TheMistery
Huge Freak
- Waardering
- 356
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En welke oefeningen zijn dat dan volgens jou?Gaat goed hier MC, al mag je bij sommige oefeningen wel wat meer gewicht erop gooien. Maarja dat ben ik![]()

En welke oefeningen zijn dat dan volgens jou?
Kijk ook even voor de lol naar de vorige training ter vergelijk.![]()

Nou zoals die deadlift tot de knieen, maargoed jij moet het zelf weten natuurlijk![]()
Dat is inderdaad een flink verschil tussen deadlift en squat ja. Misschien dat je nog extra kilo's uit verbetering techniek kan halen, relatief easy gains.Mijn raw squat is nooit erg goed geweest omdat ik altijd met wraps squatte. In de tijd dat ik de 165kg met wraps deed lag mijn raw squat rond de 130kg. Later ben ik raw nooit verder dan 150kg gekomen. Met een deadlift van 220kg (en ik kon 100% zeker nog zwaarder voordat die blessure kwam) zijn mijn gym stats niet erg in balans.
Laten we het zeker hopen dat we dit jaar de 180kg raw gaan bereiken. Ga er hard voor werken en binnenkort 2x per week squatten.

Die was juist voor mij gevoel erg zwaar. Probeer het maar eens halverwegen de deadlift te stoppen en dan 3 sec vasthouden. Puur ondersteunend, deadlift heeft momenteel geen prioriteit.Nou zoals die deadlift tot de knieen, maargoed jij moet het zelf weten natuurlijk![]()
Juist en ik probeer met de ondersteunende oefeningen rond de 7 te zitten, voor mijn gevoel was deze te zwaar. De pause squats uitgezonderd, die wil ik als ondersteunende oefening boven de 8 houden.
Het voordeel van een blessure is doordat je weer helemaal terug bij af bent qua gewichten je jezelf de rust kunt gunnen om inderdaad die techniek wat bij te schaven. Focus ligt nu op het dieper en stabieler squatten.Dat is inderdaad een flink verschil tussen deadlift en squat ja. Misschien dat je nog extra kilo's uit verbetering techniek kan halen, relatief easy gains.
Hopen dat 2 keer squatten ons helpt die 180 te bereiken, zou erg mooi zijn![]()
Dat is tevens de reden dat ik momenteel olympic squats doe. Ik merk dat deze vorm van squatten bij mij een stuk soepeler gaat en minder spanning op mijn onderrug zet dan de power squat. Bij die laatste moest ik toch vaak correcties aanbrengen om een goodmorning te voorkomen. Uiteindelijk ben ik van mening dat het niet uitmaakt welke variant je doet als je maar squat!Technisch perfect en full ROM uitvoeren zal op den duur zeker zijn vruchten afwerpen, ben ik van overtuigd. Lastige van blessures is dat ze altijd zo slecht getimed zijn![]()

Hooked grip vind ik ook fijner ivm symmetrie van de schouders/rug.Helaas hebben we geen chains bij DJ's. Zal dan bij powerhouse moeten gebeuren.
Vandaag lekker geshopt in antwerpen. Broeken kopen was al een ramp maar nu met een slankere taille nog erger. Eén broek gevonden die aardig zit met potentie om toekomstige groei te huisvesten.
Gisteren weer eens deads met mixed grip gedaan. Voel vandaag weer wat spanning in het deel waar ik die blessure had. De grip voelde ook helemaal niet lekker meer. Ga ermee stoppen en kijken of ik de hookgrip goed onder de knie kan krijgen en anders gewoon gay met straps liften.

Welk filmpje? Die bicep tear?
De afgelopen weken pronated gelift en nu weer eens mixed en voelde duidelijk dat het niet goed zat qua belasting aan de rug. Heb daar nooit eerder problemen mee gehad.Hooked grip vind ik ook fijner ivm symmetrie van de schouders/rug.
In het begin pijnlijk maar het went snel. Op wikipedia staat dat ijzen achteraf helpt om er sneller aan te wennen en het geen kwaad kan dus gewoon even doorzetten
Straps zou ik zeker als strongman zoveel mogelijk vermijden.
Beter efficiënt trainen dan hardcore trainen.dan maar gay en verstandig liften
dan dom doorgaan en niet naar je lichaam luisteren
maar het kan hem ook in het gewicht of reps zitten
overal goeie training hoor mc
Haha hoezo geownd? Gewicht en reps gelijk en de setjes ervoor hebben je nauwelijks kracht gekost. 5x35kg en 5x45kg is toch wat anders dan 8x52,5kg en 6x56kg.![]()