- Waardering
- 622
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
sgoedals je weer FB kan moet je maar laten weten...keertje dj's kijken dan
ik spreek gewoon iedereen aan, soms valt het wat tegen dan.nieuwe spotter zoeken - 120 toch netjes hoor - aardig wat reppies
Hoewel het niet lijkt was dit de beste been training, ik kan werkelijk bijna niet lopen. Mijn kuiten vergaan van de spierpijn.Flink wat reps op de squat Chick. Mooi volle beentraining, beste curls ook btw. ondanks die spanning.
Ajjj die kuiten ja.
thnx kerelsluit mijn aan met wat bovenstaande allemaal al stond![]()
Hahaha, dat zou een mooie straf zijn ja.Goede training en 4x120= heel goed. Nog een paar weken dan kan ik de strijd met je aangaan.
De volgende keer je spotter even met 300kg laten squatten.![]()
Hoewel het niet lijkt was dit de beste been training, ik kan werkelijk bijna niet lopen. Mijn kuiten vergaan van de spierpijn.
Klopt standing.die calf raises zijn standing zeker? verder idd k*t als je geen degelijke spotter hebt, probeer toch iets of wat ervaren gasten uit te pikken, is altijd beter voor je eigen training + die zien ook vaker kleinere foutjes
True
We hebben 2 powerracks in de gym en dat is super. Begrijp me niet verkeerd, ik ben nooit bang voor een gewicht of om te falen.Ideaal is thuis zo'n power cage hebben he, ik doe altijd mijn squats daarin. Geen spotter nodig en je weet dat je veilig bent en kunt dan ook beter je grenzen verleggen.
Hoop niet dat je bedoelt dat je bewust gaaat bewegen met de gewichten tijdens een rep om zo meer spieren aan te spreken+1
Als je maar wat met het gewicht beweegt, pakken je ligamenten enzo het over,
span je de spier aan, train je meer op de spier. Ik begin daar steeds meer en
meer aandacht aan te besteden.
. Maar begrijp wat je bedoelt.Dan begrijp je niet wat ik bedoel. Falen is in mijn ogen niet gevaarlijk. Ik squat in een powerrack dus wat is het gevaar?In plaats van meer gewicht kan je dan toch beter meer in reps gaan. (veel veiliger zonder een spotter, of in ieder geval zonder een spotter die WEL weet wat ie doet)
Dan begrijp je niet wat ik bedoel. Falen is in mijn ogen niet gevaarlijk. Ik squat in een powerrack dus wat is het gevaar?
Ik probeer bijna altijd te falen (bij de compounds) waarbij ik na dit falen nog 1 of 2 reps extra doe met hulp. Falen is nogmaals geen probleem maar een indicatie dat je je spieren tot het maximale hebt getraind.

Begrijp je werkelijk niet mijn trainingsmethode?Het gaat niet om het falen, maar om je spieren optimaal te gebruiken (met vele reps), waardoor je de kans op een eventuele fail vermijd.. Het is het zelfde principe in een veiligere jasje.![]()
In plaats van meer gewicht kan je dan toch beter meer in reps gaan. (veel veiliger zonder een spotter, of in ieder geval zonder een spotter die WEL weet wat ie doet)