- Waardering
- 1.022
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 150kg
- Vetpercentage
- 24%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zeker tijdens de deadlift, engelen geluid!chick kan heel mooi zingen, daarom doet ie akoestiek!
Mijn akoestiek thuis is niet top, maar het geluid van mijn installatie dan weer wel.Goed bezig Mc.
Misschien kun je me eens helpen met de klote akoestiek in mijn huiskamer..?
Mijn installatie klinkt in dit huis voor geen meter!![]()

Dat wordt voor mij dus gewoon 3cm tot lockout ofzo.![]()
http://www.avbr.nl/de-opleidingen-tot-architect-en-stedenbouwkundige
http://nl.wikipedia.org/wiki/Academie
Hogere Akoestiek is een Post-HBO opleiding. Zeer complexe wiskunde en natuurkunde, maar ook wetgeving (bijv. bouwbesluit). Moet weer veel oude kennis oprakelen met logaritmen.

Het houd je van de straat.de beschrijving is al complex mc - een beetje op de toekomst aan het voorbereiden is nooit slecht
na je werk ook nog studeren - ik vind het een hele kluif - respect![]()

, Mikeo26
en Mino
. Tussentijd chillen met Paul en praten over het strongman gebeuren. Was een mooie dag vandaag, weer wat blauwe plekken erbij. 
Vergeet geen pics te maken voor in je lieve dagboek.idd weer lekker geknald. en ff bijgepraat
haha en die blauwe plekken zullen nog wel erger worden denk ik.
mijn bicep is een en al blauw

Zie dat je de pics in het topic van Mike hebt gezien. Binnenkort krijg je wel een filmpje te zien van de wedstrijd.ik zag net de training van mike voorbij komen
deadlift -toestel + fusten zegt me effe niks
wat een gewichten zeg
Krengen zijn het hè.netjes Mark!
ik heb ook een mooie bloeduitstorting op m'n biceps van de fusten![]()

ja stond er ook eigenlijk van te kijken hoe makkelijk ze erop gingen. hopen dat het in de wedstrijd ook zo gaatKrengen zijn het hè.
Hoorde dat jij alles er easy op kreeg, beest!
Toch weer ambities?Zo 440kg. Ik zou best eens willen weten hoeveel ik nog omhoog zou krijgen...met dat apparaat.![]()

Was jij toen plassen?Was een mooie training Mark!
Jammer dat ik de 115 van jou miste, maar wel sterk hoor!

Er zijn inderdaad wat dingen waar je op moet letten. Juist wanneer het moeilijk gaat heb je dit inzicht nodig. Daarna gaat het gewoon easy.Zo die fustjes is best lastig om die met een nette techniek te doen. Jij hebt ook flink doorgebeukt!
Dat kan dus niet...Mijn akoestiek thuis is niet top, maar het geluid van mijn installatie dan weer wel.![]()
)

Toch weer ambities?
Nee, bedankt. Laat mij maar lekker lopen,springen,etc. Bevalt me goed.
Hierbij kom ik met 3 trainingen per week aardig uit.![]()