Fitness Seller

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
goed om te horen dat alles weer een normaal
functioneerd

ik mis de volumepr's wel een beetje

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.582
Ik had echt het idee dat dit een nog langere lijdensweg zou worden. Vorige week had ik nog flinke last en nu is het ineens weg. Ben er heel blij mee want sporten met dit soort pijntjes is een stuk minder leuk.

Volume pr's mis ik ook en gaat nog wel even duren. Met mijn conditie maak ik wel pr's dus zit gelukkig nog niet zonder. :D

Pijn is k*t, mooi dat het weg is!

Was pijn maar k*t... lekkah! :D

Ik had echt het idee dat dit een nog langere lijdensweg zou worden. Vorige week had ik nog flinke last en nu is het ineens weg. Ben er heel blij mee want sporten met dit soort pijntjes is een stuk minder leuk.

Volume pr's mis ik ook en gaat nog wel even duren. Met mijn conditie maak ik wel pr's dus zit gelukkig nog niet zonder. :D
Goede zaak :)

• #6.587
FB
MP

WU
12x45kg 65%
8x50kg 70% whut? :(
8x52,5kg 75% :D

Hang clean
WU
5x40kg
5x50kg
5x50kg

Seated dumbbell press
15x19kg
14x19kg

Sumo deadlift
WU
8x90kg
8x100kg

Upright row
10x35kg
10x35kg

Push ups - 5min time limit
88x PR :D

Vage fail bij de MP.
Sumo voelde extreem licht, zat flinke speed in.
Push ups zijn gruwelijk geil. Wat een mega pomp krijg je hiervan. Kreeg spontaan een boner van mezelf. :D
De 100 push ups komen eraan.

Hoe is die opbouw mchick? Doe je repouts?
Ik zie 12 8 8 reps?

• #6.589
12 reps 65%1RM
10 reps 70%
8 reps 75%
6 reps 80%
4 reps 85%
2 reps 90%

Geen repouts dus. De tweede set was duidelijk een fail omdat ik er 10 moest maken maar me dit niet lukte.

Denk dat hij 12 - 10 - 8 reps wilde doen en daar de fail zat :)

88 push-ups is nice, echt iets waar ik niet eens op zou komen om te proberen :p

---------- Toegevoegd om 19:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:54 ----------

12 reps 65%1RM
10 reps 70%
8 reps 75%
6 reps 80%
4 reps 85%
3 reps 90%
2 reps 95%

Geen repouts dus. De tweede set was duidelijk een fail omdat ik er 10 moest maken maar me dit niet lukte.
Zo zat het toch in elkaar met wat je normaal gesproken zou kunnen halen?

oke duidelijk. Per week % omhoog?

een boner van push ups
skinnie kom er maar in;)
push ups of push ups between bench ( zal wel niet he ) :D

hahhaha gast leuke training hoor. Maar je hoort een boner te krijgen van deadlifts, squats, benches, farmerwalks, yoke runs. Niet van pushups mark, dat is maar 1 stap verwijdert van een boner na een one mile run ;)

• #6.595
Denk dat hij 12 - 10 - 8 reps wilde doen en daar de fail zat :)

88 push-ups is nice, echt iets waar ik niet eens op zou komen om te proberen :p

---------- Toegevoegd om 19:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:54 ----------

Zo zat het toch in elkaar met wat je normaal gesproken zou kunnen halen?
Hoe bedoel je dat je daar niet op zou komen?

En zou kunnen halen, theorie en praktijk verschillen nog wel eens. Ga maar eens repouts doen op die percentages dan kom je vaak toch anders uit.
oke duidelijk. Per week % omhoog?
Yup zo varieer je in een cycle alle repranges.

een boner van push ups
skinnie kom er maar in;)
push ups of push ups between bench ( zal wel niet he ) :D
Normale push ups op de grond.
hahhaha gast leuke training hoor. Maar je hoort een boner te krijgen van deadlifts, squats, benches, farmerwalks, yoke runs. Niet van pushups mark, dat is maar 1 stap verwijdert van een boner na een one mile run ;)
Gast? Ben ik nu ineens een gast voor jou? :huilen:

Kreeg geen boner omdat ik het een über oefening vind maar omdat je er een mega pomp van krijgt. Enorme pecs, triceps, schouders etc etc. :eyebrow:

Probeer het maar eens en zoek daarna je vrouw op. Kan ze niet van je afblijven. :D

Als je pushups nodig hebt om vrouwen te krijgen..

Die tijd in India heeft je geen goed gedaan of wel?:D

• #6.597
Waar zeg ik dat je push ups nodig hebt om vrouwen te krijgen?

Jullie begrijpen werkelijk the power of the pumpzz niet! :no:

Hap hap.

Niemand onderschat the power of the pumpz hoor.

Hoe bedoel je dat je daar niet op zou komen?

En zou kunnen halen, theorie en praktijk verschillen nog wel eens. Ga maar eens repouts doen op die percentages dan kom je vaak toch anders uit.
Het is in mij nog nooit opgekomen om 'zoveel mogelijk push-ups als ik kan' te doen :p

Voor de grote 3 werk ik met deze percentages en voor mij is het in elk geval spot-on al kan ik me voorstellen dat het per persoon iets verschilt :)

• #6.600
Hap hap.

Niemand onderschat the power of the pumpz hoor.
Nom nom nom.

Het is in mij nog nooit opgekomen om 'zoveel mogelijk push-ups als ik kan' te doen :p
Een powerlifter uit mijn gym had het er een hele tijd terug over wat voor een goede oefening de push up is en dat je maar eens de 100 moet proberen te halen in één setje. Niet veel later zie ik dat nieuwe schema van DeFranco, build like a badass, en daar zit dan ook die oefening.

Tevens deed Rippetoe er ook een uitspraak over in starting strength. Feitelijk is de oefening meer compound dan een bench press. Het nadeel aan de push up is dat het heel lastig is deze te verzwaren. Wanneer ik de 100 easy haal ga ik er chains aan toevoegen.

Check 1:19 en 2:18
http://www.youtube.com/watch?v=ekZYPGxQbno

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven