- Waardering
- 3.522
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Na de haartjes op je zak groeit er na je pubertijd ook nog wel wat.oud is een groot woord
maar meestal bevind een groeispurt zich in de pubertijd.
en die tijd heb jij al wel achter de rug dacht ik zo.

velen willen het maar weinigen zullen zo allround atletisch worden als mc.chick.
op mij na dan.

Vorig jaar niet maar dit jaar is het weer anders. Merk dat die runs daarin goed werken. Heb het idee dat deze vorm van cardio voor mij het meest effectief is. Ik doe liever iets wat kort en intensief is dan lang gaan lopen slakken.Allround atletisch worden, fysiek, kracht en conditie..
Volgens mij wil iedereen dat dit jaar..
Usain Bolt eat your heart out!velen willen het maar weinigen zullen zo allround atletisch worden als mc.chick.
op mij na dan.
Jij dan ook Mr. super triple mega set!

Haha dat zou epic zijn, ik en touwtje springen.Meh.. dat bedoelde ik niet..
Als ik links en rechts wat logjes zie.. dan zie je toch een hoop mensen conditioning doen, en meer allround willen worden.
ff als tip: jump rope is ook erg effectief, en minder tijdrovend.
God I wish I had a prowler!

Het taaltje van die jeugd van tegenwoordig hè.Is jump rope een fancy woord voor touwtje springen?

Haha dat zou epic zijn, ik en touwtje springen.
Heb daar totaal niet het juiste ritme gevoel voor.
Heb niet voor niets een slee, kan daar nog wat handvaten op laten lassen en heb dan ook een soort prowler.
Het taaltje van die jeugd van tegenwoordig hè.![]()
Ik verwacht over een kleine 3 maanden weer een squat pr te zetten. Heb er zin in!mooi, de squats naderen de 100 weer.
bij die henk ofzo kan je ****ing mooie prowlers bestellen voor vrij cheap