Fitness Seller

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
ahh de tijd dat bijna iedereen me zat af te katten als ik het over zerchers had. En wederom zijn er een boel mensen overstag. Niet dat ik score bij hou maar het staat nu al 11-0 voor mij tegen DBB :D

whahaha gast jij neemt jezelf denk ik niet echt serieus, is het wel?

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.704
ahh de tijd dat bijna iedereen me zat af te katten als ik het over zerchers had. En wederom zijn er een boel mensen overstag. Niet dat ik score bij hou maar het staat nu al 11-0 voor mij tegen DBB :D
Wist niet dat jij patent had op deze oefening. Deze onzinnige discussie is geheel aan mij voorbij gegaan.

Maar wat is nu het doel van deze post? Je gelijk halen of een rel beginnen? Laat ik duidelijk zijn dat mijn log zich daar niet voor leent daar gebruik je maar je eigen log voor.

Maar wat is nu het doel van deze post? Je gelijk halen of een rel beginnen? Laat ik duidelijk zijn dat mijn log zich daar niet voor leent daar gebruik je maar je eigen log voor.

correctie. jullie hebben mijn log verdoet door te rellen en onzin te posten :D

Ik bedoelde eigenlijk meer te zeggen dat ik wel vaker dingen heb gezegd. En dat anderen, niet jij alleen, mij begonnen af te branden alsof ik onzin lulde. En vervolgens binnen 2-3 maanden komen jullie tot dezelfde conclusies als mij en gaan dan alsnog hetzelfde doen. Vind dat gewoon frapant...eerst mij flamen en daarna opeens toch overstag gaan. Naast frapant is het ook gewoon heerlijke streling voor me ego om te zien dat ik gewoon voor loop op de meeste qua kennis en ideeen ;)

Zal me huidige concept met je delen mbt presses. 5x5 2x in de week is geweldig. En dan gewoon beginnen met vlakke bench presses. Daarmee heb je in het begin vaak overal pijn en problemen. Dat zijn de gevallen die achter lopen en dus verstevigd moeten worden. Of te wel alles komt dan in balans eer je eindelijk begint met echte gains te behalen. Dus...geloof het of niet...zelfs je biceps gaat er hard op groeien als je constant zwaar benched. Daarna de overhead press. Tricep en schouders zijn dan al redelijk vermoeid en wordt je gedwongen om meer uit je benen en techniek te halen om toch zwaar gewicht te verplaatsen. En als je zelfs vermoeid nog zware overheads kunt doen dan moet het in een wedstrijd ook goed komen, want daar doe je ook meestal de Log Press pas na een paar onderdelen. Vervolgens wat assists zoals Close Grip Bench/Incline Bench of variant zoals Floor Press/Dips ipv Close Grips. Op het eind nog wat Fat DB Shoulder Presses. Net zoals de Log Press komt een DB Press meestal op het eind van een wedstrijd. Dus zorgen dat je in een training na al die oefeningen nog in staat bent 40+ te pressen is gewoon geweldig en dan moet het in een wedstrijd ook gewoon lukken met ease. Als in de praktijk die FAT DB press op het eind te veel is wellicht wat van die Svend Karlsen Crucific Flyes doen. Ben benieuwd ;)

Laatst bewerkt:
Haha, het moet niet gekker worden. Mensen hier deden al zerchers voor jij je eerste kuurtje zette.

• #5.708
correctie. jullie hebben mijn log verdoet door te rellen en onzin te posten :D
Nogmaals weet ik niets van die zercher discussie, heb me nooit eerder over de zerchers uitgelaten. Het is dus misplaatst om in dit log oude koeien uit de sloot te halen. Wil je hier verder over discussiëren dan verwijs ik je nogmaals door naar je eigen log.

Ik heb geen enkel log verdoet daar ben je zelf mede verantwoordelijk voor geweest. Ik heb zojuist duidelijk aangegeven dat je hier niet je gelijk hoeft te halen of mensen proberen terug te pakken want daar pas ik voor.

Dus voor alle duidelijkheid vraag ik je vriendelijk hiermee te stoppen en anders zal ik verdere maatregelen moeten nemen.
Haha, het moet niet gekker worden. Mensen hier deden al zerchers voor jij je eerste kuurtje zette.
Hee, jij ook hier?

groeien of doodgaan mc.
cutten zit er voor jou dus niet in zolang je deze log nog hebt? :roflol:

nice skwats kip

• #5.710
Haha wie heeft het over cutten? ;)
Thnx MikeO

GROW or die, dus weinig cutten = die

• #5.712
Maandag: UB/ME
MP

3x55kg
2x60kg
1x62,5kg
1x65kg
1x67,5kg
0x70kg ****ing close

Rackpull onder knie
5x120kg
3x150kg
3x160kg
2x180kg
1x200kg
1x210kg
1x220kg PR
1x230kg PR

Floor press 2 sec pause / narrow grip / straight legs
Fat gripz
3x90kg
2x100kg PR
Oly bar
1x105kg
1x110kg PR
1x115kg PR

Barbell curl
5x45kg
3x50kg
3x55kg
1x60kg
1x62,5kg

Dikke pr's vandaag. Deadlift power komt weer helemaal terug.
Floor presses waren zeer explosief. Zelfs de 115kg vloog omhoog, geen grinding work. Veel power gewonnen in dit deel van de lift.

nice mark! rackpull gaat hard ineens!

zo zo mark. nette prestaties weer ineens.
word straks nog leuk op het deadlift toestel en op de power stairs

Goed getrained, als je MP niet aan de triceps ligt dan word het tijd voor schouderwerk aangezien je floorpress wel erg goed gaat :)

Dikke floorpress & rackpulls MCchick! Nicee

Goed bezig Mc. :thumb:
Sterke rack-pulls man.

• #5.718
nice mark! rackpull gaat hard ineens!
Dat is toch de bedoeling!
Bedankt CP!
zo zo mark. nette prestaties weer ineens.
word straks nog leuk op het deadlift toestel en op de power stairs
Toestel is toch wat anders, voelt eerder als een leg press. Bij de power stairs gaan ze zeker helpen. Thnx Mike.
Goed getrained, als je MP niet aan de triceps ligt dan word het tijd voor schouderwerk aangezien je floorpress wel erg goed gaat :)
Hmmm tijd voor schouderwerk. Dit hele schema draait zowat om het schouderwerk. Bijna iedere dag train ik schouders om gains te maken. En dat gaat goed, toch 5kg gains op de MP in enkele weken. Vorige week had ik de 70kg al, vandaag net niet.
Thnx
Dikke floorpress & rackpulls MCchick! Nicee
Thnx Robert.

Goed bezig Mc. :thumb:
Sterke rack-pulls man.
Gelukkig maar. ;)

Nouja als je ze 2x in de week goed aanpakt moet dat ook goed gaan want. Ik merk dat het herstel van de schouders belachelijk lang duurt voordat ik ze optimaal kan trainen, daarom had je waarschijnlijk de 70kg MP vandaag ook niet

Mooie training man!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven