XXL Nutrition

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ben bang voor je dat die 4kg VVM erweer af is als je terug komt....na het carnaval...

Feest ze maat;ga zelf ook nog 1x-tje los.
Greetzzz:D;)

Dude leef je zelf als een monnik ofzo? Zo ja dan moet je dat lekker voor jezelf weten...

Ik leef idd heel gediciplineerd ja...

Discipline is heel belangrijk in het leven en heeft niets te maken met genieten! Een biertje drinken is prima maar ongecontroleerd jezelf volzuipen en vreten is imo niet nodig en ongedisciplineerd gedrag.
Je hebt ook er niks aan;
1)je regelt geen wijven als je dronken bent
2)je kan minder goed nken
3)het kost alleen maar geld
4)de volgende dag voel je je zwaar k*t

Dan nog liever een monnik die iets verder voorruit kan kijken dan alleen dat ene moment!

Ik vind het prima als mensen gaan zuipen en vreten of wat dan ook...
Je begrijpt me alleen verkeerd..alleen je moet je doelen bijstellen!

Mensen die zichzelf hele hoge doelen opleggen op dit forum en vervolgens helemaal los gaan in het weekend heeft totaal geen zin.
Maak liever geen doelen en train hard .....want dan heeft toch geen zin om die doelen te maken....of in ieder geval doelen die realiseerbaar zijn met je levensT....

Gr,
Sergeant monnik

Ik had ook niet anders van je verwacht ....zuipende,rokende en spuitende superopa!(beest);)

Dit onderwerp verschillen wij heel erg van mening dressed.....
Zo zie je maar dat iedere persoon andere meningen heeft, als we allemaal hetzelfde dachten was het maar saai geweest.

Thnx, je moet ook leven toch? Sporten is super maar ik ga niet als een kluizenaar leven. En zo vaak drink ik nou ook weer niet. Daarnaast zitten er veel calorieën in bier en dat is weer goed voor de bulk. En je krijgt er zeker honger van dus eten zal wel goed komen. ;)

+1
Het blijft een hobby, een mens moet nog wat het leven kunnen genieten ook. :)

Ik leef idd heel gediciplineerd ja...
Zoiets dacht ik al.
Discipline is heel belangrijk in het leven en heeft niets te maken met genieten! Een biertje drinken is prima maar ongecontroleerd jezelf volzuipen en vreten is imo niet nodig en ongedisciplineerd gedrag.
Toen ik net een paar weken trainde dacht ik er ook net zo over. Maar na een tijdje ga je beseffen dat er ook andere dingen zijn.
Vind jij
1)je regelt geen wijven als je dronken bent
Is jouw ervaring
Niets mis met nummers uitwisselen en andere x afspreken.
Eten en trainen ook.
4)de volgende dag voel je je zwaar k*t
Is jouw ervaring
Dan nog liever een monnik die iets verder voorruit kan kijken dan alleen dat ene moment!
Is jouw mening
Ik vind het prima als mensen gaan zuipen en vreten of wat dan ook...
Je begrijpt me alleen verkeerd..alleen je moet je doelen bijstellen!
Je hoeft helemaal niks, gewoon lekker de boel de boel en na het carnaval ga je lekker verder waar je gebleven was, gemotiveerder dan ooit.
Mensen die zichzelf hele hoge doelen opleggen op dit forum en vervolgens helemaal los gaan in het weekend heeft totaal geen zin.
Maak liever geen doelen en train hard .....want dan heeft toch geen zin om die doelen te maken....of in ieder geval doelen die realiseerbaar zijn met je levensT....

Gr,
Sergeant monnik

Ben je eigenlijk wel een sergeant? Dacht dat die ook wel doorhadden dat ontspannen aardig belangrijk is.

Moet strong dik gelijk geven hoor, dat 'gedisciplineerde' is iets typisch voor beginners in de krachttraining. Later krijgen ze wel door dat het allemaal zo'n vaart niet moet lopen (ook wat voeding betreft bijvoorbeeld). Op voorwaarde dat je geen ambitie hebt om prof te worden, wat zéér weinigen gegeven is, moet je ook nog van het leven genieten! Je leeft slechts één keer! Wijven, drank en eens even niet denken aan discipline (wat niet wil zeggen dat je je elke dag moet het lazarus zuipen natuurlijk!) maakt het leven juist zo interessant, en zeker op jouw jonge leeftijd Sarge!

Laatst bewerkt:
Ik ga niet alles herhalen, maar idd zo lang je geen prof bent mag je je leven inrichten zoals je dat zelf wilt. 99,99% op dit forum is geen full-prof en die zullen allen wel eens een biertje,jointje,sigaartje etc. op zijn/haar tijd doen.
Ik schrijf ook maar niets over gisteren...
Ik hoop dat je een knaltijd hebt mc.en dat je maandag met evt. hoofdpijn;) je volgende training plaatst.:D

idd , effe flink doorhalen , maar daarna ook gewoon weer een stevige training neerzetten .

Zoals ik zelf ook al zei Mcchick is het moet wel leuk blijven. Gewoon een keer ff lekker los moet gewoon kunnen ! Veel plezier met de carnaval en 2*14 is ook 28 ;P

Moet strong dik gelijk geven hoor, dat 'gedisciplineerde' is iets typisch voor beginners in de krachttraining. Later krijgen ze wel door dat het allemaal zo'n vaart niet moet lopen (ook wat voeding betreft bijvoorbeeld). Op voorwaarde dat je geen ambitie hebt om prof te worden, wat zéér weinigen gegeven is, moet je ook nog van het leven genieten! Je leeft slechts één keer! Wijven, drank en eens even niet denken aan discipline (wat niet wil zeggen dat je je elke dag moet het lazarus zuipen natuurlijk!) maakt het leven juist zo interessant, en zeker op jouw jonge leeftijd Sarge!

Discpline is iets voor beginners in krachttraining helemaal mee eens.
Alleen niet voor mij van toepassing....lees mijn log voor mij verleden..
16 partijen in de ring gevochten...of denk je dat daar geen discipline voor nodig is dressed? Als je goed mijn log leest zie je dat ik ook tijden behoorlijk ongediscplineerd heb geleefd alleen toen was ik niet met sport bezig. Wijven altijd interessant drank niet...(heb ik van geleerd) Maar de meeste jaren altijd gedisciplineerd geleefd en goed geleefd(voeding) en getraind....En wijven komen en gaan altijd.....

Anyway mc chick is lekker aan het feesten...en wijven aan het regelen bless him:D
In brabant zijn lekkere wijven

Mc chick geeft ff een update van je belevingen...zuipbeest!

Discpline is iets voor beginners in krachttraining helemaal mee eens.
Alleen niet voor mij van toepassing....lees mijn log voor mij verleden..
16 partijen in de ring gevochten...of denk je dat daar geen discipline voor nodig is dressed? Als je goed mijn log leest zie je dat ik ook tijden behoorlijk ongediscplineerd heb geleefd alleen toen was ik niet met sport bezig. Wijven altijd interessant drank niet...(heb ik van geleerd) Maar de meeste jaren altijd gedisciplineerd geleefd en goed geleefd(voeding) en getraind....En wijven komen en gaan altijd.....

Anyway mc chick is lekker aan het feesten...en wijven aan het regelen bless him:D
In brabant zijn lekkere wijven

Tis een beetje een rommeltje in je log, waar staat het precies?

Eens met Stongman, haha
ga maar niets vertellen over mijn katabole avond gisteren hehe.

houd je bek dan ;)

:jk:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven