MuscleMeat

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Sweet, leuk gespeeld in je paleis!

op kerstavond nog effe bikkelen - the holy spirit
mooi
netjes die farmers mc

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.503
die sled valt echt vies tegen... maar ik denk wel serieus dattie buiten beter gaat.

waren die farmers 60 meter? ik dacht dat 3 rondjes ongeveer 45 was?

was nice sowieso en voor herhaling vatbaar
Ben juist blij dat de sled een beetje zwaar was. Heb een gruwelijke hekel aan schijven slepen. :D
De plaat is dan ook vrij groot dus meer wrijving.

De ruimte is 10m diep en bij de draai zat je ongeveer 1m van de muur af. Daarnaast loop je hier niet in een rechte lijn omdat je steeds moet draaien. Ongeveer moet dit wel kloppen. Daarnaast staat het ook beter op internet E-warrior JWT! :cool:

Was gisteren zeker nice, voel het nu nog. :D
Thnx

Sweet, leuk gespeeld in je paleis!
Dank man, is het in Frankrijk ook koud?

op kerstavond nog effe bikkelen - the holy spirit
mooi
netjes die farmers mc
Thnx bro. Farmers is nog steeds licht maar ik blijf nog even voorzichtig met mij rug.

Fijne kerst allen!

Laatst bewerkt:
Ik vertrek maandag pas naar Frankrijk;). Maar het was -7 in Parijs, dus ik vrees het ergste.

• #6.505
De eerste (herstel) cycle na terugkomst van de vakantie is weer voorbij. Hoewel je altijd hoopt dat het sneller gaat mag ik niet klagen over het herstel. Na sommige trainingsdagen heb ik nog wat last van de rug maar dit blijft niet meer zo hangen als voorheen.

Tijd voor de deload zodat ik de volgende cycle weer kan beginnen met versterken van dit zwakke gestel. :D

Deload?! n**ga whut?!

• #6.507
Yup na iedere cycle gewoon een deload. Ga me hier strict aan houden. Komt nu trouwens ook perfect uit zo tussen kerst en oud&nieuw.

ah ik vroeg me al af of het niet weer eens tijd was voor een deload! chickie heb je al aangevraagd of je log verplaatst kan worden naar de vrouwensectie van het forum?

:kiss:

• #6.509
Kom op kerel je zit op de TU dus zo moeilijk kan het toch niet zijn? Nooit van periodisatie gehoord? Vier weken een cycle en dan een week een deload. Staat gewoon zo aangegeven in badass van DeFranco.

Ik weet dat je fan bent van deloaden, ik zie het nut, ik snap het nut.. maar de vraag is.. heb jij NU echt een deload nodig, nadat je eigenlijk een cycle lang, al rustig aan hebt gedaan?

Ik zou gewoon de volgende cycle beginnen, en zien wat er gebeurd.

Ik weet dat je fan bent van deloaden, ik zie het nut, ik snap het nut.. maar de vraag is.. heb jij NU echt een deload nodig, nadat je eigenlijk een cycle lang, al rustig aan hebt gedaan?

volgens mij snap jij het ook niet marrkos..

ken je de gezegde: beter voorkomen dan genezen?
die deload week kan geen kwaad, je gaat er geen kracht van verliezen, maar je lichaam hersteld er wel van.
waarom zou je hem niet doen dan? hij staat toch niet voor niets aangegeven..

die deload week kan geen kwaad, je gaat er geen kracht van verliezen, maar je lichaam hersteld er wel van.

Tuurlijk is voorkomen beter dan genezen. Het kan geen kwaad, je zal ook geen kracht verliezen.. je lichaam hersteld.. helemaal mee eens!

Ten eerste, mc-chick volgt het built like a bad-ass toch niet too the letter, maar pakt er alleen de aspecten uit die hij wil doen. Hij volgt ruw-weg te structuur die aangegeven wordt. Niks mis mee, maar refereren aan een programma, als hij dat programma toch niet doet, is onnodig lijkt me.

Ten tweede, als hij net 4 weken rustig aan gedaan heeft, omdat hij met een blessure kampt zie ik het nut van een deload week niet echt in.. omdat hij eigenlijk net 4 weken heeft ge-deload.

Dat bedoelde ik.

Ik heb geen flauw idee wat je volgende cycle van plan bent.. of je er dan weer vol invliegt..

Maar goed.. Mark doet toch wel wat hij zelf wil, dus hierover discussiëren heeft toch niet zoveel zin haha

• #6.513

Ik weet dat het lastig is om je in mij te verplaatsen maar ik zal het nogmaal proberen duidelijk te maken.

- Ik heb in een hele korte periode (6weken) 14kg massa verloren. Probeer het eens uit en kijk waar je dan staat.
- Ik kamp met vervelende blessures waardoor met name mijn LB trainingen niet soepel verlopen. Er zit verbetering in maar het is nog steeds niet volledig genezen.

Ik heb tevens veel kracht moeten inleveren. Wat voor jullie heel licht lijkt kan voor mij al aardig zwaar zijn.
Begrijp het drama van de deload nooit. Ik heb er zelf geen moeite mee.

Amen!

Laatst bewerkt:
Ik weet dat het lastig is om je in mij te verplaatsen maar ik zal het nogmaal proberen duidelijk te maken.

- Ik heb in een hele korte periode (6weken) 14kg massa verloren. Probeer het eens uit en kijk waar je dan staat.
- Ik kamp met vervelende blessures waardoor met name mijn LB trainingen niet soepel verlopen. Er zit verbetering in maar het is nog steeds niet volledig genezen.

Ik heb tevens veel kracht moeten inleveren. Wat voor jullie heel licht lijkt kan voor mij al aardig zwaar zijn.
Begrijp het drama van de deload nooit. Ik heb er zelf geen moeite mee.

Amen!

Dat snap ik, en wat ik in de post richting Mike al had uitgelegd..

Er is niks mis met een deload.. maar is het nu alweer tijd ervoor dan? Ik snap dat je kracht hebt ingeleverd, en dat de afgelopen cycle heus wel zwaar was, maar je bent niet helemaal voluit gegaan toch? je hebt jezelf gespaard toch?

Dat is dan toch al deloaden?

Dit is ook geen aanval, ik zeg niet dat je harder moet trainen.. ik stel alleen de vraag: is een deload nodig, nadat je eigenlijk een cycle lang hebt gedeload?

Nou, kennelijk is je antwoord: "ja!" Prima.

Dan hoef ik geen uitleg wat een deload is, wat het nut is, wat je redenen waren om een cycle jezelf te sparen, wat je blessures waren, het was gewoon een suggestieve vraag, of een deload wel noodzakelijk was, nadat je eigenlijk weken hebt gedeload. Dat weet ik allemaal, dat gaf ik al aan.

En mocht je het vergeten zijn, ik heb ruim een jaar geen progressie geboekt door blessures en domme fouten, en daarna ben ik ruim 15kg afgevallen in een paar maanden, en heb daarbij ook een heleboel kracht verloren.. Ik weet hoe hard het zuigt.

Gewoon luisteren naar je lichaam, jij bent de enige die hierover kan oordelen.

Wat voor blessure had/heb je?

• #6.516
Dit is ook geen aanval, ik zeg niet dat je harder moet trainen.. ik stel alleen de vraag: is een deload nodig, nadat je eigenlijk een cycle lang hebt gedeload?
Ik heb geen cycle lang gedeload was het maar zo, ben gewoon weak geworden. :treuren:

Hoe ik het had begrepen pas je geen deload toe wanneer het voor je gevoel nodig is maar om dankzij periodisatie te voorkomen dat dit gevoel op zal treden.
Voor mijn gevoel is het niet nodig maar dat wil niet zeggen dat het dan ook niet nodig is. :scratch: Volg je het nog? Ik namelijk zelf niet meer. :D
Gewoon luisteren naar je lichaam, jij bent de enige die hierover kan oordelen.

Wat voor blessure had/heb je?
Een scheefstand van de heup, rechter onderbeen en een blokkade aan de wervels van mijn onderrug. Scheefstand van het been is verdwenen maar de heup wil nog eens lastig doen. De wervels is het meest vervelende. Voelt als een zware kneuzing aan. Loop hier nu al ruim 3 maanden mee. :(

Laatst bewerkt:
Ik heb geen cycle lang gedeload was het maar zo, ben gewoon weak geworden. :treuren:

Hoe ik het had begrepen pas je geen deload toe wanneer het voor je gevoel nodig is maar om dankzij periodisatie te voorkomen dat dit gevoel op zal treden.
Voor mijn gevoel is het niet nodig maar dat wil niet zeggen dat het dan ook niet nodig is. :scratch: Volg je het nog? Ik namelijk zelf niet meer. :D

Oke.. Ik volg je nog, ongeveer..

Naja, ik snap dat je weak bent geworden, maar je houdt je wel in toch?

Ja, daar denken wij dan anders over.. Ik heb nooit echt ge-deload, altijd maar half half.. meestal ging ik dan juist van schema wisselen haha..

Laatste maanden doe ik een training rustig aan ipv een hele week deload, en dan ben ik wel weer opgeknapt. Toevallig doe ik deze week een soort semi-deload, omdat ik echt heel erg gaar ben, en m'n conditioning (zowel touwtje springen als warm-up, als de sprints) flink wil gaan opschroeven, het totaal volume van chins wil verhogen, en een beetje aan het droognken ben op bepaalde oefeningen.. nu ff weekje kalm aan qua main lifts, blijf wel gewoon doorpompen, en zoals ik al zei schroef ik bepaalde dingen op. Er zijn verschillende manieren om te deloaden. En wanneer je dat doet, daar zijn ook verschillende visies over.

Genoeg gelul. Ik heb intussen alweer voor de tweede keer getraint vandaag. Mooie deload he.

Deload?! Sing whut?!

Zo beter? :D

Kom op kerel je zit op de TU dus zo moeilijk kan het toch niet zijn? Nooit van periodisatie gehoord? Vier weken een cycle en dan een week een deload. Staat gewoon zo aangegeven in badass van DeFranco.

ik maakte maar een grapje poepie!

(maar je hapt wel lekker :D)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven