- Waardering
- 3.522
Nee geen blessure gehad. Die squat was een squat met behulp van wraps en nu squat ik zonder, wereld van verschil ik haal heel veel uit wraps. Heb 1,5 jaar altijd boven de 120kg met wraps gedaan. Hierdoor heb ik een zwakte in mijn lift gecreëerd helaas. Mijn kniebanden waren epic weak daardoor. Gelukkig boek ik de laatste tijd aardige progressie om ze aan te sterken. Mijn squat pr met wraps is 165kg daar zou ik nu zo overheen gaan als ik zie hoe lekker de squats nu gaan.Zag je pics van je tuin en bladerde even je log door, chill. Heb je trouwens een blessure gehad? Want sep 2009 had je een mp van 7x55kg & 9x50 op 85% & in dec 2009 een sq van 7x136kg op 85% bij lichter lichaamsgewicht? Niet veel verschil in 9-10 maandjes of lees ik ergens overheen (blessure bijv.?) Verder serieus bezig!
Daarnaast heb ik begin dit jaar 4 maanden vrijwel alleen maar strongman trainingen gedaan. De squat en deadlift heb ik toen maanden niet tot heel weinig gedaan. In die periode flinke progressie op onderdelen geboekt.
Die MP was tijdens mijn 5-3-1 schema. Toen een repout setje en nu bouw ik de sets een stuk zwaarder op. Voor vermoeiing komt dan om de hoek kijken. Mijn OH presses zijn niet indrukwekkend maar ook die gaan goed vooruit.
Dat zou heel mooi zijn.ik hoop toch soon de 170 te gaan aantikken , maar dan wel met wraps - eerst eens aanvoelen hoe dat gaat

Laatst bewerkt: