AndroidHealthClinic

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Jullie zijn gewoon allemaal veel te zwaar.

2 lange stukken touw en 2 cilinders en je kunt zo ringen maken. Tis alleen even leren hoe je knopen legt aan de uiteinden van elk stuk touw en welk materiaal je voor die cilinders gebruikt. Zal niet veel kosten.

2 lange stukken touw en 2 cilinders en je kunt zo ringen maken. Tis alleen even leren hoe je knopen legt aan de uiteinden van elk stuk touw en welk materiaal je voor die cilinders gebruikt. Zal niet veel kosten.
Gewoon stalen pijp 30mm waar je een of spanband doorheen haalt, hoef je niets te knopen. Als je bang bent dat hij gaat schuiven sla je er een stukje hout oid in zodat het touw of de band tussen het hout en buisje geklemd zit maar in de praktijk is dat niet eens echt nodig omdat het buisje onderin de lus van het touw blijft hangen :)
Kost in totaal een tientje ofzo.

Laatst bewerkt:
Mark, vanaf wanneer kan er bij jullie getraint worden? Op welke dagen en wat is er beschikbaar?

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.626
Mark, vanaf wanneer kan er bij jullie getraint worden? Op welke dagen en wat is er beschikbaar?
Dank Jorrit voor de subject change. ;)

Deze week even niet omdat ik het momenteel belangrijker vind de overige onderdelen af te maken. Ga komend weekend samen met omega007 het stone platvorm afmaken. Heb afgelopen weekend een powercage opgehaald waar alleen de koppelstaven van ontbraken dus die moeten we ook snel fixen.

Heb een topic geopend http://forum.dutchbodybuilding.com/f32/powerhouse-dordrecht-262597/
Omega007 en ik plaatsen wanneer er weer een training zal plaatsvinden een datum in dat topic en dan kun je aangeven of je meedoet. Je mag natuurlijk ook eens vragen of we een bepaalde dag gaan trainen, nee heb je en ja kun je krijgen. ;)

Een lijst van beschikbare onderdelen staat er ook in.

Top, neem ik daar even een kijkje.

• #6.628
UB
Incline press
- guillotine style
WU
10x63kg 70%
8x68kg 75%
6x72kg 80% @8

BOR
WU
6x85kg 80%
4x90kg 85%
2x95kg 90% @7

Bench press
15x65kg
15x65kg PR

Pull down
10x70kg
10x70kg

Floor press - 2 sec pause / straight legs
10x67,5kg
10x67,5kg PR

Barbell curl
10x40kg
10x40kg

Barbell complex - RDL / BOR / HC / PP / SQ
10x35kg
10x35kg

Bepaalde oefeningen waren voor mijn gevoel wat licht. Herstel gaat sneller dan ik had voorzien. De pull down was ditmaal ook erg licht.
Bench press en floor press juist weer erg zwaar, ga deze de komende tijd niet meer verzwaren. Mag niet zo zijn dat de ME oefeningen lichter zijn dan de ondersteunende oefeningen. Ga dus voor de ME oefeningen de RTS schaal toepassen zodat ik terugkijkend mijn komende trainingen goed kan aanpassen.

Laatst bewerkt:
Geen PR's in je training?

Succes weer met je trainingen dat je weer gauw op je oude niveau komt!

• #6.630
Toch een paar kwam ik net achter. :D

Waarom doe je eigenlijk incline guillotine press als main oefening?

• #6.632
Haha zat al te wachten op deze vraag, heeft even geduurd. :D
Heeft puur met het fysiek te maken. Tijdens de reis in India werd het voor me duidelijk dat bovenkant borst flink achter liep. Tevens train ik daarmee ook de voorste schouderkoppen wat weer meegenomen is.

Ok, ja opzich prima een incline press is altijd goed.

waarom na de bench een floorpress mc
omdat het kan ?

• #6.635
UB is press/pull/press/pull/press/pull.
Ik doe die dag drie presses waarbij de focus anders is. De bench press is pompen en de floor press ideaal om explosief te pressen vanuit de deadstop.

Je hebt het er maar druk mee Mc. ;)

• #6.637
LB
Olympic squat
- belt only
WU
10x87,5kg 70%
8x95kg 75%
6x100kg 80% @7

Pause squat - beltless / 2 sec pause
8x75kg
8x75kg @8.5

Deadlift to knees - 3 sec pause
8x75kg
8x75kg @9

Goodmorning
10x65kg
10x65kg @5

Leg extensions
12x60kg
12x60kg @9

1 mile run
xxx

Squats gaan lekker. Goed op diepte en merk dat met name mijn heupen een stuk sterker en stabieler zijn aan het worden.
Ik moet verder oppassen dat de ondersteunende oefeningen niet te zwaar worden, volgende training aanpassen dus.
Geen run gedaan helaas omdat ik een belangrijke afspraak had.

Dit schema doet goed zijn werk, fysiek gaat erg goed vooruit. Zit momenteel weer op de 100kg. Heb vandaag tevens wat extra gaten in mijn riem gemaakt (4 maar liefst). Verschil is gewoon ruim 10cm tussen het gat wat ik een half jaar geleden gebruikte en welke ik nu gebruik. :D

---------- Toegevoegd om 23:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:28 ----------

Je hebt het er maar druk mee Mc. ;)
Waarmee?

good night train Mc
al een bar gevonden?

Altijd fijn te lezen dat iemand goed herstellende is :)

Waar staat het "@8,5" etc. voor?

Pause squats ga ik binnenkort ook eens proberen, lijkt me wel interessant (en vooral zwaar).

• #6.640
good night train Mc
al een bar gevonden?
Wanneer ik de auto beschikbaar heb ga ik deze ophalen.

Altijd fijn te lezen dat iemand goed herstellende is :)

Waar staat het "@8,5" etc. voor?
Thnx

Hiermee geef ik aan hoe zwaar deze set aanvoelde. Het getal geeft aan hoeveel reps ik nog over hield. 10 staat voor het maximale en bij een 8 geef je aan dat je nog 2 reps had kunnen maken. Dat is iets wat van RTS (Reactive Training System) komt. Zie hieronder de uitleg.

First, a cornerstone of the system is the RPE. This stands for Rate of Perceived Exertion. It’s basically how hard did a set feel on a scale of 1 to 10. For more on how this piece of the system works, check out the Excerpt from Chapter 2 of my RTS Manual. When used properly, using RPE’s can allow you to adjust your bar weights accurately depending on how you’re feeling each day. This is obviously good for times when you may not be as strong as you normally are, but it is also very beneficial for long term progress. A good training program will make you stronger and thus allow you to use heavier weights. The RPE’s will very clearly indicate to you that it’s time to put more weight on the bar. This will help stimulate further progress because you’re training with the appropriate load for your body’s current strength.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven