XXL Nutrition

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #6.421
Zal deels ook wel mentaal zijn geweest. Overige oefeningen waren niet zwaar en bewust zo licht gedaan om er weer in te komen... anders zou ik er meteen mee stoppen.

ach dat heb je zo weer opgepakt man

• #6.423
FB
Seated front press

12x30kg
10x35kg
8x37,5kg

Hang clean
5x35kg
5x40kg
5x40kg

Seated dumbbell press
15x16kg
15x16kg

Sumo deadlift
8x60kg
8x60kg

Upright row
10x25kg
10x25kg

Push ups
50x

Training voelde goed aan. Volgende week de gewichten wat opvoeren.

Heb dit weekend tevens voor 60kg aan chains gehaald. Leuk speelgoed voor Powerhouse Dordrecht.

als je op vakantie bent, heet het dan Pauzehouse Dordrecht?

weer lekke bezig. hoe staat het trouwens met die strongman gym van je?

nice training mc
power komt wel weer

• #6.427
als je op vakantie bent, heet het dan Pauzehouse Dordrecht?
Yup. :D

weer lekke bezig. hoe staat het trouwens met die strongman gym van je?
Dat gaat de goede kant op.
We werken met 3 man samen en dus willen we eerst nog een keertje met 3 man trainen voordat het voor de rest open gaat.

We hebben tot op heden de volgende onderdelen:
Stones: 100kg/110kg/120kg
Logs: 9"/11"/IFSA
Farmers: 65kg leeg
Sled
50mm dumbbell
Chains: 60kg

Over 2 weken gaan we de yoke en de powercage ophalen. Tevens nog wat banden fixen.
nice training mc
power komt wel weer
Thnx hoop het. :o

Ben vandaag weer naar de fysio geweest vanwege een pijn aan de rechter kant van de 2e lende wervel. Ik maakte me al ongerust of dit geen beginnende hernia zou zijn, maar heb geen uitstraling naar de benen gelukkig.
Mijn heupen stonden weer een beetje scheef en in mijn onderrug zat een blokkade. Hij heeft de wervels weer los gemaakt. Nu maar hopen dat ik van die pijn af ben. Damn begin echt een oude man te worden. :huilen:

Laatst bewerkt:
herstel is denk ik zeer belangrijk in deze tak van sport
je af en toe eens laten masseren is echt geen gek idee
je lichaam is je tempel mc ( edgar davids geloof ik - oh ja jij hebt niks mety fussbal )

heb je een massage nodig chick? :eyebrow:

• #6.430
herstel is denk ik zeer belangrijk in deze tak van sport
je af en toe eens laten masseren is echt geen gek idee
je lichaam is je tempel mc ( edgar davids geloof ik - oh ja jij hebt niks mety fussbal )
Pfff ja maar hoe lang ben ik nu alweer niet aan het sukkelen. De deadlift blessure is alweer ruim 3 maanden geleden en loop er nog mee. :mad:

heb je een massage nodig chick? :eyebrow:
Ik dacht dat jij skinny gasten niet aantrekkelijk vond?

UB
Incline press
- guillotine style
WU
12x45kg
10x50kg
8x60kg
5x65kg

Yates row
WU
6x80kg
4x90kg
2x90kg

Bench press
12x55kg
15x55kg

Pull down
12x65kg
12x65kg

Floor press - 2 sec pause / straight legs
10x50kg
10x50kg

Barbell curl
10x30kg
10x30kg

Barbell complex - RDL / BOR / HC / PP / SQ
10x25kg
10x25kg

Begin van de training was ik er mentaal niet helemaal bij. Vrijwel iedere oefening fouten in reprange of gewicht.

Verder ging het lekker.

voor jou maak ik wel een uitzondering.

Samen een biljart clubje oprichten Mc...? ;)

dat is natuurlijk ook klote
maar juist denk ik omdat je zo intensief ook strongman deed/doet
dat je herstel zo belangrijk is - je bent natuurlijk bezig met complexe kilootjes
gewoon lekker bezig blijven

Mooie foto's zeg, lijken zo uit een reisgids te komen..

Jammer dat je kracht zo achteruit gegaan is, maar ach, dat heb je vast zo weer terug.

• #6.435
voor jou maak ik wel een uitzondering.
Sgoed, ik ga er eens lekker voor liggen als jij bij ons in Dordt komt spelen. ;)
Samen een biljart clubje oprichten Mc...? ;)
Onze lichamen zullen ons dankbaar zijn... Nee dan gaan we denk ik liever verder met het slopen ervan. :D

dat is natuurlijk ook klote
maar juist denk ik omdat je zo intensief ook strongman deed/doet
dat je herstel zo belangrijk is - je bent natuurlijk bezig met complexe kilootjes
gewoon lekker bezig blijven
Ja en dan zijn de blessures niet eens gekomen door een strongman oefening maar door de deadlift.
Mooie foto's zeg, lijken zo uit een reisgids te komen..

Jammer dat je kracht zo achteruit gegaan is, maar ach, dat heb je vast zo weer terug.
Thnx, niet slecht voor een beginner he? Had nooit eerder met een spiegelreflex camera gewerkt.

Ik hoop dat je gelijk hebt want het is echt frustrerend trainen zo.

fouten in gewicht dat zul je altijd hebben, miss even een basic schemaatje doen een maandje of 2 en dan weer terug naar dit

laten we hopen dat spiergeheugen echt bestaat, want dit is natuurlijk best extreem slecht, Mark!

NOW TRAIN!!!

x-je

Laatst bewerkt:
  • #6.438
Met een blokkade bij je ruggenwervels en verdraaide heupen heeft het weinig zin om maximaal te gaan knallen. Ik voelde met name bij de LB oefeningen dat er iets niet goed ging. Wanneer ik van dit leed verlost ben ben ik binnen no time weer op oud niveau of verder.

you gotta blok de blokkade mark! and when you blok de blokkade, you will most certainly gain!!!

NOW FOAMROLLER! (om de blokkades weg te krijgen dus)

• #6.440
you gotta blok de blokkade mark! and when you blok de blokkade, you will most certainly gain!!!

NOW FOAMROLLER! (om de blokkades weg te krijgen dus)
Klopt heb me daar eens eerder in verdiept. Had een gezien met een pvc buis en daarom nog een laagje foam. Had het nog met de fysio besproken en hij stond hier neutraal tegenover.
Het is goed deze te gebruiken om wat kleine blokkades/spierknopen weg te werken maar verwacht geen wonderen bij zwaardere blokkade/blessures. Je moet oppassen dat je niet eigen fysio gaat spelen en denkt alles met een roller te kunnen oplossen.

Het huidige probleem was zeker niet met een foam roller weg te nemen. Ik had, toen ik merkte dat het niet meer ging, moeten stoppen met de wedstrijd van afgelopen september. Dat heb ik nu geleerd.

Rug voelt vandaag beter aan. Het gekneusde gevoel aan de wervel is langzaam weg aan het trekken. Kijken hoe het gaat na mijn LB training.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven