MuscleMeat

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
ik ben een fan mc :D

Op de foto is duidelijk te zien dat die 220 een dikke intense lift was:thumbup:
Die kruiwagen erna lijkt zo wel een cooling down.

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.264
je moet ook wel heel slechte film skills hebben om een film waar mc.chick in voorkomt te verprutsen!
Laat het maar weten wanneer je een prutsfilm hebt. Voor een kleine vergoeding editten we mij er even in. :cool:

:cheer: :D

Op de foto is duidelijk te zien dat die 220 een dikke intense lift was:thumbup:
Die kruiwagen erna lijkt zo wel een cooling down.
Die kruiwagen moeten ze de volgende keer gewoon weglaten. Zwaar is die zeker niet.

Nette lift!

n die kruiwagenrace lijkt me best gay.

Mooie foto's pretty boy. ;)

Nice afsluiter dan.

De deadlift staat me het mooist vind ik zelf. :cool:

Ben ik helemaal mee eens: qua amusementswaarde voor het publiek is truckpulling natuurlijk mooier, maar er is geen beter gevoel dan de explosie en intensie bij een zware deadlift ... :D

• #6.269
Full body: herstel training
Squat
10x70kg
8x90kg
8x90kg

MP
10x40kg
8x45kg
8x45kg

Yates row
10x60kg
8x80kg
8x80kg

Bench press
10x60kg
8x70kg
8x70kg

Had nog flink wat last van de onderrug dus maar een rustige training gedaan.

Mooie deadlift :) Ik zie dat het andere farmers zijn dan vorige jaar? Dat die kruiwagenrace k*t is heb ik zelf al ondervonden:D

Nette dl chick. En je lijkt ook aardig wat massa gewonnen te hebben het laatste jaar. Netjes, keep it up.

• #6.272
Mooie deadlift :) Ik zie dat het andere farmers zijn dan vorige jaar? Dat die kruiwagenrace k*t is heb ik zelf al ondervonden:D
Dank Wauter.
Het was een allout lift en voor strongman doelen goed genoeg. Pl-technisch gezien niet helemaal omdat ik flink moest trillen met de benen. Die dag zat er niets meer in.

Farmers waren stukken beter dan die blokken van vorig jaar. Helaas dat ik mijn moment niet had bij dit event. Heeft me zeker een plaats gekost.

Nette dl chick. En je lijkt ook aardig wat massa gewonnen te hebben het laatste jaar. Netjes, keep it up.
Thnx T. ;)
In het begin was het nog wat BF gain maar heb de laatste maanden meer aan kwaliteitsmassa gewerkt.

Komende tijd ga ik minder maxen en meer volume draaien in de hoop nog wat kilo spiermassa te winnen. Alleen bij de strongman trainingen wil ik nog gaan maxen de komende tijd. En begin volgend jaar beginnen met een epic cut... naar de 12%.

12 % een mooi streven mc

• #6.274
Gisteren even lekker ontspannen in de sauna. Meteen ook een massage gedaan.
Was een gast die aardig wat verstand had van kraken. Het was volgens hem aan te raden je lichaam om de zoveel tijd volledig te laten masseren en kraken.

Bij mijn rug zaten toch aardig wat spierknopen en toen hij mijn onderrug ging rekken en kraken hoorde je de wervels terug schieten. Het waren er toch aardig wat die vast zaten. Voelde meteen een stuk beter. Heb nu nog wel wat lichte spanning in de onderrug. Ga toch nog even een klein weekje rustig trainen.

Kraken pakt ook wel eens verkeerd uit, dus ik zou het niet zo heel regelmatig aanbevelen.. ;)
Na een zware training je rug uithangen, da's wel een goed idee (tip van Pjotr trouwens)
Ik heb het ook wel eens laten doen en hoorde toen wel 20 knakjes in mijn rug geloof ik! :eek:
Deed geen pijn, maar het zweet brak me opeens uit...
Dat was normaal zei hij, en het was echt nodig toen. :thumb:

• #6.276
Tijdens trainingen komen flinke spanningen op ons lichaam te staan dus wervels en gewrichten kunnen natuurlijk naast je spieren ook wat onderhoud hebben.

Dat uithangen is een goed idee en ga vanaf nu toch maar eens wat meer aandacht aan de warming-up besteden. Tevens achteraf wat rekken en uithangen. De Franco besteed daar ook flink wat aandacht aan in zijn filmpje. Ga die nog maar eens bekijken.

"Warming up" is voor de meesten van ons maar een lelijk woord, en bestaat meestal uit wat lichte sets met wat meer herhalingen van de eerste oefening die we gaan doen...
Ik denk dat het beter is daar wat meer aandacht aan te besteden, maar ben er waarschijnlijk te lui voor... :o

Maar voor zo'n jonge god als jij is het misschien een idee eerst wat touwtje te springen, en wat swings en barbell complexes te doen voor de "echte" training begint inderdaad. ;)

ik hoor telkens allemaal rumours in de wandelgangen... heb je nou serieus de schijven van dj's gekregen?

dat is wel gruwelijk man... en ik hoorde ook iets over een rack? voorspelt dat gruwelijke squatsessies met 5 man... :D?

• #6.279
Nou dat kunnen we zeker eens doen. ;)

FB 1: Deload
Oly squats

3x12x60kg

MP
3x12x35kg

Yates row
3x12x60kg

Side db raise
12x9kg
2x12x11kg

Supinated wrist curl
3x20x32,5kg

nice deloading! heb je zin om morgen mee te doen met truckpullen?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven