Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben juist blij dat de sled een beetje zwaar was. Heb een gruwelijke hekel aan schijven slepen.die sled valt echt vies tegen... maar ik denk wel serieus dattie buiten beter gaat.
waren die farmers 60 meter? ik dacht dat 3 rondjes ongeveer 45 was?
was nice sowieso en voor herhaling vatbaar

Thnx
Dank man, is het in Frankrijk ook koud?
Thnx bro. Farmers is nog steeds licht maar ik blijf nog even voorzichtig met mij rug.op kerstavond nog effe bikkelen - the holy spirit
mooi
netjes die farmers mc

Ik weet dat je fan bent van deloaden, ik zie het nut, ik snap het nut.. maar de vraag is.. heb jij NU echt een deload nodig, nadat je eigenlijk een cycle lang, al rustig aan hebt gedaan?
Ik zou gewoon de volgende cycle beginnen, en zien wat er gebeurd.
volgens mij snap jij het ook niet marrkos..
ken je de gezegde: beter voorkomen dan genezen?
die deload week kan geen kwaad, je gaat er geen kracht van verliezen, maar je lichaam hersteld er wel van.
waarom zou je hem niet doen dan? hij staat toch niet voor niets aangegeven..
Ik weet dat het lastig is om je in mij te verplaatsen maar ik zal het nogmaal proberen duidelijk te maken.Ik weet dat je fan bent van deloaden, ik zie het nut, ik snap het nut.. maar de vraag is.. heb jij NU echt een deload nodig, nadat je eigenlijk een cycle lang, al rustig aan hebt gedaan?
Ik zou gewoon de volgende cycle beginnen, en zien wat er gebeurd.
Amen!volgens mij snap jij het ook niet marrkos..
ken je de gezegde: beter voorkomen dan genezen?
die deload week kan geen kwaad, je gaat er geen kracht van verliezen, maar je lichaam hersteld er wel van.
waarom zou je hem niet doen dan? hij staat toch niet voor niets aangegeven..
Ik weet dat het lastig is om je in mij te verplaatsen maar ik zal het nogmaal proberen duidelijk te maken.
- Ik heb in een hele korte periode (6weken) 14kg massa verloren. Probeer het eens uit en kijk waar je dan staat.
- Ik kamp met vervelende blessures waardoor met name mijn LB trainingen niet soepel verlopen. Er zit verbetering in maar het is nog steeds niet volledig genezen.
Ik heb tevens veel kracht moeten inleveren. Wat voor jullie heel licht lijkt kan voor mij al aardig zwaar zijn.
Begrijp het drama van de deload nooit. Ik heb er zelf geen moeite mee.
Amen!
Ik heb geen cycle lang gedeload was het maar zo, ben gewoon weak geworden.Dit is ook geen aanval, ik zeg niet dat je harder moet trainen.. ik stel alleen de vraag: is een deload nodig, nadat je eigenlijk een cycle lang hebt gedeload?

Volg je het nog? Ik namelijk zelf niet meer. 
Een scheefstand van de heup, rechter onderbeen en een blokkade aan de wervels van mijn onderrug. Scheefstand van het been is verdwenen maar de heup wil nog eens lastig doen. De wervels is het meest vervelende. Voelt als een zware kneuzing aan. Loop hier nu al ruim 3 maanden mee.Gewoon luisteren naar je lichaam, jij bent de enige die hierover kan oordelen.
Wat voor blessure had/heb je?

Ik heb geen cycle lang gedeload was het maar zo, ben gewoon weak geworden.
Hoe ik het had begrepen pas je geen deload toe wanneer het voor je gevoel nodig is maar om dankzij periodisatie te voorkomen dat dit gevoel op zal treden.
Voor mijn gevoel is het niet nodig maar dat wil niet zeggen dat het dan ook niet nodig is.Volg je het nog? Ik namelijk zelf niet meer.
![]()

Kom op kerel je zit op de TU dus zo moeilijk kan het toch niet zijn? Nooit van periodisatie gehoord? Vier weken een cycle en dan een week een deload. Staat gewoon zo aangegeven in badass van DeFranco.
)