MuscleMeat

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #6.401
Thnx grote vriend van me.
ik heb je berichtje ontvangen
goed dat je weer terug bent mc
lijkt me een kleine cultuurschok om na 6 weken
weer thuis te komen
Cultuurschok is het juiste woord om deze vakantie samen te vatten. Zou iedereen eens in zijn leven moeten doen om weer met beide benen op de grond terug gezet te worden. ;)

Thnx bro.
welcome back

dacht dat je weg was
Thnx supermike.

Was ook weg, even maar. :cool:
Welcome back brother!
Y' had us worried for a moment there... ;)
Was er niks meer te krijgen in de Ardennen..? :dunno:
Hahaha, had ik je mooi te pakken maat. :D
Ziet er uit als een bijzondere reis, lijkt me erg vet.

Succes weer met je training oppakken!
Thnx Chris, was zeker een vette reis.
t*ring... je bent inderdaad behoorlijk afgevallen
Pull ups zullen nu easy worden.
Wel gaaf 6 weken rondtrekken, maar je logtitel nu ???
Wat is er met mijn titel? Dacht je dat ik niet een beetje dood ben gegaan daar? 14kg afvallen is doodgaan JWT!

Thnx

het is inderdaad duidelijk welke kant hij nu op neigt te gaan ja :D

wel jammer trouwens Mark, ik dacht dat je aan het kuren was en in 1 keer keihard terug kwam met een 200+ squat etc.
Nee, die kuur van jou werkte niet maat! :mad:

mooie fotos! Je zult versteld staan hoe snel je terug bent op je oude niveau! Been there done that!
Ik hoop het kerel.
mooie foto's
je hebt meer van India gezien dan toen ik er 3 maanden in een klooster zat :P
Kloosters in India? Er zitten daar voornamelijk Hindu's.
Ove begrijpt het grapje en wij weer niet. Zijn wij nou zo dom of.... ?

Vanavond eindelijk weer eens trainen.
Ondanks dat het koud is moeten we snel maar eens beginnen met het openen van Powerhouse Dordrecht. Voor de vakantie zijn een aantal onderdelen afgemaakt. Ga eens kijken naar een hitte kanon en dan kunnen we binnen lekker warm nog doortrainen.

Ik hou jullie op de hoogte.

Ik hoop het kerel.
Kloosters in India? Er zitten daar voornamelijk Hindu's.

I know. Er is daar 1 klooster open voor buitenstaanders om ook naar toe te kunnen. Je betaald dan alleen vliegticket. Moet daar dan wel regelmatig helpen met wat klusjes als het nodig is. Zo'n lang kleed wat als je gewaad dient krijg je daar. Net zoals een kleine sobere slaapplaats. Was nog in de tijd dat ik interesse had om Vipassana meditatie te leren en zo. Hoefde je geen Hindu voor te zijn dus. Zat toen in Igatpuri met soms korte uitstapjes naar Kasara. Heb dit gedaan toen ik me school had afgerond en nog niet aan het werk wilde hehe. Zo'n 8 jaar terug ongeveer.

Dus het was geen grapje chick :)

Kan geloven dat het een cultuur schok is. Maar het is daarna ook weer wennen om terug te zijn. Vond de hele westerse dingen bij terugkomst opeens surrealistisch allemaal.

Succes met trainen :)

welcome back !

• #6.404
I know. Er is daar 1 klooster open voor buitenstaanders om ook naar toe te kunnen. Je betaald dan alleen vliegticket. Moet daar dan wel regelmatig helpen met wat klusjes als het nodig is. Zo'n lang kleed wat als je gewaad dient krijg je daar. Net zoals een kleine sobere slaapplaats. Was nog in de tijd dat ik interesse had om Vipassana meditatie te leren en zo. Hoefde je geen Hindu voor te zijn dus. Zat toen in Igatpuri met soms korte uitstapjes naar Kasara. Heb dit gedaan toen ik me school had afgerond en nog niet aan het werk wilde hehe. Zo'n 8 jaar terug ongeveer.

Dus het was geen grapje chick :)

Kan geloven dat het een cultuur schok is. Maar het is daarna ook weer wennen om terug te zijn. Vond de hele westerse dingen bij terugkomst opeens surrealistisch allemaal.

Succes met trainen :)
Oke, dan ben je zeker in een boeddhistisch klooster geweest. Dat zal zeker een hele ervaring zijn geweest die ze je nooit meer afpakken.

Zelf ben ik 6 jaar geleden ook al in India geweest (ander deel natuurlijk) en toen had ik al veel gezien en meegemaakt. Het is inderdaad geen ontspannen strand vakantie die je daar doet. Het reizen alleen al is hard werken en alles mentaal verwerken. ;)

Thnx Rob.

Als je ontspannen wilt kun je beter richting Indonesië gaan. Gasten leven in een totaal ander tempo daar. Maak je een afspraak kun je er beter maar rekening mee houden dat ze 4-7 uur later pas op komen dagen. Als je geluk hebt.

Al plannen/wensen voor nog zo'n lang uitstapje? 4-6 weken door Egypte/Jordanie of China trekken? Lijkt me ook erg gaaf om eens te doen.

Anders ga je de volgende keer toch lekker met d'n Faalstyr een weekje of 6 door het één of andere werelddeel wandelen Mc. :D
Kunnen jullie lekker "nader tot elkaar" komen! ;)
Heeft de stier eindelijk een "vriend" :windup:

• #6.407
Hmm klinkt aantrekkelijk. ;)

UB
Incline press
- guillotine style
12x45kg
10x50kg
8x54kg

Yates row
8x75kg
6x80kg
4x85kg

Bench press
15x50kg
15x50kg

Pull down
12x60kg
12x60kg

Floor press - 2 sec pause / straight legs
10x40kg
10x40kg

Barbell curl
10x25kg
10x25kg

Barbell complex - RDL / BOR / HC / PP / SQ
10x20kg
10x20kg

Monster training!

als je 6 weken niks heb gedaan
dan ging je dit ongelooflijk voelen
wel lekker zeker om weer wat te doen

Mooi dat je weer aan het loggen bent! Gave pics ook...

welkom terug! hiero! hoppa!:hornyna: om het vieren!

• #6.411
als je 6 weken niks heb gedaan
dan ging je dit ongelooflijk voelen
wel lekker zeker om weer wat te doen
Ruim 7 weken niks gedaan en met een flink massa verlies lever je veel kracht in. Pull downs voelde helaas best zwaar aan. :o

Mooi dat je weer aan het loggen bent! Gave pics ook...
Thnx Robert. Had voor de vakantie een spiegelreflex camera gekocht, beetje mee spelen daar. :D

Nu nog mooie foto's uitkiezen om thuis groot aan de muur te hangen.
welkom terug! hiero! hoppa!:hornyna: om het vieren!
Ohh skinnie, je weet niet hoe gelukkig je me hiermee maakt. :janken:

Daar was je dus! Ik was al helemaal in paniek!

Cool dat je zoiets gedaan hebt. Nu maar snel terug beesten.

we waren allemaal in paniek! ik heb gevraagd waar je was, skinnie heeft ook gevraagd waar je was... wat wil je nog meer.

ben je nog een beetje sexy eigenlijk of ben je een schrale ecto geworden?

• #6.416
Cool dat je zoiets gedaan hebt. Nu maar snel terug beesten.
Ga mijn best doen.

we waren allemaal in paniek! ik heb gevraagd waar je was, skinnie heeft ook gevraagd waar je was... wat wil je nog meer.

ben je nog een beetje sexy eigenlijk of ben je een schrale ecto geworden?
Zag de berichten maar reageren ging niet omdat het klote internet daar vreselijk traag was en het forum ook niet zo leuk vond, klapte er steeds weer uit.

Ben ik nog sexy...smalle kop, geen buikje meer en helaas ook geen schouders.
Maar.... ik zie nu wel eindelijk eens die geile serratus anterior spieren en abzzz.

300px-Serratus_anterior.png

Is dat sexy genoeg?

Laatst bewerkt:
nee, ik ging voor je bolle kop, buik en volle schouders helaas :(

vind het knap dat je überhaupt werkend internet heb gevonden en dat het niet door de eigenaresse van het hotel nog aangetrapt moest worden op een fiets. Zoals in Thailand hehe.

• #6.419
LB
Olympic squat

12x20kg WU
12x60kg
10x60kg
8x60kg

Deadlift to knees - 3 sec pause
8x20kg
8x20kg

Goodmorning
10x20kg
10x20kg

Leg extensions
10x30kg
10x30kg

1 mile run
Tijd: 8:05

Damn wat ben ik weak geworden. Squats met 60kg begonnen maar dat was al zo zwaar dat ik het gewicht niet heb verhoogd.

1 mile run is nog traag maar wel wat sneller dan de laatste keer.

Dit meen je toch niet he? Hopen dat dit wel weer beetje bijtrekt aankomende trainingen..

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven