Fitness Seller

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #5.501
Op een wedstrijd geef je toch altijd wat meer. Dit is totaal anders dan een zware training.

je gaat van een 0-spanning naar een explosiviteit waar je alles geeft - dat gaat denk ik soms goed maar niet altijd -

het is er ineens kleunen voor een zo goed mogelijk resultaat -goed warm zijn is denk ik hier heel belangrijk

• #5.504
BW gains gaan hard de laatste tijd. Voeding is de laatste tijd stukken beter, geen slechte dagen in het weekend meer waardoor ik steeds weer 1 a 2 kilo afviel. Sinds ik terug ben van Afrika ben ik van 102kg naar 110kg gegaan. Eerste kilo's zaten er na de refeed weer zo aan maar de laatste weken maak ik solid gains. :D

Dat is mooi. Regelmatig eten is goed voor je. Als je wilt nadenken over een 'eigen hardcoregym' in de randstad, dan kunnen we de koppen wel eens bij elkaar steken....

BW gains gaan hard de laatste tijd. Voeding is de laatste tijd stukken beter, geen slechte dagen in het weekend meer waardoor ik steeds weer 1 a 2 kilo afviel. Sinds ik terug ben van Afrika ben ik van 102kg naar 110kg gegaan. Eerste kilo's zaten er na de refeed weer zo aan maar de laatste weken maak ik solid gains. :D

nice.. 110kg is al heel wat mark

• #5.507
Dat is mooi. Regelmatig eten is goed voor je. Als je wilt nadenken over een 'eigen hardcoregym' in de randstad, dan kunnen we de koppen wel eens bij elkaar steken....
Thnx. Zit momenteel in de tentamens dus ik benader je daar binnenkort over.

nice.. 110kg is al heel wat mark
Thnx, op naar de 120kg.

Dinsdag: LB/RE
Push press

3x50kg
2x55kg
2x60kg
1x65kg
1x70kg
1x75kg
1x80kg PR
1x82,5kg PR hell yeah!!!
0x85kg
0x85kg
Hahaha gewoon 7,5kg gain. Eindelijk!

No No No Squats
10x100kg
10x100kg
10x100kg
10x100kg
10x100kg
10x100kg
10x100kg
10x100kg VPR
Grow or Die mother****ers!

http://www.youtube.com/watch?v=3bW0Axwo6Ng

nice :)

Good shit maat!

Damn son, al die squats... :bow:

Dikke pushpress PR zitten nu gelijk;)

• #5.512
Zekers

Hihihi

Doodgaan. Nog nooit zo'n zware squat sessie gehad. Krijg je ook nog eens een conditie van. ;)
Dikke pushpress PR zitten nu gelijk;)
Thnx. Heb nu de techniek beter onder controle. Hier zit meer in. :D

Je leest mijn gedachten, ben er al mee bezig. Ik ga kijken wat ik hiermee ga doen want dit gaat niet nog eens gebeuren. Sta voor 2 zware wedstrijden over 1 en 2 maanden en dan kan ik nauwelijks events doen. Geen ideale situatie. Wil binnenkort eens met wat mannen in de buurt bij elkaar zitten en kijken of we niet een andere extra strongman locatie kunnen maken. Misschien wel een kleine hardcore gym.

mate

wat is het probleem met Top Gym dan voor jou?

in principe een kwartiertje rijden vanaf Dordrecht. Materiaal wat er ligt is VEEL beter dan wat er bij Dj's workout lag + trainen ook mannen met verstand van zaken. IFSA log, stones, 2 tires, zware farmers, yoke, car circle, harnassen voor truckpulls, axle...... need i say more?

enige minpuntje is dat je 7,50 per keer moet betalen maar je eigen stuff aanschaffen en zeker een kleine hardcore gym regelen is een flink stuk duurder

Laatst bewerkt:
Brutale training! Doodgaan met die squats

• #5.517
mate

wat is het probleem met Top Gym dan voor jou?

in principe een kwartiertje rijden vanaf Dordrecht. Materiaal wat er ligt is VEEL beter dan wat er bij Dj's workout lag + trainen ook mannen met verstand van zaken. IFSA log, stones, 2 tires, zware farmers, yoke, car circle, harnassen voor truckpulls, axle...... need i say more?

enige minpuntje is dat je 7,50 per keer moet betalen maar je eigen stuff aanschaffen en zeker een kleine hardcore gym regelen is een flink stuk duurder
Veel dingen zijn daar weg. Volgens mij de yoke, carcircle en harnassen.

Ben al materiaal bij elkaar aan het krijgen voor de boom en een sled/crawler. Tevens wat chains. Daarnaast wil ik dit met een aantal man samen doen. Ieder maakt bijvoorbeeld wat events zo hou je de kosten wat in de hand. Gaat iemand weg dan neemt deze zijn onderdelen mee en krijg je nooit gezeur of ruzie achteraf.

Brutale training! Doodgaan met die squats
Thnx.

Ik zit/zat er zeer sterk voer na te denken om een log bij vergil te halen. Wel een beetje prijzig, maar te doen.

• #5.519
Als je deze thuis wilt gebruiken gewoon doen en anders zou ik nog even wachten.

vergil is die gozer die 400 euro vraagt voor een boom?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven