MuscleMeat

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
je kan best redelijk intensief trainen tijdens de cut
ik zit nu zelf op 13% en dat is puur vanwege de cardio + wat beter eten
maar succes ermee - ik ben benieuwd - wel jammer van je strongmantrainingen

Als het zou kunnen deed ik dat wel.

Buizen speelgoed.
- 2 buizen van 32cm diameter van 1,5m lengte.
- 1 buis van 28cm diameter van 1,7m lengte
- 1 buis van 22cm diameter van 1,25m lengte.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Goede shit. Als het echt allemaal doorgaat heb ik nog wel 300+kg aan schijven en een hex bar.

Maar dan zouden we daar eigenlijk ook een powercage moeten zetten.

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.083
Powercage kan ik ook nog fixen voor een redelijke prijs volgens mij. Maar dan moet ik eerst eens weten wie er nog allemaal mee wilt doen. En wie nog allemaal welke events willen maken want met wat bomen en een hexbar komen we nog nergens. Tot op heden weinig animo. Had nog een post geplaatst in Kevin (omega007) log maar ook daar nog geen reactie op gehad.

Ik wens je heel veel succes en discipline! :D

Powercage kan ik ook nog fixen voor een redelijke prijs volgens mij. Maar dan moet ik eerst eens weten wie er nog allemaal mee wilt doen. En wie nog allemaal welke events willen maken want met wat bomen en een hexbar komen we nog nergens. Tot op heden weinig animo. Had nog een post geplaatst in Kevin (omega007) log maar ook daar nog geen reactie op gehad.

http://powercage.nl/ €225

laatste training 19/7
what's up mc - rustweekje ingelast?

• #6.087
Die pm was om je op de hoogte te brengen dat het stm gebeuren in Dordt waarschijnlijk niet meer doorgaat.

Volgend jaar ga ik cutten naar 12% en dan zal intensief strongmannen er even niet inzitten. Daar gaat flink wat maanden inzitten, zodra ik droog sta is het strongman seizoen al in volle gang. Misschien ga ik tegen die tijd nog een wedstrijd doen, zevenkamp waarschijnlijk.

Ben na het deadliften van maandag ziek geworden. Trainen zat er dus niet meer in. Hopelijk dit weekend of maandag weer knallen.
En ben nu zo druk in huis bezig dat ik geen tijd kan vrij maken voor sporten. Vandaag moet een klus af.

• #6.088
Damn ben eindelijk klaar. Zeer slecht gegeten afgelopen week, dat is altijd met mij als ik moet klussen. In combinatie met het ziek zijn ben ik in totaal 3 kilo afgevallen. Zit nu nog maar op 103kg. :janken:
7 kg kwijt in een kleine maand. :(

Komende week goed carbs laden. Ga morgen of vrijdag weer eens eens training doen.

Goed aan het cutten dus. :thumbup:

Dat is wel klote Mark, 7kg is behoorlijk wat in een maand. Inderdaad flink wat carbs naar binnen gooien en dan komt het allemaal goed.
Ik vind trouwens zo'n eigen gym wel gruwelijk klinken, maar op technisch en doe-het-zelf gebied ben ik totaal nutteloos. :p

**** mark, als je weet wat een moeite ik heb moeten doen om 7 kilo kwijt te raken!

• #6.091
Goed aan het cutten dus. :thumbup:

Dat is wel klote Mark, 7kg is behoorlijk wat in een maand. Inderdaad flink wat carbs naar binnen gooien en dan komt het allemaal goed.
Ik vind trouwens zo'n eigen gym wel gruwelijk klinken, maar op technisch en doe-het-zelf gebied ben ik totaal nutteloos. :p
Het is dat je zo ver weg woont anders had je mee kunnen doen.

**** mark, als je weet wat een moeite ik heb moeten doen om 7 kilo kwijt te raken!
Haha nou was het maar waar dat dit allemaal vet was.

• #6.094
Me ouders hadden het erover om in de toekomst naar Dordrecht te verhuizen, dus wie weet. :p
Wanneer gaat dat gebeuren dan?
hoe dichter bij dordt hoe rotter het wordt :D
Hoe dichterbij Dordt ...

De oudste verklaring gaat terug tot de 14de en 15de eeuw. Veel schippers waren vanwege het stapelrecht verplicht om hun lading eerst in Dordrecht op de markt te brengen. Dat was het fameuze Stapelrecht waaraan Dordrecht in die eeuwen de macht te danken had en waardoor Dordt de meest invloedrijke stad van Holland was. Het Stapelrecht was dan wel goed voor de stad en de Dordtenaren, buitenstaanders hadden er behoorlijk de pest aan. Het kostte tijd en geld. Wie dus in de buurt van Dordrecht kwam, kon zeker rekenen op oponthoud en op een financiële aderlating.

Een andere, meer logische verklaring ligt in een combinatie van factoren. De slechte toestand van de vaarwegen rond het Eiland van Dordrecht in de 18de en 19de eeuw zorgde ervoor dat veel schepen vastliepen. Diep geladen schepen konden de stad nauwelijks bereiken.
Voor schepen die vanaf de rivieren de stad naderden dreigde nog een gevaar: het wijde water. De meeste schippers van kleine schepen zoals tjalkjes en klippertjes waren behoorlijk bang van de brede (Zeeuwse) stromen. Liepen ze dus niet vast bij Dordt, dan dreigde bij slecht de ondergang op het woeste water.

In 1869 werd besloten Dordrecht op het spoorwegnet aan te sluiten. Dat had tot gevolg dat direct vóór de Kalkhaven, in feite de belangrijkste handelshaven van de stad, een brug werd gelegd die zelfs te laag was voor de kleinste, zeilende binnenvaartschepen. De mast moest dus altijd worden gestreken. Vaak kwam er zelfs een sleepboot voor het zeilschip om het onder de brug door te trekken. Bij Dordt was het dus altijd mis.
En wie vanaf de goed bezeilbare brede stromen naar Dordrecht kwam, kon bij de stad rekenen op heel wat tegenstroom.
En dat hield weer oponthoud en kosten in, want sleepboten sleepten de zeilschepen de Rijn op. Het naderen van Dordrecht betekende dus altijd tegenslag: vastlopen of vergaan of tijdverlies of hoge kosten. Ja, ja, hoe dichter bij Dordt, hoe rotter het wordt.
Heb jij soms een bootje Ove? :D

Dunno, niet echt binnenkort. :p

• #6.098
Vrijdag: FB3
Hang clean
3x50kg
3x60kg
3x70kg
3x75kg
3x80kg PR

Push jerk
3x50kg
3x60kg
3x65kg
3x70kg
3x75kg

Goodmorning
8x80kg
8x100kg
8x110kg PR

Hammer curl
Fat Gripz
10x17kg
10x17kg
10x17kg PR
Oly db
10x26kg PR

Lying triceps extension 45gr
12x36,5kg
12x42,5kg PR
8x42,5kg

Dat was weer even geleden. Heb me na het ziek zijn en het klussen nog wat extra rust gegund en dat heeft geholpen. Goed gegeten de afgelopen dagen, zit nu weer op 107kg. Toch wat van de buik af want de powerbelt ging veel te eenvoudig om, extra gaatje maken.

Training met een andere insteek begonnen. Ik laat bij de olympische oefeningen niet meer het gewicht bepalend zijn maar de techniek. Ik begin nu licht en bouw het verder op totdat ik merk dat de techniek minder wordt. Dat heeft goed geholpen. Bij de clean kwam ik nu een stuk verder dan voorheen.

Push press vervangen voor de push jerk. Ook dit hielp. Reps met 75kg gingen nog nooit zo eenvoudig.

Laatst bewerkt:
Lekker getraint!!

• #6.100
Viel me inderdaad niet tegen. Als je een tijdje niets meer doet, en slecht eet, heb je het gevoel dat je zwakker bent (mind****). Het omgekeerde blijkt waar te zijn.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven