Born Twitchy
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 274
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daar kun je het ook voor gebruiken. Ik gebruik het voornamelijk als hulpmiddel om mijn trainingen in balans te krijgen en houden.Kijk zo leer ik weer eens wat, thnx
Interessant in elk geval, zeker om je eigen progressie weer te geven als je meerdere trainingen achter elkaar hetzelfde gewicht gebruikt. Misschien dat ik het ook over neem![]()

En met wat voor form? Borst tot de vloer? Lichaam recht?

Gewoon oefenen. Alles kun je trainen. Jij ook!

Nee man, dat zou wel erg zijn als je er dan 5 minuten over doet.
Lichaam zeker recht anders heb je er weinig aan. Ik raak niet alle reps de grond maar voor mijn gevoel diep genoeg, het is echt pompwerk dus je moet aardig wat snelheid maken. Ik verga de dag erna van spierpijn aan mijn core.En met wat voor form? Borst tot de vloer? Lichaam recht?
Respect hoor, 92 push-ups![]()
Daar kun je het ook voor gebruiken. Ik gebruik het voornamelijk als hulpmiddel om mijn trainingen in balans te krijgen en houden.
FB
MP
WU
10x50kg 70%
8x52,5kg 75%
6x55kg 80% @8
Hang clean
WU
5x50kg
5x60kg
5x60kg @8
Seated dumbbell press
15x19kg
15x19kg @7
Sumo deadlift
WU
8x110kg
8x110kg @6
Upright row
10x40kg
10x40kg @6
Push ups - 5min time limit
92x PR
Schouders gaan goed, had dat niet verwacht omdat ik er altijd zo'n problemen mee had. Zelfs nog wat reps over.
De 100 nog steeds niet gehaald bij de push up.![]()

Weet dat je me hoog hebt staan maar een God? Dank mijn zoon.
Oeps film was privé, nu openbaar.Video is private dus kan hem niet bekijken. Foto's zien er in ieder geval erg goed uit!
Haha en die op de foto?
Weet dat je me hoog hebt staan maar een God? Dank mijn zoon.
QUOTE]
Hahaha.. goed antwoord
Gaat lekker daar in Dordrecht of niet?
Hebben jullie geen last van die brand bij Moerdijk? das daar toch in de buurt?