dit is een hersenspinsel. Geen echte gym, een hardcore honk voor echte mannen. Een powercage met voldoende gewichten en onderdelen is voldoende toch? Meer een groep gasten die weten wat trainen is en mee willen doen. Dit is een eerste gedachte die ik hierover heb maar niks concreets. Je moet ook eerst eens aan een ruimte zien te komen.

Laatst bewerkt:
Een goede ruimte is meestal moeilijk.
Een garage box is te laag, dan moet je naar buiten voor alles overhead.
En voor Strong man heb je toch ook wat ruimte nodig buiten, voor de farmers enzo...
Het zou wel gaaf voor jullie zijn.
Succes!

Mc's Hardcore Place Only With Heavy stuff

Mc's mooiboy cellar! :D

Rustig aan gasten, dit is een hersenspinsel. Geen echte gym, een hardcore honk voor echte mannen. Een powercage met voldoende gewichten en onderdelen is voldoende toch? Meer een groep gasten die weten wat trainen is en mee willen doen. Dit is een eerste gedachte die ik hierover heb maar niks concreets. Je moet ook eerst eens aan een ruimte zien te komen.

Chapter 16:P?

In Sneek hebben ze van een oude schuur een mooi Strong Man palace gemaakt. Is qua materiaal ook niet zo duur; gewoon alles in 1 grote ruimte met de mogelijkheid om de looponderdelen buiten te doen.:)

• #5.490
In Sneek hebben ze van een oude schuur een mooi Strong Man palace gemaakt. Is qua materiaal ook niet zo duur; gewoon alles in 1 grote ruimte met de mogelijkheid om de looponderdelen buiten te doen.:)
Dat zou ideaal zijn. Kun je ook lekker in de winter doorgaan.

Zijn alleen erg moeilijk te vinden in de Randstad dat soort ruimtes (zeker geen betaalbare). Ik woon zelf naast een parkeerterreintje dat prima zou zijn, alleen wel op 1 hoog dus niet echt handig met spullen opslaan :sad:

Dat zou ideaal zijn. Kun je ook lekker in de winter doorgaan.

Zijn alleen erg moeilijk te vinden in de Randstad dat soort ruimtes (zeker geen betaalbare). Ik woon zelf naast een parkeerterreintje dat prima zou zijn, alleen wel op 1 hoog dus niet echt handig met spullen opslaan :sad:

25x10m was het zo ongeveer. Het zal idd wel buiten de randstad moeten en natuurlijk om uit de kosten te komen wel met een contributiebijdrage.
Misschien iets huren???:)

25x10m was het zo ongeveer. Het zal idd wel buiten de randstad moeten en natuurlijk om uit de kosten te komen wel met een contributiebijdrage.
Misschien iets huren???:)

Tja voor mij wordt het wel een erg dure grap als ik steeds naar buiten de randstad moet reizen ;) Misschien dat het rond Dordt beter te doen is hoor, ken die buurt niet zo. Aan chick z'n zachte G te horen heeft ie vast nog wel wat familieleden in Brabant met een boerderij :D

De pech is alleen dat hij het vlaaienland komt en,dat is zoals je weet, nog verder.
Misschien ergens een boerenschuur huren?

uit limburg zelfs.... oei sorry :D

Als je het gewoon in de randstad wilt hebben en je wilt zelfs contributie betalen kan je net zo goed aan abbo bij atlantis nemen :p

Hey Mark, zou ik meedoen aan de Sterkste man van Merchtem? heb jij ook geen interesse, misschien Roy?

• #5.499
Ziet er leuk uit ook goeie onderdelen. Ik sla deze over, wil meer werken aan de basis voor de komende 2 wedstrijden. Weet nu al dat ik na zo'n wedstrijd weer een week in de kreukels lig. Zal wel kijken of ik mee kan gaan om je te coachen.

Ziet er leuk uit ook goeie onderdelen. Ik sla deze over, wil meer werken aan de basis voor de komende 2 wedstrijden. Weet nu al dat ik na zo'n wedstrijd weer een week in de kreukels lig. Zal wel kijken of ik mee kan gaan om je te coachen.

Waar ligt dat dat aan ? je traint toch goed - ???

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven