- Waardering
- 3.522
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hehe, wat een commotie om mijn carnavals uitspatting... was wel super trouwens, en de kater viel mee (ook veel gegeten en dan wordt je moeilijk dronken). Vandaag ff uitgaren en dan morgen weer aan het ijzer!

.

Ik ben niet zo'n fan van de leg press. Doe liever meer squats dan presses. Normaal wil ik de press als afsluiter doen om de benen helemaal kapot te maken. Ik heb er geen energie meer voor als ik de rest heb gedaan. Maar je hebt gelijk. Volgende keer doe ik de press weer als ik uitsluitend benen train.Goede squats! Jammer van die slechte spotter...
120 kg is beestachtig zwaar in ieder geval voor mij! thumbs bro.
Als je toch benentraining doet waarom dan geen zware legpress ipv alleen die legextension?
Mis een zware oefening voor een volledige benentraining.
Is ook weer zoiets... die gast bedoelde het niet verkeerd, gewoon onhandig. Baal dan ook dat mijn maat mij al ruim 3 maanden in de steek laat met trainen. Echt k*t zonder vaste spotter. Zou veel verder zijn geweest was dat niet het geval.Ja een sterke training hoor, jouw benen zullen snel aan massa winnen.
Ik zou die helper een stamp in zijn squats gegeven hebben!![]()
Ik ga overmorgen de rug doen, kijken hoe dat aanvoelt bij mijn borst. Daarna eens licht bankdrukken, alleen de bar. Als dat geen problemen oplevert kan ik weer fullbody gaan.sterke training !! wanneer verwacht je weer normaal te kunnen trainen?
Thnx spank