- Waardering
- 3.522
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Opzich best netjes gedaan, vooral met 2 dagen achter elkaar trainen. Wens Roy sterkte als je hem ziet, dat is wel klote.
Idd klote van wat er met Roy gebeurde..
hopelijk herstelt ie snel, en dan gewoon nog een keer komen proberen. als jullie beide goed hersteld zijn voor een flinke stm training!
Roy heeft in elk geval aangegeven dat hij de komende periode niks meer met events gaat doen. De pezen/banden van zijn duim moeten eerst herstellen en dat kan even duren.
Wel een leuk toestel inderdaad.apart zo'n deadlift mc - wel leuk om te doen neem ik aan
Bedankt Mark.
Kon wel nog iets langer, laatste set was heel zwaar. Steeds een beetje erbij.Je grip vond ik sterk, op het oog leek je nog wel even door te kunnen gaan!
Cleans zijn ook wel lekker. Lukt de techniek goed?

Dit is ook de zwaarste dag in mijn schema. Maar het ging me uiteindelijk niet slecht af.good job Mark
en die squats pffff erg netjes ook. lekker veel volume
en dan nog deadliften naar al die volume is ook al een hele klus an sich
Hihihi

Was er even niet bij. De bedoeling was 2 reps 190kg maar toen ik aan de eerste rep begon merkte ik dat ik moeite had met balans houden. Met 5kg minder aan een zijde is dat natuurlijk niet zo vreemd.wat kan zo'n 5 kg dan ineens veroorzaken he - goeie training Mc
sterke squats en deads , ook je hangclean mag er wezen , jammer van de 90
hoe gaan de examens?

Dit is ook de zwaarste dag in mijn schema. Maar het ging me uiteindelijk niet slecht af.
Thnx Mike.
Hihihi
Was er even niet bij. De bedoeling was 2 reps 190kg maar toen ik aan de eerste rep begon merkte ik dat ik moeite had met balans houden. Met 5kg minder aan een zijde is dat natuurlijk niet zo vreemd.
Ik heb komende week nog een tentamen en dan rust!!![]()