Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jij blij... ik blij.ben weer blij met je mark! trainingen zien er weer hard uit!

Mijn bench pr is alweer ruim 1 jaar oud. Ga er veel energie in steken deze weer wat omhoog te halen.
Klopt dat is ook een killer. Met name wanneer je bijna klaar bent met de hang clean en aan de push press begint, zwaar verzuren.die barbell combi ziet er wreed uit
vooral op het laatst - conditioneel een killer
goed bezig mc

Dank!
Mijn bench pr is alweer ruim 1 jaar oud. Ga er veel energie in steken deze weer wat omhoog te halen.
Een press blijf je op je plaats staan met je benen, en een jerk spring je echt onder de halter volgens mij.ik had hem ook al bij chreiz voorgelegd
wat is nou het exacte verschil tussen de btn push press en betn push jerk?
Een jerk is de gewichtheffers techniek, en een press is gewoon buffelen voor mensen zonder techniek zoals "ons?"...dat hupje is me eigenlijk nooit zo opgevallen - duidelijk

Een jerk is de gewichtheffers techniek, en een press is gewoon buffelen voor mensen zonder techniek zoals "ons?"...![]()
- je bedoelt mensen met minder techniek , die proberen om de techniek zoveel mogelijk eigen te maken - je compris hummer

Btn staat voor behind the neck, dat zul je ondertussen wel weten.ik had hem ook al bij chreiz voorgelegd
wat is nou het exacte verschil tussen de btn push press en betn push jerk?
Je kent mij als een bescheiden man. Ook mijn doelen zijn bescheiden. Heb als doel 125kg te halen medio febr. 2011.eind dit jaar 130 bench mark? (haha benchmark, kennen we die nog)
Je kent mij als een bescheiden man. Ook mijn doelen zijn bescheiden. Heb als doel 125kg te halen medio febr. 2011.

Nog even rustig aan, de heup en het been zijn net weer hersteld.dan is het idd een btn push press geweest
bescheiden training mc
Je hebt de 125kg toch nog niet?
10kg op een bench in een paar maanden is toch niet niks. Hopen dat het gaat lukken.125. is wel een bescheiden doel ja Mark.
dat moet jij makkelijk kunnen halen bench monster.
hoge doelen stellen is ook niet erg toch, dan wil je alleen maar meer gainen
+1