dumba
Huge Freak
- Waardering
- 385
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Helaas ik moet je teleurstellen. Het was geen fat db, dat was met 16kg. 22kg heb ik met oly db gedaan.Die 12x22 fat db hammercurl is echt heel sterk. Ik kan het weten, want ik heb ook tijden lang fat db rows, curls en triceps er mee getraind. TOP.![]()
Nee ging niet door, komende zondag gaan we daar trainen.Mark, was je afgelopen zaterdag niet meer naar Biest-Houtakker geweest?
Is het zo apart dan? Je had ze ook hier mogen posten.ik heb net pics gekregen van het deadlift apparaat... als je me ff je email PMt stuur ik ze door naar de geinteresserden

ziet er anders uit dan de normale bakdeadlift (handvatten naast je ipv voor je).Is het zo apart dan? Je had ze ook hier mogen posten.![]()

ziet er anders uit dan de normale bakdeadlift (handvatten naast je ipv voor je).
en hier posten = meer werk dan forward![]()
Geeft niet.Mijn fout; ik had verkeerd gekeken. Dacht dat het de fattie boy was.![]()

Te veel moeite voor je dbb matties, hmmm.ziet er anders uit dan de normale bakdeadlift (handvatten naast je ipv voor je).
en hier posten = meer werk dan forward![]()

Hahaha was toch best zwaar na die fat gripz curls.22 kg hammer curls , moet meer mc - dit is nog het lichte werk hoor
Hier was je nog een slanke mooiboy!
Helaas ik moet je teleurstellen. Het was geen fat db, dat was met 16kg. 22kg heb ik met oly db gedaan.
Nee ging niet door, komende zondag gaan we daar trainen.
Is het zo apart dan? Je had ze ook hier mogen posten.![]()
Aha thnx Mike, jij bent niet lui. Dat wisten we al.
Gewichten verder van het scharnierpunt plaatsen dan zullen de gewichten omlaag gaan.
Vraag me af wat de hoogte is van de handvaten tov de grond.
voor een persoon van 1m95 waren de handvatten onder de knie

waarsch wel ja, dus je hebt mazzel
Dat wordt voor mij dus gewoon 3cm tot lockout ofzo.![]()
al mag je wel een aantal fusten boven je hoofd gaan stotenWat is nu het probleem, dat is toch altijd het geval dat kleine personen (en gunstige verhoudingen, lange armen etc) een voordeel hebben bij de deadlift.
Dat wordt voor mij dus gewoon 3cm tot lockout ofzo.![]()