- Waardering
- 799
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thnx mannen, weet het komt uiteindelijk goed. Moeilijk om je in te houden als je je sterk voelt.
Grippers
25reps close CoC guide (warming up)
6reps 1cm before close CoC No. 1.5
5reps 1cm before close CoC No. 1.5
4reps 1cm before close CoC No. 1.5
2reps negatief close CoC No. 2
10reps close HG150 (net lichter dan de CoC No. 1)
8reps close HG150
10reps close HG150
10reps close HG150
25reps close CoC guide
Handen waren erg vermoeid voor ik eraan begon, daarna nog meer![]()
De pull-over is meer rug imo, maar synergie pakt ook meerdere spieren. Zelf ga ik de dips de komende tijd vervangen voor de incline.Dag 3
Compound reprange 6-10
Deadlift
Chest dips
Pull-over
2x compound voor borst? Wat doe je dan als je mega spierpijn in je chest hebt?
Hoop dat de borst zich goed herstelt en het nooit meer terug komt.
Nou spiergeheugen is in zo'n korte tijd niet echt het geval... zo snel zakt het niet terug.Yep, lang leve spiergeheugen!! (of bestaat dat op jouw leeftijd niet meer)
Het viel idd nog niet tegen omdat ik bang was spanning in mijn ribben/borst te voelen.Ziet er toch al goed uit mc, nog een beetje volhouden en je kan trainen als vanouds.
Koud beginnen aan een gripper die ik nog niet close? hmmm. Ik ben gewoon nog niet sterk genoeg. Wat maakt het uit of ik deze nog niet close als mijn spieren maar goed getraind worden toch? En die guide gripper kost me nauwelijks kracht, is alleen om spieren warm te krijgen.Lekkere griptraining; zou de warm-up van 25 reps eruit laten, want daardoor kun je de 1,5 niet closen. Doe die anders aan het einde i.p.v. aan het begin.
Ok dus jij zegt een paar reps ff de spieren warm en dan meteen zwaar beginnen met minder reps. Dus echt alles geven in je rep om een close te krijgen. Goeie tip ik ga dat zeker eens proberen. Moet die No. 1.5 ownen.Ik weet het nog van mezelf; tot Theo Burggraaff (beste gripsporter van NL) tegen me zei; zo min mogelijk reppen, want dan haal je toch alle kracht er al uit.
Daarna heb ik de #2 en #2,7 geclosed. Ben nog bezig met de #3. (6-7mm)![]()
Yep yep competitie kerel, mijn wheels zijn gedaan en kapot.Gebeurt er hier nog wat? We hebben toch een wedstrijdje onderling wie het meest gaat gainen....dan moet je wel gaan pompen ouwe
Borst voelt heel goed, de volgende training ga ik een paar borst oefeningen doen. Thnx voor interesse

Benen: King Squat Mode!
Buik
hanging leg raise
20reps
15reps
Benen
quads parallel squat
20x20kg 20x60kg PR
15x60kg 15x80kg PR
12x80kg 9x100kg
6x110kg 6x120kg PR
8x100kg 5x110kg fail
8x90kg 8x100kg
10x80kg 10x90kg
12x70kg 15x70kg
15x60kg 12x60kg epic fail!
20x50kg
Dit was echt zo'n training waarbij je het gevoel hebt dat het niks gaat worden. Geen kracht, zelfvertrouwen... maar zodra er een beetje gewicht op je schouders rust komt er een soort oerkracht naar boven, onverklaarbaar maar heerlijk gevoel. Eindelijk mijn max pr verbroken, werd tijd.
Verder was de training zo zwaar dat ik bij de enerlaatste rep zwaar door mijn hoeven zakte. Bar op de steunen en ik minimaal 2 minuten op de grond helemaal van de wereld. Wheel zijn helemaal kapot. Heb de vorige king squat training erbij laten staan (links). Hoop dat dit de boel een beetje goed maakt voor de afwezige training afgelopen weekend.![]()
Benen: King Squat Mode!
Buik
hanging leg raise
20reps
15reps
Benen
quads parallel squat
20x20kg 20x60kg PR
15x60kg 15x80kg PR
12x80kg 9x100kg
6x110kg 6x120kg PR
8x100kg 5x110kg fail
8x90kg 8x100kg
10x80kg 10x90kg
12x70kg 15x70kg
15x60kg 12x60kg epic fail!
20x50kg
Dit was echt zo'n training waarbij je het gevoel hebt dat het niks gaat worden. Geen kracht, zelfvertrouwen... maar zodra er een beetje gewicht op je schouders rust komt er een soort oerkracht naar boven, onverklaarbaar maar heerlijk gevoel. Eindelijk mijn max pr verbroken, werd tijd.
Verder was de training zo zwaar dat ik bij de enerlaatste rep zwaar door mijn hoeven zakte. Bar op de steunen en ik minimaal 2 minuten op de grond helemaal van de wereld. Wheel zijn helemaal kapot. Heb de vorige king squat training erbij laten staan (links). Hoop dat dit de boel een beetje goed maakt voor de afwezige training afgelopen weekend.![]()

Ik was al moe voordat ik eraan begon, daarna nog iets meerAls ik alleen al kijk naar deze training word ik moe!
Goed getraind chick zo moeten die wheels wel gaan groeien van je...
Nog even een kwarkie pakken en pitten
.Ja lekker he... weet je wat je te wachten staat
.Ik moet flink wat dingen in huis doen vandaag en ook aandacht in het vrouwtje stekenwat ga je morgen trainen Mr C , want zo'n training heeft een vervolg nodig een bruut vervolg - je kan nou niet gaan rusten hoor - super-training man
dit levert spierpijn op![]()
.Ga je nou split trainen?t*ring niet normaal meer de spierpijn die ik momenteel in mijn arme pootjes heb.
Ben die benen trainingen een beetje zat, wil weer meer pakken. Morgen nog een split training en als dat allemaal goed gaat is het weer tijd voor fullbody!!!!!!![]()
Heb je niet opgelet? Ik heb de laatste 3 weken geen fullbody kunnen doen vanwege de blessure. Als ik alleen de benen train, een rug training heb gedaan en morgen borst en schouders ga doen dan zijn die losse trainingen toch gewoon split.Ga je nou split trainen?
LoL zo maak je nooit progressie Tijger volg die Fullbody gewoon kerel?
Waarom wil je dat in godsnaam doen?