The Xtralarge
Huge Freak
- Waardering
- 457
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben bang voor je dat die 4kg VVM erweer af is als je terug komt....na het carnaval...
Dude leef je zelf als een monnik ofzo? Zo ja dan moet je dat lekker voor jezelf weten...
+1, zo is het strong!Wat een gezeik weer over dat zuipen (gewoon zorgen dat je er veel bij eet), goed weekend mc chick en hoop dat je goede carnaval hebt.

Zo zie je maar dat iedere persoon andere meningen heeft, als we allemaal hetzelfde dachten was het maar saai geweest.Ik had ook niet anders van je verwacht ....zuipende,rokende en spuitende superopa!(beest)
Dit onderwerp verschillen wij heel erg van mening dressed.....
Thnx, je moet ook leven toch? Sporten is super maar ik ga niet als een kluizenaar leven. En zo vaak drink ik nou ook weer niet. Daarnaast zitten er veel calorieën in bier en dat is weer goed voor de bulk. En je krijgt er zeker honger van dus eten zal wel goed komen.![]()

Zoiets dacht ik al.
Toen ik net een paar weken trainde dacht ik er ook net zo over. Maar na een tijdje ga je beseffen dat er ook andere dingen zijn.Discipline is heel belangrijk in het leven en heeft niets te maken met genieten! Een biertje drinken is prima maar ongecontroleerd jezelf volzuipen en vreten is imo niet nodig en ongedisciplineerd gedrag.
Vind jij
Is jouw ervaring
Niets mis met nummers uitwisselen en andere x afspreken.
Eten en trainen ook.
Is jouw ervaring
Is jouw meningDan nog liever een monnik die iets verder voorruit kan kijken dan alleen dat ene moment!
Je hoeft helemaal niks, gewoon lekker de boel de boel en na het carnaval ga je lekker verder waar je gebleven was, gemotiveerder dan ooit.Ik vind het prima als mensen gaan zuipen en vreten of wat dan ook...
Je begrijpt me alleen verkeerd..alleen je moet je doelen bijstellen!
Mensen die zichzelf hele hoge doelen opleggen op dit forum en vervolgens helemaal los gaan in het weekend heeft totaal geen zin.
Maak liever geen doelen en train hard .....want dan heeft toch geen zin om die doelen te maken....of in ieder geval doelen die realiseerbaar zijn met je levensT....
Gr,
Sergeant monnik
je volgende training plaatst.
Moet strong dik gelijk geven hoor, dat 'gedisciplineerde' is iets typisch voor beginners in de krachttraining. Later krijgen ze wel door dat het allemaal zo'n vaart niet moet lopen (ook wat voeding betreft bijvoorbeeld). Op voorwaarde dat je geen ambitie hebt om prof te worden, wat zéér weinigen gegeven is, moet je ook nog van het leven genieten! Je leeft slechts één keer! Wijven, drank en eens even niet denken aan discipline (wat niet wil zeggen dat je je elke dag moet het lazarus zuipen natuurlijk!) maakt het leven juist zo interessant, en zeker op jouw jonge leeftijd Sarge!

Discpline is iets voor beginners in krachttraining helemaal mee eens.
Alleen niet voor mij van toepassing....lees mijn log voor mij verleden..
16 partijen in de ring gevochten...of denk je dat daar geen discipline voor nodig is dressed? Als je goed mijn log leest zie je dat ik ook tijden behoorlijk ongediscplineerd heb geleefd alleen toen was ik niet met sport bezig. Wijven altijd interessant drank niet...(heb ik van geleerd) Maar de meeste jaren altijd gedisciplineerd geleefd en goed geleefd(voeding) en getraind....En wijven komen en gaan altijd.....
Anyway mc chick is lekker aan het feesten...en wijven aan het regelen bless him
In brabant zijn lekkere wijven
Tis een beetje een rommeltje in je log, waar staat het precies?