Fitness Seller

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Klopt heb me daar eens eerder in verdiept. Had een gezien met een pvc buis en daarom nog een laagje foam. Had het nog met de fysio besproken en hij stond hier neutraal tegenover.

Het is goed deze te gebruiken om wat kleine blokkades/spierknopen weg te werken maar verwacht geen wonderen bij zwaardere blokkade/blessures. Je moet oppassen dat je niet eigen fysio gaat spelen en denkt alles met een roller te kunnen oplossen.

Dat snap ik, hoe meer mensen foam rollen, hoe minder klanten hij heeft.
Persoonlijk ben ik meer fan van triggerpoint massage.

Je tweede punt is wel goed.. Grote problemen zijn moeilijk weg te werken met een roller oid, maar je kan er wel veel mee voorkomen.

ff way off topic:
Persoonlijk heb ik nergens last meer van, sinds ik minder frequent train (3 ipv 4x per week), aandacht besteedt aan conditioning (min. 1x per week sprints, of BW circuits), stretching (statisch of dynamisch), in m'n voeding specifieke dingen eet die m'n vertering en/of stoelgang bevorderen, en gewoon meer slaap.

Combineer dat met wat foamrollen, en niet al te slechte techniek, en dan je voorkomt de meeste blessures.

Zeer mooie foto's chick! En welkom terug! Ben benieuwd naar de verhalen. -X-

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.443
Dat snap ik, hoe meer mensen foam rollen, hoe minder klanten hij heeft.
Persoonlijk ben ik meer fan van triggerpoint massage.

Je tweede punt is wel goed.. Grote problemen zijn moeilijk weg te werken met een roller oid, maar je kan er wel veel mee voorkomen.

ff way off topic:
Persoonlijk heb ik nergens last meer van, sinds ik minder frequent train (3 ipv 4x per week), aandacht besteedt aan conditioning (min. 1x per week sprints, of BW circuits), stretching (statisch of dynamisch), in m'n voeding specifieke dingen eet die m'n vertering en/of stoelgang bevorderen, en gewoon meer slaap.

Combineer dat met wat foamrollen, en niet al te slechte techniek, en dan je voorkomt de meeste blessures.
Dat begrijp ik dat je dat denkt maar dit was ook de gedachten van hem dat een foam roller geen probleem is voor kleine blokkades op te heffen maar dat je moet voorkomen met ernstige problemen lang rond te blijven lopen en maar hopen dat de roller deze oplost. Deze gast heeft het zo druk dat hij het niet nodig heeft een foam roller zwart te maken.

Zelf train ik ook al enige tijd minder frequent (3x per week). Tevens hanteer ik elementen van het badass schema waarin aardig wat conditie werk in zit. Meer allround bezig dus. Ik ga die foam roller toch maar eens aanschaffen.
Zeer mooie foto's chick! En welkom terug! Ben benieuwd naar de verhalen. -X-
Thnx Nathan. Heb je de 18e wat te doen?

Allround is beter. Kracht, hypertrofie, conditie, mobility, herstel, allemaal aspecten die je nooit mag verwaarlozen, al kan je natuurlijk wel de focus op één van de aspecten leggen, en de rest op een lager pitje.

rustig aan mc
goed naar je lichaam luisteren
tijd zal het leren

• #6.446
LB
Olympic squat

WU
12x70kg
10x75kg
8x80kg
12x50kg
12x50kg

Deadlift to knees - 3 sec pause
8x40kg
8x40kg

Goodmorning
10x35kg
10x35kg

Leg extensions
10x40kg
10x40kg

1 mile run
xxx

Voor het eerst in lange tijd weer eens vrijwel pijnvrij getraind. Op de achtergrond voelde ik nog wat spanning in mijn onderrug maar het was geen echte pijn meer. :D

Alle oefeningen in vergelijking met vorige week een stuk verzwaard en nergens problemen mee. Het voelde allemaal zelfs licht aan (op de laatste set squats na dan). Geen run meer gedaan omdat ik de wervels toch niet teveel wil belasten.

Marky, toch weer lekker bezig!

ff zonder dollen, ik ga je tot de orde roepen, net zoals jij dat bij mij deed toen ik als een lil' b*ch trainde.

What the **** Mark! deadlifts met 40kg?? squats tot 80kg? Meer gewicht op de leg extensions dan op je GMs en DLs??

Ik snap dat je het aan je rug hebt/had, en dat je er lang tussenuit geweest bent, maar dit kan toch wel ff wat zwaarder man!

Ik heb ook m'n vage periodes gehad, toen ik 'begeleid' werd, en als een lepra-patiënt trainde, en toen riep jij me ook tot de orde, en zette je vraagtekens bij m'n intensiteit, volkomen terecht achteraf.

Ik doe nu hetzelfde bij jou. Uit liefde :heart::kiss:

Niet te zwaar gaan hoor Mc.
Rustig opbouwen.

Deadlift to knees is toch het onderste gedeelte van de deadlift hé?

• #6.451
Marky, toch weer lekker bezig!
Thnx maat, misschien voor sommigen moeilijk te geloven maar was er heel blij mee.
ff zonder dollen, ik ga je tot de orde roepen, net zoals jij dat bij mij deed toen ik als een lil' b*ch trainde.

What the **** Mark! deadlifts met 40kg?? squats tot 80kg? Meer gewicht op de leg extensions dan op je GMs en DLs??

Ik snap dat je het aan je rug hebt/had, en dat je er lang tussenuit geweest bent, maar dit kan toch wel ff wat zwaarder man!

Ik heb ook m'n vage periodes gehad, toen ik 'begeleid' werd, en als een lepra-patiënt trainde, en toen riep jij me ook tot de orde, en zette je vraagtekens bij m'n intensiteit, volkomen terecht achteraf.

Ik doe nu hetzelfde bij jou. Uit liefde :heart::kiss:
Yu dude wtf? :roflol:

Moet ik het nu weer uit gaan leggen? Ik ben momenteel bewust voorzichtig.
Als ik nu weer enkele maanden aan het trainen ben en ga mieten dan kun je mij tot de orde roepen maar dit was de 2e been training in 2,5 maand. Ik geef toch aan dat de training licht was voor mijn gevoel. Vorige training voelde 60kg squat al heel zwaar aan. Een verdraaide heup en een blokkade in de rug is gewoon K.

Waarom denk je dat ik een leg extention zwaarder deed dan een gm? Omdat het een isolatie oefening is en de heupen en onderrug daarin nauwelijks belast worden.
Dus heb een beetje geduld, over enkele maanden ben ik weer sterker dan jij bent. :banana:

---------- Toegevoegd om 10:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:45 ----------

Niet te zwaar gaan hoor Mc.
Rustig opbouwen.
Wij begrijpen elkaar. ;)

Deadlift to knees is toch het onderste gedeelte van de deadlift hé?
Klopt en dan 3 sec vast houden. Ben daarbij nooit zwaarder dan 80kg gegaan. Na een paar reps verzuur je flink.

Laatst bewerkt:
Je hoeft tegen mij niet eerlijk te zijn.. als je maar eerlijk tegen jezelf bent! :kiss:

Laatst bewerkt:
  • #6.453
FB
Seated front press

WU
10x40kg
8x42,5kg
6x45kg

Hang clean
WU
5x40kg
5x50kg
5x50kg

Seated dumbbell press
15x18kg
15x18kg

Sumo deadlift
WU
8x80kg
8x80kg

Upright row
10x35kg
10x35kg

Push ups - 5min time limit
70x PR

On track to be back! :D

Laatst bewerkt:
Komt weer helemaal goed man.

• #6.455
Vandaag weer een controle bij de fysio. De blokkade van de rug is weg toch zit er nog wat spanning in de rug, wat ik nog wel merk. Heup stond weer scheef maar was ditmaal eenvoudiger in de juiste positie terug te krijgen. Gewoon verder trainen was het devies.

en om je te motiveren... hier!!:hornyna: hoppa!!

oke dan
nou dat is duidelijk
gewoon lekker doorgaan dus

Hallo beest ! Squat ? Ik weet niet wat dat is. Moet eigenlijk even een afspraak maken met m'n orthopeed, blijf last houden. Fysio kan er weinig van maken zegt 'ie.

Ben je zondag erbij in Hellevoet ?

• #6.460
UB
Incline press
- guillotine style
WU
8x62,5kg
6x65kg
4x70kg

Yates row
WU
12x70kg
10x75kg
8x80kg

Bench press
15x60kg
15x60kg

Pull down
12x65kg
12x65kg

Floor press - 2 sec pause / straight legs
10x55kg
10x55kg

Barbell curl
10x35kg
10x35kg

Barbell complex - RDL / BOR / HC / PP / SQ
10x30kg
10x30kg

Ging lekker. UB is weer goed bij aan het trekken, nu LB nog.

oke dan
nou dat is duidelijk
gewoon lekker doorgaan dus
Wat moet je anders, te koud om op straat te hangen. :cool:

Hallo beest ! Squat ? Ik weet niet wat dat is. Moet eigenlijk even een afspraak maken met m'n orthopeed, blijf last houden. Fysio kan er weinig van maken zegt 'ie.

Ben je zondag erbij in Hellevoet ?
Damn ****ed up man.
Moet even kijken voor de zondag, ben zaterdag ook al de hele dag bezig. Weet niet wat het vrouwtje thuis gepland heeft.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven