teakwonboxer
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 184
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Er zit stiekem toch nog ergens een klein bodybuildertje in mij.![]()

Het begin van dit jaar ging goed en ik maakte aardige gains op de strongman events. Helaas ging het in de tweede helft van het jaar wat minder en heb ik nauwelijks meer progressie geboekt, alleen op de deadlift en Squat (belt only). Tijd om weer scherpe doelen op te stellen voor 2011.
Huidige fysieke stats
Oktober 2010 – 108kg @20%
December 2010 - 98kg @15%
Doel voor 2011
100kg @12%
Kracht stats tot op heden
Squat (belt only) - 150kg
Squat - 165kg
Bench press - 115kg
Deadlift - 220kg
Military press - 70kg
Doelen voor 2011
Squat (belt only) - 180kg (+30kg)
Squat - 200kg (+35kg)
Bench press - 135kg (+20kg)
Deadlift - 240kg (+20kg)
Military press - 85kg (+15kg)
Main focus gaat uit naar het bijtrekken van de squat en OH press. Ik heb hierin flink wat recht te trekken. Hoewel ik minder ga deadliften verwacht ik dat wanneer mijn benen bijtrekken de deadlift ook vooruit gaat.
Gewoon veel squatten.

Tulbanden zijn de nieuwe hype van 2011. Over een tijd zie je iedereen met die dingen lopen JWT!Lekker jezelf gek maken zodat je extra hard los gaat wanneer je weer all-out mag
Succes in 2011 en wat heb jij met tulbanden?![]()

Dank
Staat je goed Niels.
Hoop na 2 cycles weer op het oude niveau te zijn.Goede berichten dat je weer terug aan het klauteren bent, ga zo door!
Nee niet bij de presses, wel wat bij de BOR. Ik moet toch nog geduld hebben wil ik er volledig vanaf zijn. Aangezien de fysio mij vertelde gewoon weer flink te trainen doe ik dat nu ook weer. 5 weken herstel trainingen moeten toch voldoende zijn, meer krijgt mijn lichaam niet.Gaat weer lekker Mark! geen last van je rug met presses?

Blij dat te horen van je naamgenoot.