Spencer
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 120
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 101kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goed om te weten. Waar stealth mode allemaal niet goed voor is.

Thnx. Heb ze overgekocht van Daster op het forum. Je kunt ze alleen vanuit de VS bestellen volgens mij.Goeie training Mark!
Waar heb jij die Fat Gripz gekocht?

Alleen niet voor loop events mino.

fat gripz!Een log, maar moet zeggen nu ik wat explosiever word gaat de bar steeds beter.Lekker mark pushpresses gaan ook lekker, wat vindt jij lekkerder drukken, een log of barbell?
Ze lijken er wel een beetje op idd. Deze zijn van stof, alleen de zool is van rubber.Lijken net surfschoentjes die deadlift slippers..
PP gaat lekker!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Schoenen zijn merkloos.
en daar wil je mee gaan deadliften - oke dan - ik ben benieuwd mc
Soms verbaas ik me wel eens over je reacties. 
Soms verbaas ik me wel eens over je reacties. dat hoor ik wel meer
Je gaat me toch niet vertellen dat je hier nog nooit van hebt gehoord?
van deze plateauzolen nog niet nee - tja ik heb vroeguh wel eens op blote voeten gedeadlift , maar ik heb nu van die moderne nike-schoenen waarmee ik sport -bevalt goed
Ik deadlift nu al ruim een jaar op sokken of blote voeten. Nu zit er een heel dun rubber zooltje onder wat hygienischer is dan liften op blote voeten in de sportschool en het geeft meer grip dan sokken.
Liften op schoenen is niet ideaal omdat je dan hoger staat en dit ten koste gaat van het gewicht wat je kunt verplaatsen.![]()

Jij bent niet normaal kerel. Ik moet daar echt nog even aan wennen. Komt uiteindelijk wel goed.nice training by the way - het was/is idd warm dat heeft zo'n zijn consequenties voor de training vandaar dat ik hem op het heetst van de dag heb gedaan![]()
Reppen kan ik wel.

Hihihi, jij hebt dan weer hele andere kwaliteiten waar ik jaloers op ben.als je slap voelt pr's zetten, nice. Dat wil ik ook!!!