Fitness Seller

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
hoe gaan jullie heavy stones trouwens uit die dingen krijgen als ze er eenmaal inliggen? :D volgens mij had Kev al de nodige moeite om deze stone (een lichte?) eruit te krijgen...

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.662
Gaat lekker daar in Dordrecht of niet?

Hebben jullie geen last van die brand bij Moerdijk? das daar toch in de buurt?
Rook ging recht over powerhouse dordrecht. Zou maar een gasmasker meenemen als je ooit eens komt.
Het lijkt een beetje op: laag, beetje minder laag, wat hoger, veel hoger. ;)
Hoe hoog zijn ze?
Ziet er goed uit, hopelijk houden je lassen. :D
Is nu 1m20/1m30/1m40/1m50. Kan tot 1m80, aardig hoog dus.

Las naden zijn per hoekprofiel op 4 plaatsen met een dubbele las vastgezet. Moet sterk genoeg zijn lijkt me.
Ze kunnen tot 1.80 (verstelbaar) en varieren nu van 120 tot 155 (d8 ik, maar het is het geesteskindje van Chickie). Wel mooi als je zo handig bent. Dit spul ziet er echt pro uit.
Thnx maat!
hoe gaan jullie heavy stones trouwens uit die dingen krijgen als ze er eenmaal inliggen? :D volgens mij had Kev al de nodige moeite om deze stone (een lichte?) eruit te krijgen...
Kev heeft overal moeite mee. Heb maar niet het filmpje gepost waarin hij de steen niet eens los kreeg. Ik moest er dus aan te pas komen om te laten zien dat het wel kon (ik die net van een blessure kom).

Die stenen eruit krijgen moet geen probleem zijn. Gewoon je borst ertegen en de steen naar je toe trekken.

:roflol: ok. prutser die omega!

Rook ging recht over powerhouse dordrecht. Zou maar een gasmasker meenemen als je ooit eens komt.
Is nu 1m20/1m30/1m40/1m50. Kan tot 1m80, aardig hoog dus.

Las naden zijn per hoekprofiel op 4 plaatsen met een dubbele las vastgezet. Moet sterk genoeg zijn lijkt me.
Thnx maat!
Kev heeft overal moeite mee. Heb maar niet het filmpje gepost waarin hij de steen niet eens los kreeg. Ik moest er dus aan te pas komen om te laten zien dat het wel kon (ik die net van een blessure kom).

Die stenen eruit krijgen moet geen probleem zijn. Gewoon je borst ertegen en de steen naar je toe trekken.

thx maat!

• #6.665
Hihihi, ik blijf je toch lief vinden. Ondanks al je gebreken. :p

Begrijp ook wel dat je extra voorzichtig was de eerste keer. Volgende keer smijten we ze er op! Uhh jij smijt ze erop en ik kijk. :D

Laatst bewerkt:
ik jou ook hoor, je hebt me nog niet gefeliciteerd met mijn squat? where is the love?

boek je al vooruitgang op die 1mile run?

• #6.669
Heb hier nog een filmpje gevonden van onze Belgische vrienden.

Check 3:30 hoe easy een steen te verwijderen.
http://www.youtube.com/watch?v=DJpSQNZ73lc

boek je al vooruitgang op die 1mile run?
Ja hoor. Zit nu al op de 7 minuten (begon ron de 8:45) wil deze week eronder duiken.
Gaat om het platform bro. ;)

• #6.670
UB
Incline press
- guillotine style
WU
8x70kg 75%
6x74kg 80%
4x79kg 85% @7.5

BOR
WU
12x75kg 65%
10x80kg 70%
8x85kg 75% @8.5

Bench press
15x62,5kg
15x62,5kg @7.5

Pull down
10x70kg
10x70kg @7

Floor press - 2 sec pause / straight legs
10x67,5kg
10x67,5kg @8

Barbell curl
10x42,5kg
10x42,5kg @6

Barbell complex - RDL / BOR / HC / PP / SQ
10x35kg
10x35kg @8

Training al wat meer in balans maar nog niet helemaal. Incline moet zwaarder en die had ik al omhoog gehaald. Gaat lekker.

oh uhm mooi platformpje dan:o

Mooi platform zeg! En is het daar altijd zo donker? Ziet er wel gezellig uit. :D

• #6.675
Thnx JW.

good stuff man, ik zag ze niet zo vaak meer langs komen dacht ik, vandaar ;)
Klopt, altijd de woensdag en afgelopen week had ik een afspraak waardoor ik eerder weg moest. Die super tijden van jou gaat nog wel even duren.

Mooi platform zeg! En is het daar altijd zo donker? Ziet er wel gezellig uit. :D
Dank. We waren rond 14:00 begonnen met klussen en 17:00 zijn we deze gaan testen, toen begon het al donker te worden. We hebben 1 lamp om sfeer te maken. :D

Laten we het maar 'Hardcore' noemen, klinkt stukken stoerder dan gezellig :p

Ziet eruit als een mooie oefenplaats in elk geval, hoeveel weegt deze stone?
Zou zeggen kom dit jaar eens langs.
Deze steen weegt 100kg. We hebben nog een 110kg en 120kg steen. We gaan binnenkort een 80kg/90kg/130kg steen maken.

Zou zeggen kom dit jaar eens langs.
Deze steen weegt 100kg. We hebben nog een 110kg en 120kg steen. We gaan binnenkort een 80kg/90kg/130kg steen maken.
Daar kom ik zeker nog op terug, waar ligt het land van de eeuwige karma? ;)
Heb alleen het idee dat ik helemaal niets kan met die stones maar ik zat strijdvol ten onder gaan :p

• #6.679
Dat valt toch best mee, 1 uur reizen. Zijn mensen die grotere afstanden afleggen om bijvoorbeeld bij raw power baarn te trainen.

• #6.680
LB
Olympic squat
- belt only
WU
8x98kg 75%
6x104kg 80%
4x111kg 85% @7

Pause squat - beltless / 2 sec pause
6x75kg
6x75kg @7.5

Deadlift to knees - 3 sec pause
8x75kg
8x75kg @8.5

Goodmorning
10x75kg
10x75kg @7

Leg extensions
12x55kg
12x55kg @7

1 mile run
1,3km tijd: 5:30 :(

Squats gaan hard vooruit. Laatste set ging goed en hield reps over. Moet deze steeds weer wat verder omhoog schroeven.
Tegen het einde van de training voelde ik me niet best. 1 mile run begon goed maar tijdens het lopen kreeg ik flinke last van de maag en steken. Was goed op weg naar een mooie tijd. 300 meter voor het einde was het ineens gedaan, kon niet meer.

Wanneer ik dit jaar een RAW squat van 165kg bereik (momenteel mijn pr met banden) ga ik met smolov beginnen. Dan hoop ik daarna minimaal 15kg gains te maken waardoor ik het doel van 180kg RAW squat van dit jaar heb bereikt.

Laatst bewerkt:
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven