- Waardering
- 3.522
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Op een wedstrijd geef je toch altijd wat meer. Dit is totaal anders dan een zware training.

BW gains gaan hard de laatste tijd. Voeding is de laatste tijd stukken beter, geen slechte dagen in het weekend meer waardoor ik steeds weer 1 a 2 kilo afviel. Sinds ik terug ben van Afrika ben ik van 102kg naar 110kg gegaan. Eerste kilo's zaten er na de refeed weer zo aan maar de laatste weken maak ik solid gains.![]()
Thnx. Zit momenteel in de tentamens dus ik benader je daar binnenkort over.Dat is mooi. Regelmatig eten is goed voor je. Als je wilt nadenken over een 'eigen hardcoregym' in de randstad, dan kunnen we de koppen wel eens bij elkaar steken....
Thnx, op naar de 120kg.
Zekers
Hihihi
Doodgaan. Nog nooit zo'n zware squat sessie gehad. Krijg je ook nog eens een conditie van.

Thnx. Heb nu de techniek beter onder controle. Hier zit meer in.

Top ben benieuwd wie er als eerst bij de 100kg is!Thnx. Heb nu de techniek beter onder controle. Hier zit meer in.![]()

Hehehe weer een gezonde uitdaging. Kunnen we niet boom doen? Die ligt me beter.

Je leest mijn gedachten, ben er al mee bezig. Ik ga kijken wat ik hiermee ga doen want dit gaat niet nog eens gebeuren. Sta voor 2 zware wedstrijden over 1 en 2 maanden en dan kan ik nauwelijks events doen. Geen ideale situatie. Wil binnenkort eens met wat mannen in de buurt bij elkaar zitten en kijken of we niet een andere extra strongman locatie kunnen maken. Misschien wel een kleine hardcore gym.
Veel dingen zijn daar weg. Volgens mij de yoke, carcircle en harnassen.mate
wat is het probleem met Top Gym dan voor jou?
in principe een kwartiertje rijden vanaf Dordrecht. Materiaal wat er ligt is VEEL beter dan wat er bij Dj's workout lag + trainen ook mannen met verstand van zaken. IFSA log, stones, 2 tires, zware farmers, yoke, car circle, harnassen voor truckpulls, axle...... need i say more?
enige minpuntje is dat je 7,50 per keer moet betalen maar je eigen stuff aanschaffen en zeker een kleine hardcore gym regelen is een flink stuk duurder
Thnx.