Getinthecar
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 117
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 75kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bepaalde oefeningen zijn jatwerk van badass van DeFranco. Wil meer allround atletisch worden, vandaar deze gym trainingen. BB complex is idd conditie werk.Ziet er mooi uit dat schema. Die barbell complexes, waarom doe je die? (spier)conditie?
Hey ik zie ook suitcase deads, nice
Hoop trouwens dat je die barbell rollouts nog trekt. Rug zal wel aardig leeg zijn na squats, dead, zerchers en goodmorning.

Zal de komende tijd ook niet vaak meer voorkomen. Ga nu toch wat slimmer sporten en minder met mijn ego bezig zijn, minder zware gewichten.Geen PR hier dat komt niet vaak voor! Lekker gepompt idd..
dank u
dank megao
zeker omdat je te veel staat te poseren, ouwe beachboy.Het probleem van de knie heeft te maken met een verdraaiing van de heupen. De linker heup staat verder naar voren.

Ik weet het maar ik til hier niet al te zwaar aan, blijf positief. Er is niets gescheurd of gebroken, met de fysio gaan we gewoon weer alles recht zetten. Het loopt al weer wat beter, alleen nog wat spanning in de onderrug t.g.v. de heup voel ik nog wel. Verder ben ik ook nog goed mobiel dus hoop dat ik snel weer aan de slag kan gaan met LB.
Spiergeheugen FTW!![]()