XXL Nutrition

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Laten we het hopen, ik heb 2 weken al niets meer gedaan xD

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.102
Binnenkort eens beginnen aan de bomen. Tevens een mal bij slater's besteld. Een 18inch mal (45,7cm) om atlas stones te maken. Hier kunnen we stenen mee maken van 80kg t/m 140kg. Zelfs een 150kg steen als we genoeg lood hebben. :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Tevens een ontwerp gemaakt als platform voor de atlas stones. Gebaseerd op de atlas stone circle van IFSA. Een zeer compacte constructie waar je 4 stenen op kunt leggen. Mooi om een kleine run op te doen. Verstelbaar van 1m20 t/m 1m80. Heb echt zin om er snel aan te beginnen.

352r9rb.jpg

goeie insteek mc - goeie cleans en jerks
80 is toch een mooi gewicht
wat raak je snel kilo's kwijt en wat heb je ze er weer snel aan

**** dat ziet er gruwelijk goed uit Mark! Succes ermee.

Blij te zien dat jij op volle toeren draait mc, goed bezig!

• #6.106
goeie insteek mc - goeie cleans en jerks
80 is toch een mooi gewicht
wat raak je snel kilo's kwijt en wat heb je ze er weer snel aan
Die insteek had ik eerder moeten doen. Ego zit toch steeds echte progressie in de weg. Techniek is gewoon enorm belangrijk.
Reppen met 80kg nog nooit gedaan en ging best aardig. Jerk bewust niet te zwaar gedaan, daar puur aan techniek gewerkt.

Gewicht was toch veel vocht maar ook darminhoud. ;) Daar zitten ook wat kilo's in. Ja verder ecto 4 life.
**** dat ziet er gruwelijk goed uit Mark! Succes ermee.
Thnx, ben nu zoekende naar bouwstempels voor de opstelling.
Verder vandaag begonnen met het aftekenen van de bomen. Nog niet zo makkelijk bij een rond object. Snedes moeten zo haaks mogelijk zijn.
Blij te zien dat jij op volle toeren draait mc, goed bezig!
Thnx DB, na bijna 2 weken niks doen heb ik nog nog steeds gruwelijke spierpijn van afgelopen vrijdag. :D

dude, zaterdag 10 uur bij top gym he! sleur jij nathan ff mee?

• #6.108
Maandag: FB1
Zercher squat

8x70kg
8x90kg
5x90kg
3x100kg

Seated front press
8x50kg
8x55kg
6x55kg
4x55kg

Pendlay row
10x60kg
10x70kg
10x80kg
10x80kg

Side db raise
12x10kg
12x12kg

DB holds
15secx60kg

Bah was futloos vandaag. Pendlay was weer wennen, tijdje geleden dat ik deze deed. Holds was gewoon ruk!

• #6.109
dude, zaterdag 10 uur bij top gym he! sleur jij nathan ff mee?
Kom er vandaag achter dat ik geen vervoer heb die dag, damn!
Dan zal ik met de fiets via de waterboot moeten komen, hmmmm. Kijken of er nog alternatieven zijn want ik moet dan ook heel Ridderkerk doorfietsen. 10 uur is mij dan veel te vroeg. Waarom zo vroeg man?

Kom er vandaag achter dat ik geen vervoer heb die dag, damn!
Dan zal ik met de fiets via de waterboot moeten komen, hmmmm. Kijken of er nog alternatieven zijn want ik moet dan ook heel Ridderkerk doorfietsen. 10 uur is mij dan veel te vroeg. Waarom zo vroeg man?

gym is maar open tot 2 uur ;)

anders kan misschien john of niels via dord rijden en jullie oppikken.. moet je ff pmmen?

toch een sterke pendlay - hier ik heb ik altijd veel meer moeite mee dan bijv een bbrow

• #6.113
gym is maar open tot 2 uur ;)

anders kan misschien john of niels via dord rijden en jullie oppikken.. moet je ff pmmen?
Dus jij bent van plan 4 uur te gaan sporten? :eek:
De pl-meet begin dit jaar duurde nog geen 3 uur en we waren met meer dan 10 man bezig.

Die jongens moeten dan wel flink omrijden volgens mij. Weet niet of ze daar zo'n zin in hebben. John ken ik niet en welke Niels (Jopthelis?) die komt toch vanuit Leiden?
toch een sterke pendlay - hier ik heb ik altijd veel meer moeite mee dan bijv een bbrow
Pendlay is ook een stuk lastiger. BOR begin ik vaak met 80kg en hier was het mijn zwaarste setje.
Doe deze wel explosief.

Haha die zerchers doen het hem wel, dikke spierpijn aan mijn core. :D

Laatst bewerkt:

really?

ik vind een bb-row een stuk zwaarder dan een pendlay :o

Dus jij bent van plan 4 uur te gaan sporten? :eek:
De pl-meet begin dit jaar duurde nog geen 3 uur en we waren met meer dan 10 man bezig.

Die jongens moeten dan wel flink omrijden volgens mij. Weet niet of ze daar zo'n zin in hebben. John ken ik niet en welke Niels (Jopthelis?) die komt toch vanuit Leiden?
Pendlay is ook een stuk lastiger. BOR begin ik vaak met 80kg en hier was het mijn zwaarste setje.
Doe deze wel explosief.

haha njah 10 uur dan is john bij mij, dan moeten we nog naar Toppie joppie gym! niels is inderdaad joppiesaus... :D

misschien kan nathan wel rijden? :o

• #6.115
Woensdag: FB2
Rackpull
onder de knie
5x150kg
5x170kg
5x190kg
5x200kg PR easy :D

Incline press guillotine
8x55kg
8x65kg
8x75kg

Pull down
5x55kg
5x90kg
5x100kg
Pull up
5x108kg

Triceps pushdown
10x70kg
10x80kg
10x90kg PR

Incline db curl
8x18kg
8x22kg
6x24kg

Mega spierpijn aan de hams van die pendlay row. Dus maar niet al te zwaar gegaan op de rackpull. Verder de training lekker snel afgewerkt, heerlijk.

Niet te zwaar en toch Pr:p

Nice, zit dus nog rek in voor de volgende keer.

really?

ik vind een bb-row een stuk zwaarder dan een pendlay :o

vanwege het gewicht starter die natuurlijk meer is bij de bb row , maar door de startpositie van de pendlay moet deze normaliter zwaarder zijn , maar ja misschien bij jou anders

Rackpull onder de knie
5x150kg
5x170kg
5x190kg
5x200kg PR easy :D

Incline press guillotine
8x55kg
8x65kg
8x75kg

Pull down
5x55kg
5x90kg
5x100kg
Pull up
5x108kg

Triceps pushdown
10x70kg
10x80kg
10x90kg PR

Incline db curl
8x18kg
8x22kg
6x24kg

Mega spierpijn aan de hams van die pendlay row. Dus maar niet al te zwaar gegaan op de rackpull. Verder de training lekker snel afgewerkt, heerlijk.

5x200 very nice - die triceps pushdowns ( ouwe bodybuildert ) :D

nice rackpulls Mark.

en je bb stats gaan ook goed omhoog :P
heb je al enig idee hoe je de stone circle wil maken?

• #6.120
Hihihi
Nice, zit dus nog rek in voor de volgende keer.
Yup :cool:
5x200 very nice - die triceps pushdowns ( ouwe bodybuildert ) :D
Thnx, op naar 43cm armen!

nice rackpulls Mark.

en je bb stats gaan ook goed omhoog :P
heb je al enig idee hoe je de stone circle wil maken?
Thnx Mike.
Armen willen nu ook eens goed gaan groeien. Krijg hier wel een goede pomp van. :sd:

Ik heb als het goed is binnenkort 4 bouwstempel die je mooi op de juiste hoogte kunt stellen. Daarop komen 4 autovelgen (15 inch). Net zoals op deze foto.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Dan laat ik op de bouwstempels verbindingsstukken lassen om de stempels te schoren zodat alles stabiel staat.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven