XXL Nutrition

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Succes met je wedstrijden chickie :eyebrow: Ik moet tot 2 uur werken en ik als ik nog puf heb spring ik even op de fiets naar 7kamp :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.222
Thnx. Je kunt dan inderdaad nog halverwegen invallen. Ik ben benieuwd hoe het zal gaan, heb al maanden geen onderdeel meer aangeraakt.

je deed ze apart zeker he die clean and jerks
succes trouwens

Succes zaterdag, en tot dan

zet hem op zaterdag Mark. ik verwacht epische resultaten van je nu je je eigen gym gaat krijgen

• #6.226
Sterkste Man van Zevenkamp 2010
Zeer slecht weer vandaag. Hierdoor geen harnas pull als eerste onderdeel.
Moest een nummer trekken en weer pech, nummer 1. :(
Deelnemers: 9 man

Log lift
1x85kg
0x90kg
0x90kg
0x90kg :mad:

De 85kg voelde licht. Had de hoop 95kg te pakken maar bij de 90kg ging het niet meer. Kreeg er geen jerk meer in.

resultaat: 9e

Harnas pull: 8,5ton
37,37 sec PR

Bah na dat slechte resultaat moest ik me echt herpakken. Weer als eerste en ditmaal een zwaardere vrachtwagen dan vorig jaar. Ook moesten we verder lopen, wielen over de lijn ipv aantikken.
Het was een lastig terrein met veel kuilen vanwege putten, afwatering. Had voor het eerste eens een goede techniek bij de harnas. Flink doorbijten en een hele aardige tijd. Totdat de grote mannen kwamen lag ik eerste. Uiteindelijk wisten de zwaarste mannen mijn tijd te kloppen met maar 3 sec. En de laatste deelnemer met een paar tiende van seconden.

resultaat: 4e

Wheel flip: 300kg
8 flips - 1:12 PR

Was helemaal leeg van de truckpull en moest energie hebben. Wat gegeten en voelde me wat beter. 10min later krijg ik het slecht. Trek spierwit weg en alle spieren in mijn lichaam beginnen te trillen. Bijna flauw gevallen. Damn wat is dit ineens. En toen moesten we aan een zware wheel flip beginnen. :(
Geen tijd meer om te herstellen en zag wat mannen met die band worstelen. Sommige die geen tijd wisten neer te zetten.
Ik ben eraan begonnen en weet niet hoe ik het heb gedaan maar het is me gelukt. :) Geen toptijd maar daar was ik niet meer toe instaat.

resultaat: 6e

Farmers walk: 2x100kg
12m

Was na die wheelflip helemaal leeg. Herstel ging niet snel genoeg helaas.
Toen ik werd omgeroepen ben ik vergeten magnesium te gebruiken met als gevolg dat de farmer meteen uit mijn hand gleed toen ik begon. Wat een stomme fout. Was er mentaal niet helemaal bij.

resultaat: 8e

Deadlift
180kg
200kg
220kg evenaring PR

Gelukkig kwamen er wat buikdanseressen die voor wat extra rusttijd zorgde. Voelde me bij de deadlift weer wat beter. De eerste lift ging soepel.
Ook de tweede lift ging goed. Omdat ik nog steeds niet optimaal was geen pr gedaan maar een veilige evenaring van mijn pr. Deze poging was zwaar maar met volharding er toch doorheen getrokken.
Mijn directe concurrent had een deadliftsuit aan en wist ook de 220kg te pakken.

resultaat: 5e

Kruiwagenrace: 200kg
37,63 sec

Het laatste onderdeel en deze ging vorig jaar erg goed. Nu waren het 5 zakken van 40kg waardoor het laden wat zwaarder was maar eenvoudiger stapelen. Mijn zakken lagen erg ver van de kruiwagen en wist niet dat je ze dicht bij de kruiwagen mocht leggen. Andere deelnemers deden dit wel en daardoor een snellere tijd.
Het ging best goed, paar seconden langzamer dan vorig jaar.

resultaat: 5e

Het was verder een leuke dag, sportieve atleten.
Zag deze wedstrijd als een training omdat ik al een tijdje geen onderdelen meer heb aangeraakt.
Ben het meest trots op de harnas pull die voor het eerst eens echt goed ging. Hand over hand is mijn sterkste punt maar nu deze beter wordt is het meer allround.
Tevens de wheelflip in mijn slechte toestand. Dit is toch wel een goed onderdeel voor mij.

Eindresultaat: 6e/8

http://www.youtube.com/watch?v=Pb2-3sPhcoo

SM%20Zevenkamp%202010%20001.jpg

SM%20Zevenkamp%202010%20048.jpg

SM%20Zevenkamp%202010%20122.jpg

SM%20Zevenkamp%202010%20174.jpg

SM%20Zevenkamp%202010%20246.jpg

SM%20Zevenkamp%202010%20247.jpg

SM%20Zevenkamp%202010%20248.jpg

SM%20Zevenkamp%202010%20270.jpg

Laatst bewerkt:
goed je best gedaan mc
goeie deadlift - wat wil een mens nog meer ?

Aardig wat PR's, goed gedaan man.
was de wedstrijd verder nog leuk?

Jammer van de log en een grote fout bij farmers die je niet zou mogen maken :mad: snap wel dat je gesloopt was maar dan nog :P

Voor de rest goed gedaan maat!

nice DL!

• #6.231
goed je best gedaan mc
goeie deadlift - wat wil een mens nog meer ?
Winnen? :D

Aardig wat PR's, goed gedaan man.
was de wedstrijd verder nog leuk?
Thnx, was een hele mooie wedstrijd. Top 4 was wederom bij deze wedstrijd een heel stuk sterker.

Jammer van de log en een grote fout bij farmers die je niet zou mogen maken :mad: snap wel dat je gesloopt was maar dan nog :P

Voor de rest goed gedaan maat!
Nee was niet gesloopt, dan heb ik het niet duidelijk over laten komen. Het was te vergelijken met een bloeddrukval. Van het ene moment op het ander was ik zo slap als een vaatdoek. 5min later moest ik die wheelflip doen. Heb dit nog nooit gehad op een wedstrijd, dus gesloopt was het niet want ik kreeg dit 20 min na de truckpull en niet meteen erna.
Van foutjes leert men. ;)
Thnx

Mooi chick, je hebt een prima wedstrijd gedraait vandaag

Vreemd dat je plotseling helemaal gaar werd.

Maar een 220 DL eind van de wedstrijd belooft een verbetering als je fit bent!
Verder best goed gepresteerd!

Goede wedstrijd gedraaid Mark!

Flink karakter getoond zo te lezen Mark. :thumb:
Toch mooie prestaties vind ik.

ich sehe mal ein grobe hoeveelheid pr's. good stuff

Nette prestatie weer, Mark!

Hoe lang was het al weer geleden dat je events zoals deze hebt geoefend?

Vooral die harnas pull, wheel flip en deadlift - als voorlaatste onderdeel - gingen goed. :)

Als je flink op static strenght gaat trainen en nog wat in VV spiermassa zou aankomen zou niet alleen je log lift beter worden, maar ook je goede onderdelen ...

De volgende keer maak je geen foutjes met de farmer's walk en de kruiwagen-medley (want dat is het toch?) en dan kan je voor een top3-plek gaan!

goed gedaan chick!

effe over wendler
big rob pakt dacht ik bij iedere cyclus 2.5 kg erbij
hoe doe jij dat ?
vind je dat handig en op welke gronden beslis je dat ?
bijv : ik pak in mijn laatste cylcus squats 6 of 8 reps verhoog je dan bijv?

ikzelf dacht haal ik 6 tot 8 reps in mijn laatste cyclus dan verhoog anders begin ik gewoon weer overnieuw

Goede wedstrijd gedraait hoor. Jammer van je log, had uiteindelijk nog wel verwacht dat je em zou pakken maar goed.

Je truck pull was echt netjes in ieder geval :) & nog bedankt voor de tips!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven