XXL Nutrition

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Nette cleans

sterk hoor die cleans
je gaat goed vooruit op die jerks

Wanneer we wat events af hebben.

Ik moet nog een onderdeel voor de bomen hebben en de mal is nog niet binnen voor de stones.
Wanneer ik ga gieten moet je er rekening mee houden dat je per steen minimaal een week moet wachten voordat je ermee kunt trainen (uitharden v/d steen).
Om de 2 dagen kun je wel een steen storten.

Ging jij niet achter die banden aan?

Binnenkort weer een klusmiddag ofzo? Ik geloof ook dat Kevin en ik een yoke zouden maken.

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.185
Thnx

:D

sterk hoor die cleans
je gaat goed vooruit op die jerks
Thnx, was er erg blij mee.

Binnenkort weer een klusmiddag ofzo? Ik geloof ook dat Kevin en ik een yoke zouden maken.
Ik heb momenteel al mijn handen vol aan de onderdelen waarmee ik bezig ben. Eind deze week krijg ik de profielen voor de farmers en de plaat voor de slee binnen. Hoop ook mijn mal eens eindelijk binnen te krijgen om stones te maken (klote douane).

Als jullie nu eens wat regelen voor de banden en de yoke dan schiet het ook daar wat mee op.

• #6.186
Maandag: FB1
Zercher squat

8x50kg
5x80kg
5x90kg
5x100kg PR
5x100kg

Seated front press
5x50kg
3x55kg
3x60kg
3x65kg
3x67,5kg 1 spot
3x70kg 2 spot

Pendlay row
6x70kg
6x80kg
6x85kg
6x90kg PR

Side db raise
8x12kg
8x14kg
8x14kg

DB holds 36mm handvat
1min10 x 50kg PR
58sec x 50kg
40sec x 50kg

Mooi, mooi die zercher squats. Ik heb ze nog nooit gedaan, maar lijkt dat je veel energie verliest gewoon op de manier je ze vast houdt.

• #6.188
Het is een zware squat variant. Prettig is anders zeg maar. :D
De eerste paar keer doet het flink pijn, maar daar wen je toch weer snel aan.

ik vind dat je wat weinig aan het pompen bent de laatste tijd chick. voed je de bodybuilder in je nog wel?

• #6.190
Dan moet je toch wat beter opletten. Iedere training pas ik een andere reprange toe. Steeds weer een andere prikkel om spiergroei te optimaliseren. Het is allemaal niet zo zwart/wit. De ene training hanteer ik 12 reps per oefening en de weken daarna zak ik terug naar bijvoorbeeld 5 reps.

Het werkt goed voor mij. Ben een stuk droger dan voorheen en zit weer op de 108/109kg. Met name de benen, armen en schouder groeien goed de laatste tijd.

die combi van BB met PL/SM begint mij na de laatste tijd steeds meer te interesseren en ik zie dat het bij jou ook wel z'n vruchten afwerpt

• #6.192
Dat gaat je zeker bevallen. Een goed fysiek hebben maar zwak zijn is ook niks, dus een beetje kracht gainen mag dan wel. ;)

Volgens mij woon je ook in het Noorden van het land net als Robert. Wanneer hij eens af komt om events te doen kom je gewoon mee. Als het goed is heb je dan toch al wat ervaring opgedaan @baarn.

Dat gaat je zeker bevallen. Een goed fysiek hebben maar zwak zijn is ook niks, dus een beetje kracht gainen mag dan wel. ;)

Volgens mij woon je ook in het Noorden van het land net als Robert. Wanneer hij eens af komt om events te doen kom je gewoon mee. Als het goed is heb je dan toch al wat ervaring opgedaan @baarn.
nou moet je mij niet tussen neus en lippen door als zwak gaan afschilderen heh ;)

maar ik woon in Utrecht man...dus niet echt noorden - m'n OV-kaart is weer in gebruik, dus voor een leuke training ben ik best bereid even te reizen :P
tnx voor de uitnodiging trouwens!

beetje klussen , effe een traininkie tussendoor
ach it's just another day at the office
goed bezig mc

Dan moet je toch wat beter opletten. Iedere training pas ik een andere reprange toe. Steeds weer een andere prikkel om spiergroei te optimaliseren. Het is allemaal niet zo zwart/wit. De ene training hanteer ik 12 reps per oefening en de weken daarna zak ik terug naar bijvoorbeeld 5 reps.

Het werkt goed voor mij. Ben een stuk droger dan voorheen en zit weer op de 108/109kg. Met name de benen, armen en schouder groeien goed de laatste tijd.

nee ok, dan is het goed. just checking.

• #6.196
nou moet je mij niet tussen neus en lippen door als zwak gaan afschilderen heh ;)
Ik doelde hier niet specifiek op jou maar in het algemeen. Bodybuilders zien er over het algemeen een stuk sterker uit dan dat ze zijn. Daarnaast vind ik een droog strongman/powerlift fysiek ook een stuk mooier en straalt meer kracht uit.

beetje klussen , effe een traininkie tussendoor
ach it's just another day at the office
goed bezig mc
Zo is het maat. ;)

nee ok, dan is het goed. just checking.
:zweet:
Daar kom ik dan weer goed mee weg. :D

ik hou je in de gaten.

• #6.198
Vandaag goed nieuws... dus niet! :mad:
De mal is binnen maar de douane heeft het pakket open gemaakt en dus moest ik belasting en invoerkosten extra betalen 43,47.

Dit hebben ze niet over de waarde van het product genomen maar daarbij de verzendkosten bijgenomen. Dit is bij mij nog nooit voorgevallen dus heb al die jaren veel geluk gehad blijkbaar. Vraag me ook af of ze dit nu juist bij slater's pakketten doen want ze zijn goed op de hoogte van alle kosten, klopte precies (op verzendkosten na dan).

typisch inderdaad - waarom zouden ze zomaar dat pakket open maken ?

Wat een k*tfags joh, zeker weer geldtekort.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven