harnak
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 320
- Massa
- 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nice dudeWanneer we wat events af hebben.
Ik moet nog een onderdeel voor de bomen hebben en de mal is nog niet binnen voor de stones.
Wanneer ik ga gieten moet je er rekening mee houden dat je per steen minimaal een week moet wachten voordat je ermee kunt trainen (uitharden v/d steen).
Om de 2 dagen kun je wel een steen storten.
Ging jij niet achter die banden aan?
Thnx

Thnx, was er erg blij mee.sterk hoor die cleans
je gaat goed vooruit op die jerks
Ik heb momenteel al mijn handen vol aan de onderdelen waarmee ik bezig ben. Eind deze week krijg ik de profielen voor de farmers en de plaat voor de slee binnen. Hoop ook mijn mal eens eindelijk binnen te krijgen om stones te maken (klote douane).Binnenkort weer een klusmiddag ofzo? Ik geloof ook dat Kevin en ik een yoke zouden maken.

nou moet je mij niet tussen neus en lippen door als zwak gaan afschilderen hehDat gaat je zeker bevallen. Een goed fysiek hebben maar zwak zijn is ook niks, dus een beetje kracht gainen mag dan wel.
Volgens mij woon je ook in het Noorden van het land net als Robert. Wanneer hij eens af komt om events te doen kom je gewoon mee. Als het goed is heb je dan toch al wat ervaring opgedaan @baarn.

Dan moet je toch wat beter opletten. Iedere training pas ik een andere reprange toe. Steeds weer een andere prikkel om spiergroei te optimaliseren. Het is allemaal niet zo zwart/wit. De ene training hanteer ik 12 reps per oefening en de weken daarna zak ik terug naar bijvoorbeeld 5 reps.
Het werkt goed voor mij. Ben een stuk droger dan voorheen en zit weer op de 108/109kg. Met name de benen, armen en schouder groeien goed de laatste tijd.
Ik doelde hier niet specifiek op jou maar in het algemeen. Bodybuilders zien er over het algemeen een stuk sterker uit dan dat ze zijn. Daarnaast vind ik een droog strongman/powerlift fysiek ook een stuk mooier en straalt meer kracht uit.nou moet je mij niet tussen neus en lippen door als zwak gaan afschilderen heh![]()
Zo is het maat.beetje klussen , effe een traininkie tussendoor
ach it's just another day at the office
goed bezig mc