XXL Nutrition

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Goeie training Mark!

Waar heb jij die Fat Gripz gekocht?

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.682
Ooooh ik ben zo sneaky. Je ziet me niet, je hoort me niet.. maar je ruikt me waarschijnlijk wel!

Oly schoenen. :heart:

Mooie fat grip shizzle ook. :)

Lekker mark pushpresses gaan ook lekker, wat vindt jij lekkerder drukken, een log of barbell?

Lijken net surfschoentjes die deadlift slippers..
PP gaat lekker!

• #5.688
Laatst bewerkt:
oly schoenen en deadlift slippers - plaatjes ?

• #5.692
en daar wil je mee gaan deadliften - oke dan - ik ben benieuwd mc
:roflol: Soms verbaas ik me wel eens over je reacties.
Je gaat me toch niet vertellen dat je hier nog nooit van hebt gehoord?

Ik deadlift nu al ruim een jaar op sokken of blote voeten. Nu zit er een heel dun rubber zooltje onder wat hygienischer is dan liften op blote voeten in de sportschool en het geeft meer grip dan sokken.

Liften op schoenen is niet ideaal omdat je dan hoger staat en dit ten koste gaat van het gewicht wat je kunt verplaatsen. ;)

• #5.693
Vrijdag: LB/RE
1 arm db press

3x20kg
3x32kg
3x36kg
2x38kg
1x40kg
1x42kg
1x44kg PR

No No No Squats
8x70kg
6x100kg
10x115kg
10x115kg
10x115kg
10x115kg PR

Weinig energie, warm, weinig herstel.

Ziet er uit als een goede, degelijke training.

• #5.695
Pfff ben nu weer een beetje bij. Moest nog een setje squatten en daarna nog zerchers doen. Training was gewoon te kort.
Er zat teveel tijd tussen eten en trainen en dus energie te kort. Werd helemaal slecht na de laatste squat set.

Thnx Mark.

Verder nog goed nieuws. De boom @biest blijkt 5kg zwaarder te zijn. Heb dus 85kg boom gedaan, dus een mooie pr en de 90kg was heel close. Die moet ik zeker pakken!

:roflol: Soms verbaas ik me wel eens over je reacties. dat hoor ik wel meer :D
Je gaat me toch niet vertellen dat je hier nog nooit van hebt gehoord?

van deze plateauzolen nog niet nee - tja ik heb vroeguh wel eens op blote voeten gedeadlift , maar ik heb nu van die moderne nike-schoenen waarmee ik sport -bevalt goed

Ik deadlift nu al ruim een jaar op sokken of blote voeten. Nu zit er een heel dun rubber zooltje onder wat hygienischer is dan liften op blote voeten in de sportschool en het geeft meer grip dan sokken.

Liften op schoenen is niet ideaal omdat je dan hoger staat en dit ten koste gaat van het gewicht wat je kunt verplaatsen. ;)

nice training by the way - het was/is idd warm dat heeft zo'n zijn consequenties voor de training vandaar dat ik hem op het heetst van de dag heb gedaan :)

Sterk hoor zoveel reps op de squat!

als je slap voelt pr's zetten, nice. Dat wil ik ook!!!

• #5.699
nice training by the way - het was/is idd warm dat heeft zo'n zijn consequenties voor de training vandaar dat ik hem op het heetst van de dag heb gedaan :)
Jij bent niet normaal kerel. Ik moet daar echt nog even aan wennen. Komt uiteindelijk wel goed.

Sterk hoor zoveel reps op de squat!
Reppen kan ik wel. :D

als je slap voelt pr's zetten, nice. Dat wil ik ook!!!
Hihihi, jij hebt dan weer hele andere kwaliteiten waar ik jaloers op ben.

Begin van de training viel het nog wel mee dus die pr was niet zo'n verrassing. Tijdens de squat begon ik het zwaar te krijgen, en ineens was het voorbij. Dat slechte gevoel blijft dan hangen terwijl de rest van de training niet slecht was.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven