XXL Nutrition

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #6.001
hoe ga je en met wie? satan en O.mega ook?

ik neem even polshoogte ja :D we kunnen ook een busje huren met zen 5en :roflol:

Bangbus
Bangbus? Dan kan ik eindelijk mijn slag met je slaan Erwin...:heart: of dacht jij daar anders over? :p

Maar helaas heb ik al een afspraakje met die bodybuildert van DJ's. ;)

Voor een bangbus zou ik liever nog wat ruimte hebben voor 10 plaatsen ipv 5 voor wat vrouwelijk genot, anders kunnen jullie dalijk 3 weken niet zitten:p

• #6.004
Woensdag: FB3
Push press
3x55kg
3x60kg
2x65kg
2x70kg
1x75kg
1x80kg
0x85kg

Hang clean
Fat Gripz
3x50kg
2x55kg
2x60kg
Oly bar
3x65kg
3x70kg
3x75kg

Goodmorning
5x80kg
5x100kg
5x120kg PR

Hammer curl
Fat Gripz
8x17kg
8x17kg
8x17kg
Oly bar
8x24kg

Lying triceps extension 45gr
12x32,5kg
10x40,5kg
10x40,5kg PR

Laatst bewerkt:
Sterke GM's!

Doe je de skullcrushers altijd in een hoek van 45gr of soms ook flat? Enige reden waarom je het een of het ander wel/niet doet? Of puur een voorkeur of omdat het zwaarder aanvoelt?

• #6.006
Sterke GM's!

Doe je de skullcrushers altijd in een hoek van 45gr of soms ook flat? Enige reden waarom je het een of het ander wel/niet doet? Of puur een voorkeur of omdat het zwaarder aanvoelt?
Ik doe ze altijd vlak op een bankje. Met 45gr wil ik de positie van mijn bovenarm aangeven. Die hou ik onder een hoek van 45gr met de vloer. Op die manier krijgen je triceps nooit rust, ook niet bij de lockout.

gelukkig het gaat weer over trainen
ik dacht effe dat ik in kwark's zijn log zat
gezien het onderling bangbussen van de strongmans

verdomde sterke goodmorning mc

http://www.youtube.com/watch?v=7c_YBobwRMA&feature=related

dit is een skullcrucher - let niet op die buikspieren , word je misselijk van
dit effe vanwege de 45 gradenhoek - hoe heb je die in berekent + ga je dan niet meer over je hoofd heen met de bb???

nette hangcleans mark

als de bar boven je koppie blijft is het een skull with the upperarm in an 45 degree angle to the ground extension :D

• #6.012
Ben ik weer niet duidelijk genoeg geweest. Boven het hoofd in horizontaal vlak. Dus voorbij het hoofd, dan is het dus geen skull crucher meer. Zal de benaming de volgende keer weer aanpassen.

Mooi mark, pushpress is een crime zo ook voor mij. Goodmornings zijn goed al vind ik chain suspended fijner ( of pin goodmornings ) miss wat voor jou. Of weighted back extensions zijn echte killers. Het zijn maar suggesties :)

• #6.014
Ik vond ze vandaag heel lekker gaan, die 85kg was heel close. Gaat niet lang meer duren. Helaas kan ik beide varianten voor de GM niet doen, heb geen power cage.

Ik vond ze vandaag heel lekker gaan, die 85kg was heel close. Gaat niet lang meer duren. Helaas kan ik beide varianten voor de GM niet doen, heb geen power cage.

Dat heb ik bij de 90kg ik faal op een plek waar je over het algemeen niet kan falen heel raar

Goed bezig Mark. :thumb:

nice mark. eindelijk weer een training hier :P

• #6.018
Eindelijk weer eens een echte training!

Dinsdag: Conditietraining
Hartslagzone: 80%HRmax = 160bpm
Duur: 12min
Gemiddelde hartslag: 159bpm (incl. warming-up) PR

Conditie gaat aardig snel vooruit, dat had ik niet verwacht. Hield het een stuk beter vol en zelfs sommige stukken ruim voorbij de 160bpm. Vorige training zat ik met moeite op 154bpm gemiddeld. :D

---------- Toegevoegd om 20:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:10 ----------

Gelukkig heb jij dat meteen door. ;)
nice mark. eindelijk weer een training hier :P
Drugs drugs he, weinig tijd. :D

dus de 12 min lopen was de gehele conditie-training mc?
oke

McCooper test.
Goed bezig Mark! :roflol:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven