- Waardering
- 3.522
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
FB
MP
14x30kg WU
8x53kg 75%
6x56kg 80%
5x60kg 85%+1
Hang clean
5x50kg
5x50kg
5x50kg
5x50kg
Seated dumbbell press
15x22kg
15k22kg PR
Sumo deadlift
10x90kg
10x90kg
10x90kg
Side raises
10x14kg
10x14kg
10x14kg
Push ups
70x 6min40
MP's gaan goed. Voel dat ik sterker word.
Hang cleans door een trainer laten beoordelen en zijn technisch flink vooruit gegaan. Nog wat kleine dingen die beter mogen, ben daar erg blij mee.
Sumo deads waren hoe vreemd het ook klinkt slopend. Mijn rug zat helemaal vol.
En de push ups zijn extreem killing. Helaas de 100 niet gehaald of ik zat er nu nog. Wel een smerige pomp krijg je van deze training. Heerlijk!![]()

Vandaag ruim 12 uur bezig geweest met de onderdelen. Ruim 8 uur lassen en helaas is nog niet alles af. De bomen hebben veel laswerk gekregen en zijn vrijwel onverwoestbaar geworden. Nu de farmers nog afmaken en dan heb ik er even genoeg van.![]()
Nee nog niet, we hebben daar nog te weinig onderdelen voor af (alleen de boom en slee zijn af). De lasser moet nog een dagje terugkomen en dan kunnen we aan de bak.
Vind jou ook lief.Goed. Ik ben misschien te subtiel..
Kan ik een keer langskomen als alles af is, lieve mark?

Hahaha blijkbaar ben je goed bezig.Jo markie, denk dat ik wel kan. Maar ben genomineerd voor de Antwoord Awards. Ik kan dus gewoon niet zeggen hoelaat ik thuis ben. Mocht ik iets winnen, dan zitten daar verplichtingen aan vast...
Ik kan wel een dag naar jou keuze met je afspreken in het weekend.
Meester in antwoord geven... JWT

ben je ook werkzaam in overheidsland?Vind jou ook lief.
Tuurlijk mag dat.
Hahaha blijkbaar ben je goed bezig.
Meester in antwoord geven... JWT![]()
ok gefeliciteerdverbetering van de gemeentelijke dienstverleningben je ook werkzaam in overheidsland?
ik ben wel een ambtenaar ja, maar doe niet aan dienstverlening