AndroidHealthClinic

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Dressed style? Damn Mc, dan haal je carnaval mss niet eens :p

feest ze man , ik ga verder met mijn progressie:D

• Topic Starter Topic Starter
Benen: King Squat Mode!

Buik
hanging leg raise
20reps
15reps

crunches
2x50 reps

side crunches
2x35reps

Benen
quads parallel squat
20x20kg
15x60kg
12x80kg
6x110kg
8x100kg
8x90kg
10x80kg
12x70kg
15x60kg
20x50kg

De laatste lijken licht maar waren de zwaarste om te doen. Mijn benen waren helemaal volgelopen en branden als de ziekte. Happen naar zuurstof zodra je klaar bent... gasten zaten me aan te staren, dachten zeker dat ik dood ging :D.

Wat een heerlijke training, lijkt wel een mini marathon. Die houden we er zeker in.

Lekkere squats kerel!

Mooie squats, maar waarom parallel?

Mooie squats, maar waarom parallel?
Quads parallel, dat is dieper dan parallel.
Er zit weinig verschil tussen een ATG en een quads parallel, maar weer een groot verschil tussen hams parallel en quads parallel. Een parallel squat is wanneer het hart van je been parallel staat, dus tussen de hams en quads parallel in.

Ik zak niet dieper door omdat ik dan last krijg van de knieën en mijn rug moeilijk recht te houden is.

Quads parallel is wedstrijd diepte bij powerliften.

Serieus wat setjes mc, ja die squats kunnen een moordenaar zijn he!
Sterk!!

dat word waarschijnlijk geen polonaise , maar aan de bar hangen tijdens carnaval

Thnx mannen, en bar hangen is zeker een hobby van me dus gaat zeker lukken.
Ik ga aan de bierbulk :klink::bierbang:

goede training ech top!...zal waarschijnlijk voor niks zijn geweest als je je lichaam vlak daarna vol met alcohol gaat gooien helaas.

Volgende week nieuwe ronde nieuwe kansen om de poten groot te maken...

O ja veel plezier met carnaval...

Yep, flink volume op die squats!!

Vraagje: ik zie dat je een tijdje onderarmen getraind heb met grippers... train(de) je die ook op herhalingen dan?

Yep, flink volume op die squats!!

Vraagje: ik zie dat je een tijdje onderarmen getraind heb met grippers... train(de) je die ook op herhalingen dan?
Onderarmen zijn bij mij altijd een groot probleem geweest vroeger. Ik vind het vervelend als het een beperkende factor in je trainingen wordt en dan straps moet gebruiken.

De afgelopen 3 maanden onderarmen als losse spiergroep in mijn trainingen opgenomen en reageerden goed. Ik heb geen enkel probleem momenteel met de grip, ook niet bij de deads.

Die grippers doe ik momenteel voor kracht in mijn handen en onderarmen. Mijn handen zijn in verhouding erg zwak en ook die moeten op niveau komen met de rest. Met de grippers moet je net zo trainen als je bij normale trainingen doet. Je moet er echt voor gaan zitten en niet ff knijpen als je voor de tv zit. Ik doe dan setjes met verschillende sterktes en hou me aan een reprange waarbij ik altijd voor progressie ga (of meer reps of zwaarder).

Voel je je al weer wat beter?
Veel plezier met Carnaval.:D:klink::)

carnaval is catabool :D

Wat een gezeik weer over dat zuipen (gewoon zorgen dat je er veel bij eet), goed weekend mc chick en hoop dat je goede carnaval hebt.

Thnx, je moet ook leven toch? Sporten is super maar ik ga niet als een kluizenaar leven. En zo vaak drink ik nou ook weer niet. Daarnaast zitten er veel calorieën in bier en dat is weer goed voor de bulk. En je krijgt er zeker honger van dus eten zal wel goed komen. ;)

Ik vertrek naar het zuiden des lands en spreek jullie maandag weer. :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven