- Waardering
- 3.522
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Yup.als je op vakantie bent, heet het dan Pauzehouse Dordrecht?

Dat gaat de goede kant op.weer lekke bezig. hoe staat het trouwens met die strongman gym van je?
Thnx hoop het.

Pfff ja maar hoe lang ben ik nu alweer niet aan het sukkelen. De deadlift blessure is alweer ruim 3 maanden geleden en loop er nog mee.herstel is denk ik zeer belangrijk in deze tak van sport
je af en toe eens laten masseren is echt geen gek idee
je lichaam is je tempel mc ( edgar davids geloof ik - oh ja jij hebt niks mety fussbal )

Ik dacht dat jij skinny gasten niet aantrekkelijk vond?
Sgoed, ik ga er eens lekker voor liggen als jij bij ons in Dordt komt spelen.

Onze lichamen zullen ons dankbaar zijn... Nee dan gaan we denk ik liever verder met het slopen ervan.

Ja en dan zijn de blessures niet eens gekomen door een strongman oefening maar door de deadlift.dat is natuurlijk ook klote
maar juist denk ik omdat je zo intensief ook strongman deed/doet
dat je herstel zo belangrijk is - je bent natuurlijk bezig met complexe kilootjes
gewoon lekker bezig blijven
Thnx, niet slecht voor een beginner he? Had nooit eerder met een spiegelreflex camera gewerkt.Mooie foto's zeg, lijken zo uit een reisgids te komen..
Jammer dat je kracht zo achteruit gegaan is, maar ach, dat heb je vast zo weer terug.
Klopt heb me daar eens eerder in verdiept. Had een gezien met een pvc buis en daarom nog een laagje foam. Had het nog met de fysio besproken en hij stond hier neutraal tegenover.you gotta blok de blokkade mark! and when you blok de blokkade, you will most certainly gain!!!
NOW FOAMROLLER! (om de blokkades weg te krijgen dus)